החברה הממשלתית "דירה להשכיר" ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו על זכייתה של חברת 'מגידו' בפרויקט לבניית דירות לשכירות ארוכת טווח בשכונות "חורשת נוח" ו"אפיקי נחל" באופקים.
1 צפייה בגלריה
אופקים. שכירות ארוכת טווח
אופקים. שכירות ארוכת טווח
אופקים. שכירות ארוכת טווח
(טוטם הדמיה ואנימציה בע"מ)
הפרויקט יכלול 208 יחידות דיור, מהן 124 דירות להשכרה לטווח ארוך לתקופה של 15 שנה, כאשר 50% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה) והיתר - למכירה מיידית. בנוסף כולל הפרויקט גם שטחי מסחר ותעסוקה.
הפרויקט הוא חלק מתוכניות ותמ"ליות חדשות למגורים הממוקמות בחלק הצפון- מזרחי של העיר אופקים.
במסגרת מכרזיה, דירה להשכיר קובעת את מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. החברות הזוכות יחויבו לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 15 שנים, באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר.
בדומה לפרויקטים הנוספים שלה, ייהנו הדיירים מיציבות, ודאות לגבי תקופת השכירות הארוכה ודמי השכירות. כמו כן, מדובר בדירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך.
קראו גם:
הפרויקט מהווה בשורה לתושבי אופקים ומצטרף לפרויקטים דומים ששווקו מתחילת השנה: ברמלה, באשקלון, בחיפה, בשדרות, בבני ברק ובאור יהודה.
ובמהלך החודשים הקרובים צפויים להתאכלס מספר פרויקטים למגורים בשכירות ארוכת טווח בחיפה, בתל אביב, בראשון לציון ובאור יהודה. בסך הכל דירה להשכיר מובילה כיום כ-50 פרויקטים ברחבי הארץ עם למעלה מ-12,000 יח"ד.
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: " משרד הבינוי והשיכון ימשיך לפעול ולהרחיב את תחום הדיור להשכרה ארוכת הטווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור לאזרחי ישראל. במיוחד בתקופה זו בה מחירי השכירות גבוהים, מודל זה מסייע למשפחות ולישראלים רבים אפשרות לשכור דירה במחירים נגישים ובתנאים טובים".
מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד: "אנו מברכים את עיריית אופקים על חלקה במהפכת הדיור בשוק השכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. הפרויקט מציע אלטרנטיבה זמינה המאפשרת לשוכרים להנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, מבלי לשאת בעול המשכנתא".
ראש העיר אופקים, איציק דנינו: "היום יצא לדרך מהלך משמעותי להפחתת מחירי הדיור להשכרה באופקים. המהלך הזה משנה מגמה כי הוא יסייע למתן את מחירי הדיור להשכרה הגואים בעיר וייתן מענה למאות זוגות צעירים הזקוקים לפתרונות דיור שהשוק כיום אינו יכול להציע להם, עקב עלייה מתמשכת במחירי הדיור לרכישה והשכרה.
"הדירות החדשות שייבנו, יעניקו לזוגות הללו לא רק קורת גג אלא גם שקט נפשי בידיעה שב-15 השנים הקרובות יש להם ולילדיהם קורת גג ראויה לחיות בה בעיר צומחת ומתפתחת.
זוהי סנונית ראשונה ויש עוד מספר פרויקטים בהיקף דומה בדרך שיהפכו את הביטוי 'דיור בר השגה' למציאות עבור מאות זוגות צעירים ומשפחות בראשית דרכן, שחלום הדירה התרחק מהם בשנים האחרונות".