קיבוץ גבולות שוכן בצפון מערב הנגב, אחד מהאזורים היפים ביותר בישראל, ובתחומו מתגוררת קהילה איכותית המונה כ-250 תושבים. הקיבוץ הוקם בשנת 1943 כראשון המצפים בנגב ומהווה יעד תיירותי למטיילים ולצפרים מכל רחבי העולם. אם אי פעם חלמתם להתרחק קצת מההמון הסואן, החיים הלחוצים והמנוכרים של העיר הגדולה, יש לכם הזדמנות להצטרף לאחד מהקיבוצים המבוקשים כחברי קיבוץ לכל דבר ועניין.
4 צפייה בגלריה
קיבוץ גבולות
קיבוץ גבולות
קיבוץ גבולות
(צילום: אפרת בר-זיו)
תושבי קיבוץ גבולות נהנים מחיי קהילה כפריים, מחדר אוכל, מרכולית, מכבסה, בריכת שחייה מחוממת ומקורה, מגרשי ספורט וגם פעילויות תרבותיות משותפות, כך שתמיד יש מה לעשות אם רוצים.
"תוך זמן קצר בקיבוץ אנחנו מרגישים חיבור למקום ולאנשים, כאילו אנחנו כאן שנים רבות", אומרת משפחת ארזי שעברה לקיבוץ לפני כחצי שנה ולאחרונה התקבלה לחברות, "אנחנו שמחים על ההזדמנות לבנות את ביתנו לצד אנשים אדיבים ואכפתיים, במקום פסטורלי וירוק, מקום בו שלושת ילדנו זוכים לחינוך מצויין והפכנו לחלק מהקהילה".
חינוך איכותי לילדים הינו אחד מהערכים החשובים של חברי הקיבוץ. את הילדים, תמצאו ברוב שעות היום בסביבה פתוחה, ירוקה ומוגנת, כזו המאפשרת להם גם להתהלך יחפים ובחופשיות. בקיבוץ גבולות ישנה תינוקייה המיועדות לקטנטנים עד גיל שנה וחצי, פעוטון "אמנון ותמר" לגילאי שנה וחצי עד 3 ובהמשך גן מעורב לילדים בגילאי 3-5. ילדי הקיבוץ משוייכים לבית הספר היסודי "שדות אשכול" בקרית החינוך של המועצה האזורית אשכול.
4 צפייה בגלריה
קיבוץ גבולות
קיבוץ גבולות
קיבוץ גבולות
(יח"צ)
בקיבוץ מתקיימת גם מערכת חינוך בלתי פורמאלי, הילדים בקיבוץ נהנים מפעילות איכותית, מגוונת ועשירה לאורך כל השנה, כולל חופשות וחגים. בתיכון זוכים התלמידים ליהנות מבית החינוך "נופי הבשור".
הקיבוץ מוקף בעשרות יישובים כפריים בצמיחה הופכת אותו לאחד המקומות האטרקטיביים לכל אלו שמחפשים אחר איכות חיים. בנוסף, תחבורה ציבורית נוחה תאפשר לכם להמשיך לעבוד במרכז גם עם המעבר לקיבוץ גבולות.

לא עוד הרחבה

בשנים האחרונות קיימת נהירה מחודשת לקיבוצים, אשר לרוב מציעים רכישה של בית בהרחבה של הקיבוץ. בשונה מכך, בקיבוץ גבולות תוכלו להפוך לחברים מן המניין על כל המשתמע מכך. תוכלו להיות מעורבים, משפיעים וגם לקבל החלטות הקשורות לחיי היום יום בקיבוץ.
משפחת לוי, שהתקבלו לחברות ועתידים לעבור לגור בקיבוץ בקיץ הקרוב, מספרים כי ההחלטה לעבור לקיבוץ גבולות היתה בשל מספר סיבות, ביניהן, גידול הילדים בסביבה איכותית, פתוחה ובטוחה, חינוך טוב יותר ובעיקר קהילתיות. "מלבד היתרונות שילדנו יקבלו, אנחנו שואפים להיות חלק פעיל בחיי הקהילה ובפעילויות החברתיות. בחצי שנה האחרונה השתתפנו בכמה פעילויות שנערכו בקיבוץ והרגשנו חיבור עם האנשים שעשו מעל ומעבר כדי לתת לנו את התחושה שאנחנו מוזמנים להיות חלק מהקהילה ולהקים פה את ביתנו. אנחנו שמחים ובעיקר נרגשים להיות חלק מתהליך הצמיחה של הקיבוץ".
4 צפייה בגלריה
הדמיה, הרחבה קיבוץ גבולות
הדמיה, הרחבה קיבוץ גבולות
הדמיה, הרחבה קיבוץ גבולות
(יח"צ)

4 צפייה בגלריה
הדמיה, הרחבה קיבוץ גבולות
הדמיה, הרחבה קיבוץ גבולות
הדמיה, הרחבה קיבוץ גבולות
(יח"צ)
פרויקט הקליטה והבנייה בקיבוץ "שכונת רימון" קלט עד כה כ-30 משפחות וכעת נותרו 10 יחידות חדשות המאפשרות לכם לבחור מבין מגוון של דגמים צמודי קרקע בגדלים שבין 125-183 מ"ר במחיר התחלתי של 1,170,000 שקלים. הבתים מציעים לכם מרחבים קסומים, אווירה כפרית עם גג רעפים ושפע של שקט ושלווה קיבוצית, שתאפשר לכם להוריד את הרגל מהגז וליהנות מחיי קהילה מחבקים. אם גם אתם רוצים לראות את הילדים שלכם רצים בשבילי הקיבוץ, זו ההזדמנות שלכם.