חזק יותר, ירוק, מתקדם, אקולוגי וטכנולוגי. הכירו את הבלוק האדום שעושה מהפכה בתחום הבנייה בארץ בשנה האחרונה, בזכות מפעל חסין אש, שמביא את הבשורה האירופאית לישראלים.
מפעל חסין אש, הוותיק ביותר בעיר הדרומית, החל את דרכו לפני כ- 60 שנה, בהן גם היה יצרן הרעפים מחרס הגדול בארץ, וזאת עד לפני כשנתיים. בעוד שכנו, המפעל הוותיק חרסה, קיפל את הדגלים והעביר את פסי הייצור לטורקיה עקב השינויים בענף הבנייה, בחסין אש בחרו דווקא ליישר קו עם מגמות הבנייה באירופה, ועברו מייצור רעפים לפסי ייצור מתקדמים טכנולוגית של בלוקים אדומים – אותם בלוקים המשמשים בכ- 70% מהבנייה הפרטית והציבורית באירופה, כמו גם במדינות רבות נוספות במערב. מדובר בבלוקים קרמיים חזקים, המוכרים יותר בכינוי "הבלוק האדום".
4 צפייה בגלריה
הבלוק האדם
הבלוק האדם
הבלוק האדם
(צילום: חסין אש, יח"צ)

4 צפייה בגלריה
מנכ"לית חסין אש, טלי חדד
מנכ"לית חסין אש, טלי חדד
מנכ"לית חסין אש, טלי חדד
(צילום: אורי ישי)
המעבר לייצור הבלוק האדום הפך את חסין אש למפעל הישראלי הראשון והיחיד המייצר ומשווק בלוק קרמי אדום על פי הטכנולוגיה האירופית. הבלוק עשוי כולו מחומרים טבעיים, הוא בעל מסה תרמית גבוהה וציון משוקלל מצוין ביחס לבלוקים אחרים באותה קטגוריה (רוחב 22 ס"מ) הקיימים בשוק. הבלוק מיוצר בתנור שריפה בחום של כ- 1,000 מעלות, אינו דליק ועמיד לאש מעל 180 דקות.
בחסין אש גאים בהצטרפותו של הבלוק האדום לשוק, היות וברמתו ובאיכותו הוא מעשיר ומקדם את עולם חומרי הבנייה הישראלי, שהתאפיין במשך שנים בשמרנות רבה ונשלט בעיקר על ידי בלוקים ותיקים.
כמעט שנה מאז החלה חסין אש לשווק את הבלוק האדום, וכבר ניתן לראות כי וילות רבות ברחבי הארץ נבנות בעזרתו. באחרונה אף החלה הבנייה של הקניון החדש בפתח תקוה – הראשון בארץ הנבנה באמצעות הבלוק החדשני.
4 צפייה בגלריה
היתרונות של הבלוק האדום
היתרונות של הבלוק האדום
היתרונות של הבלוק האדום
(.)
"התגובות החיוביות שמגיעות מלקוחות הקצה, הקבלנים והאדריכלים, מחזקות את הערכה כי הבלוק האדום מבסס את מעמדו כבלוק איכותי ומתקדם. הדבר גם בא לידי ביטוי בגידול משמעותי בהיקפי הבנייה עם הבלוק האדום בשוק חומרי הבנייה בישראל", אומרת מנכ"לית חסין אש, טלי חדד. "החוזק של הבלוק האדום, הבידוד התרמי והאקוסטי שלו, הספיגות הנמוכה המסייעת במניעת רטיבות, וכמובן קלות הבנייה שהוא מאפשר – אלו רק חלק מהאיכויות הרבות שהוא מציע. הבלוק האדום מביא בשורה של ממש לעולם הבנייה והנדל"ן בישראל, ובתוך כך גם מקדם את הבנייה הירוקה ברחבי הארץ".
לפרטים בטלפון 5637*