פרויקט בוטיק בן 5 קומות, 46 דירות בלבד, בשכונת הפארק החדשה בבאר שבע. מאפייניו הבולטים של הפרויקט הם סביבה שקטה בקו ראשון לאגם, נוף פנורמי מדהים לשדרת הפארק, חינוך איכותי וגישה מהירה לצירי תנועה מרכזיים. לבחירתכם מגוון דירות 3-4-5 חד' ופנטהאוזים מרשימים.
3 צפייה בגלריה
משכן ובנין
משכן ובנין
משכן ובנין
(צילום: סנאפשוט )
הדירות תוכננו לפי מפרט טכני מוקפד, איכותי ופונקציונאלי וכוללות מרפסות שמש מרווחות, חיפוי קירות המשלב עץ, בטון וטיח לבן, מה שמעניק לפרויקט את הנראות המיוחדת שלו. אדריכלות הפרויקט נעשתה בצורה מדויקת ועדינה שמצד אחד משמרת את רוח הסביבה ומצד שני מביאה אליה את הדיוק המודרני של באר שבע המתפתחת.
התכנון כל כך מוקפד בכל פרט ופרט, החל מהחוץ ועד הפנים והכי חשוב בחשיבה עליכם הלקוחות שלנו... לכן אתם מקבלים חדרים גדולים, סוויטת הורים מפנקת, קירות מסך במרפסת, חשמל חכם, חניה מקורה, מחסן לכל דירה ובניה ירוקה מתקדמת...
3 צפייה בגלריה
משכן ובנין
משכן ובנין
משכן ובנין
(צילום: סנאפשוט)
יתרון הפרויקט בראש ובראשונה הוא במיקומו. קו ראשון לאגם המלאכותי בבאר שבע ובסמוך לטיילת הראשית של פארק נחל באר שבע. קומפלקס הבניינים תוכנן כך, שכל הדירות צופות לכיוון האגם. הפרויקט ממוקם בצמוד לצירים מרכזיים ובקרבה לאתרי הבילוי והפנאי של העיר באר שבע.
שכונת פארק הנחל באר שבע, מאגדת בתוכה מרכיבים חשובים רבים. הפסטורליה של הסביבה והאגם, איכותם של האנשים בשכונה, משפחות צעירות בחתך סוציואקונומי גבוה ומיקום מנצח שמציע שקט אורבני קסום. כל אלה יוצרים מרקם מיוחד המאפשר חווית מגורים באיכות מקסימלית ובלתי מתפשרת.
בפנטהאוז המפנק שלנו תוכלו להנות מסטנדרט עיצוב יוקרתי יוצא דופן ונוף שתמיד חלמתם עליו...
3 צפייה בגלריה
משכן ובנין
משכן ובנין
משכן ובנין
(צילום: סנאפשוט)
הפארק המקיף את האגם, מאפשר לפתח את חיי הפנאי במהלך השבוע ובסוף השבוע. בפארק עתידים להבנות שבילים להולכי רגל, שבילי אופניים, ספסלים למנוחה, מתקני שעשועים, סירות פדאלים ופינות ירוקות עם שקט פסטורלי ממכר...
פרויקט המשרדים “רושטילד 26”
רוטשילד 26 הינו פרויקט משרדים בארכיטקטורה מרהיבה שלא נראה כמוה בדרום. ממוקם בלב מרכז העסקים של באר שבע. הבניין מציע 30,000 מטר המיועדים למשרדים, 2,000 מטר למסחר ועוד שפע של חניות.
מכבי שירותי בריאות, בחרה לרכוש בפרויקט כ-9,000 מטר לטובת מרכז רפואי נגב, שיהיה הגדול בדרום, וייתן מענה מקצועי לכל שירותי הרפואה עבור כלל קופות החולים, עם צוות מיומן ומומחה.
חברת משכן ובנין
חברת משכן ובנין הינה חברה יזמית המתכננת ובונה פרויקטים למגורים, משרדים ומלונאות. חברת משכן ובניין הציבה לעצמה סטנדרט בניה גבוה של תכנון איכותי, קפדני ובדגש על הפרטים הקטנים. בחירת עתודות השטח הטובות ביותר הן הקו המנחה את החברה למצויינות. החברה דוגלת בשימוש בחומרים המתקדמים ביותר תוך שימת דגש על בנייה ירוקה.