העיר באר שבע הפכה בשנים האחרונות למבוקשת מאוד למגורים וגם להשקעה, והיא מושכת אליה אוכלוסייה איכותית מאוד - זוגות צעירים ומשפרי דיור מכל אזור הדרום וכן משקיעים שזיהו את הפוטנציאל העצום של העיר.
העיר עוברת תנופת פיתוח ובנייה, היא גדלה ומתפתחת ובדרך להפוך למטרופולין נוסף בישראל. העיר באר שבע מובילה במספר הדירות שנמכרו בה ברבעון השלישי לשנת 2021, כך עולה מדו”ח הכלכלנית הראשית של משרד האוצר.
מסך כל הדירות שנמכרו בישראל, באיזור באר שבע נמכרו 5,267 דירות, זינוק של 14.7% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה.
1 צפייה בגלריה
 אביסרור
 אביסרור
פרויקט גרנד אביסרור בבאר שבע
(צילום: וויופוינט )
בפילוח לדירות חדשות, העיר באר שבע נמצאת בראש הטבלה עם 1,990 דירות שנמכרו בה ברבעון השלישי והיא ממוקמת במקום השני אחרי העיר רחובות.
עוד עולה מהדו”ח שבאר שבע ממשיכה להיות יעד אטרקטיבי בעבור משקיעי נדל”ן, שכן היא ממוקמת במקום השלישי אחרי ת”א וחיפה עם 1109 דירות שנרכשו ע”י משקיעים, עליה של 86% ביחס לתקופה המקבילה. חלק ניכר מהפרויקטים החדשים, המרשימים והמשמעותיים בעיר נבנים ע”י חברת אביסרור משה ובניו.
אביסרור משה ובניו היא אחת מהחברות הבנייה הגדולות והוותיקות בישראל. כיום החברה בונה דירות בכל הארץ בבאר-שבע, אשקלון, יבנה, רחובות, ראשון לציון, באר יעקב ובקרוב בבני ברק. כמו כן, לאחרונה החברה הייתה בין הזוכות במכרז הראשון לבניית רובע שדה דב בתל אביב ועתידה להקים במתחם 406 דירות.
גם בשכונת נוה גן המבוקשת ברמת השרון, זכתה אביסרור במכרז של רמ”י שם תבנה את פרויקט “שדרת הפארק” הכולל 104 דירות ולאחרונה אף החלה במכירת פריסייל.
אולם את דרכה החלה החברה בעיר באר שבע ועד היום בנתה בעיר אלפי דירות חדשות תוך שהיא מביאה לעיר פרויקטים פורצי דרך.
"בכל פרויקט חדש של החברה, מושקעת מחשבה רבה בכל ההיבטים. אנחנו, משתדלים לחשוב מחוץ לקופסא ולתת ללקוחות שלנו, ערך מוסף תוך שימת דגש על בניית פרויקטים ייחודיים, עיצוב ארכיטקטוני ייחודי, איכויות מוקפדות, טכנולוגיות בנייה מתקדמות ושילוב מפרטים טכניים עשירים בדירות.
"החברה מקפידה לבחור את המיקומים האסטרטגיים ביותר בכל עיר שבה היא פעילה, הקרובים לאזור מסחר, בילוי ותעסוקה, סמוכים לפארקים ירוקים או אגמים, ובעלי נגישות תחבורתית גבוהה", מסביר יורם אביסרור שמופקד על תחום השיווק והמכירות בחברה, ומוסיף כי: “כחברה שהיא גם חברה יזמית וגם חברת ביצוע, החברה מקפידה לבנות לפי התקנים המחמירים ביותר תוך שילוב בנייה ירוקה בפרויקטים, כדי לספק ללקוחותיה דירות איכותיות שהם יוכלו ליהנות מהן במשך שנים רבות”.
“דירה יוקרתית במגדל, דירה עם גינה תלויה, דירת גן, פנטהאוזים . אנחנו יכולים להגשים את חלומו של כל מי שמחפש היום דירה ברחבי הארץ “ אומר יורם אביסרור סמנכ”ל השיווק בחברה.
פרויקט הדגל של החברה בבאר שבע הוא פרויקט “גרנד אביסרור” בשדרות טוביהו בצמוד לגרנד קניון בבאר שבע, הכולל 450 יחידות דיור ב-4 מגדלי יוקרה בני 30 קומות. ב”גרנד אביסרור” החברה בחרה במיקום מנצח בשכונה ט’ המוכרת כשכונה ותיקה ומבוקשת ביותר בעיר.
הפרויקט תוכנן על ידי טיטו אומן אדריכלים והוא הפרויקט החדשני והמושקע ביותר באזור הדרום. הפרויקט כולל מועדון ספא נפרד לשימוש הדיירים הכולל סאונות, ג’קוזי, חדר כושר, חדר טיפולים ועוד, וכן בית כנסת לרווחת הדיירים.
החברה קרובה לסיומו של פרויקט היוקרה , נותרו למכירה בבניין הרביעי והאחרון דירות מיני פנטהאוז אחרונות בנות 6-7 חדרים בקומות הגבוהות של המגדל. שלושת המגדלים הראשונים כבר אוכלסו במלואם והבניין הרביעי צפוי להתאכלס בעוד כחצי שנה.
פרויקט “אביסרור בנאות הדרים” ממוקם בשכונה חדשה בבאר שבע בסמוך למתחם הסינמה הסיטי והיס פלאנט בעיר ובצמוד לשכונת נווה נוי המבוקשת. גולת הכותרת של הפרויקט הן דירות עם מרפסות גן תלויות שמקנות לדיירים תחושה של מגורים בצמוד קרקע בדירה בבניין קומות.
גם פרויקט זה ממוקם במיקום מצוין הנהנה מגישה לצירי תנועה מרכזיים כמו גם לכביש 6 וכן ליציאה מהירה לעיר הבה”דים.
לאחרונה החלה החברה בשיווק של המגדל הרביעי בפרויקט - מגדל “רימון” הכולל 45 יח”ד למכירה בתמהיל מגוון – דירות 3, 4 ו-5 חדרים ודירות פנטהאוז עם מפרט טכני גבוה ומרפסות גן תלויות. בקרוב תיפתח דירה לדוגמה במגדל.
בשכונת הפארק בונה החברה את פרויקט “אביסרור בפארק” הכולל 192 יחידות דיור ב-8 בניינים בני 7 קומות. בלב השכונה פארק נחל באר שבע המשתרע על שטח של כ-5,300 דונמים ובתוכו אגם מלאכותי בשטח של כ-90 דונמים ואמפיתיאטרון.
חברת אביסרור קרובה לסיום השיווק של הפרויקט ותחל בקרוב לאכלס חלק מהבניינים. נותרו למכירה דירות אחרונות בתמהיל של ,6 5 חדרים ופנטהאוזים.
לצד הבנייה למגורים, לחברה מספר פרויקטים מניבים בעיר שכוללים שטחי מסחר ותעסוקה הנבנים ומשווקים תחת המותג “אביסרור סנטר”.
בשכונת הפארק בונה החברה את “אביסרור סנטר” מרכז מסחרי יוקרתי בן 16 אלף מ”ר (8,000 מ”ר מסחר , 6,500 מ”ר משרדים ) שישרת למעלה מ-25,000 תושבי שכונת הפארק ואת העוברים ושבים בכביש 25 הסמוך.
במרכז המשווק ע”י עליזה מנור, רשת שופרסל כבר שכרה במקום 1,600 מ”ר ורשת הפארם Be שכרה 500 מ”ר, גם קופ”ח כללית, מאוחדת ולאומית שכרו שטחים במרכז, כמו כן מאפה נאמן, מאפיית הראשונים, המקסיקני, בית הפול, עידן 2000, שוקה בעיר, ג׳וני קריספי, סטוק ועוד כבר הבטיחו את מקומם במרכז. בנוסף צפוי להיפתח במקום חדר כושר שישתרע על 1,400 מ”ר.
לדברי ג’קי אביסרור סמנכ”ל החברה, “אם בעשורים הקודמים היו אלה הקניונים הגדולים וההומים שמשכו את רוב הצרכנים הישראלים, בשנים האחרונות ניתן לזהות בשוק הישראלי מגמה שהולכת וצוברת תאוצה, של חזרה למרכזים מסחריים שכונתיים ואיכותיים שמהווים עבור המבקרים פתרון כולל לצרכי היומיום של קניות וסידורים, וגם משמשים כמוקד לבילוי אחר הצהריים עם הילדים – והכל במרחק הליכה מהבית. כיום הציבור מחפש לעשות את הקניות במקום אינטימי ולא הומה אדם, עם ממד של קהילתיות”.
בפרויקט מגדלי אביסרור בשדרות רגר באר-שבע בנתה החברה מרכז עסקים יוקרתי המשלב מסחר ומשרדים, ובו ממוקמים סניפים של רשתות מובילות כרונית רפאל, אופל באלאנס, פיצה האט, סופר קופיקס, סופר סל אקספרס ועסקים נבחרים נוספים. בימים אלה מסיימת החברה את איכלוסו המלא של המרכז עם פתיחתו של סניף רשת ארומה שעוצב בפורמט החדש של הרשת.
בנוסף בקרוב תחל חברת אביסרור בבניית מגדל משרדים בן 19 קומות וקומת מסחר בסיטי של באר שבע צמוד לתחנת רכבת מרכז והתחנה המרכזית.
לאתר שלנו - https://www.avisror.com/