“הביקוש לדירות גדולות התגבר משמעותית בעקבות משבר הקורונה, השהייה הממושכת בבית הובילה לכך שהציבור החל לחפש לשדרג לדירות מרווחות יותר שיאפשרו שהייה נוחה בבית ככל שתידרש בגלל בידודים, סגרים ומגבלות התקהלות”, אומר אבי צרפתי, מנכ”ל משותף בחברת צרפתי שמעון, המשווקת את פרויקט “צרפתי בנאות הדרים” בבאר שבע. “הציבור מחפש גם דירות שיאפשרו עבודה מהבית בחדר ייעודי, או חדר למשחקים לילדים, וכן דירות עם מרפסות גדולות או גינות שיאפשרו להרגיש ‘בחוץ’ גם במסגרת יחידת המגורים. בתכנון הפרויקט בנאות הדרים הושם דגם על דירות גדולות מהסטנדרט המקובל בשוק ואני שמח שקיימת בפרויקט גם אופציה לדירת 5 חדרים גדולה במיוחד: 136 מ”ר נטו בנוי בתוספת מרפסת גן בגודל 25 מ”ר, מחסן פרטי וחניה”.
3 צפייה בגלריה
פרויקט צרפתי בנאות הדרים בבאר שבע, הדמיה
פרויקט צרפתי בנאות הדרים בבאר שבע, הדמיה
פרויקט צרפתי בנאות הדרים בבאר שבע, הדמיה
(צילום: 3dvision)
לפי נתוני אתר יד2, הביקוש לדירות גדולות בנות 5 חדרים ויותר זינק בכל הארץ בכ-58% ברבעונים האחרונים לעומת התקופה המקבילה בשנת 2019. נכון לספטמבר 2021 היו באתר 149 אלף חיפושים ייחודיים לדירות כאלה, לעומת 94 אלף בספטמבר 2019. לשם השוואה, בשנים 2019-2020 היו 106.6 אלף חיפושים ייחודיים בממוצע לחודש לדירות כאלה.
“אנו מזהים את הביקוש הגבוה לדירות גדולות ומרווחות בכל הפרויקטים שלנו, ובמיוחד בבאר שבע”, אומר צרפתי, “הרוכשים שמגיעים למשרדי המכירות בנאות הדרים ובפרויקטים אחרים שלנו, מציינים במפורש את ההעדפה לדירות גדולות ומרווחות יותר עם מרפסות גדולות, כלקח שלמדו מתקופת הסגרים של הקורונה שאפיינה את שנת 2020. גם פרופיל הרוכשים של דירות מסוג זה התרחב - אם בעבר היו אלה המשפחות עם מספר ילדים שהתעניינו, היום גם משפחות צעירות עם ילד אחד או שניים מעדיפות לרכוש את הדירות הגדולות”, לדבריו.
פרויקט “צרפתי בנאות הדרים” כולל כ-600 יח”ד במגדלי יוקרה בני 14-16 קומות ובתמהיל הכולל דירות בנות 3,4,5 חדרים עם מרפסת גינה גדולה כסטנדרט. כל הדירות בפרויקט מרווחות וגדולות יותר מהסטנדרט - דירות 5 חדרים למשל כוללות כ-140 מ”ר ומרפסת גדולה. גולת הכותרת של הפרויקט היא ה’גינפסת’ – מרפסת גדולה של 24 מ”ר בכל אחת מהדירות, אשר מוסיפה לחוויית המגורים אלמנטים של טבע, אוויר נקי ומראה ייחודי בנוף האורבני. “קונספט מרפסות הגן הוא קונספט חדשני בעיר באר שבע ואנו גאים להביא את בשורת הגינות התלויות לבירת הדרום, ולהגדיר מחדש את חוויית המגורים עבור תושבי העיר”, לדברי צרפתי.
3 צפייה בגלריה
הדמיית פנים 5 חדרים צרפתי בנאות הדרים
הדמיית פנים 5 חדרים צרפתי בנאות הדרים
הדמיית פנים 5 חדרים צרפתי בנאות הדרים
(צילום: 3dvision)
הבניין והדירות עוצבו על ידי משרד טיטו-אומן אדריכלים, שיצר סביבת מחייה המשלבת חוץ ופנים, ושמה את הדיירים במרכז. “בעזרת תכנון מוקפד, נוצרת הפרדה חכמה בין החלל המרכזי לחדרים, המעניקה מענה הוליסטי רב-שימושי לכל דיירי הבית, עם נקודת מפגש משפחתית חזקה בחלל הציבורי, לצד פרטיות ושקט בחדרים”.
צרפתי מספר כי “הפרויקט זוכה לביקושים גבוהים מצד משפרי דיור מבאר שבע עצמה ומכל אזור הדרום. זוגות צעירים, משפחות צעירות, הורים לילדים גדולים שעזבו את הווילה ומחפשים את איכות החיים שהורגלו אליה, ועוד. דירות ה-5 חדרים במיוחד זוכות לפופולריות רבה בקרב המתעניינים ולהערכתי לא ייקח זמן רב עד שיימכרו כולן”.
נאות הדרים - שכונת בוטיק עם חיי קהילה תוססים, מיקום אסטרטגי וסמיכות לפארק
שכונת נאות הדרים ממוקמת בצידה הדרום מזרחי של באר שבע ונהנית ממיקום אסטרטגי נגיש ונוח, בסמוך לצירי התנועה המרכזיים בעיר, כביש 6 והיציאות הצפוניות והדרומיות מהעיר וכן יציאה קלה לעיר הבה”דים. השכונה מתפרסת על פני כ-170 דונם והיא עתידה להכיל כ-1,200 משפחות. השכונה צפויה להתפתח באופן מאסיבי בשנים הקרובות, ע”פ עיריית ב”ש קיימת תוכנית רחבת היקף לטיפול בתוואי נחל ב”ש. בתוכנית עתידה לקום טיילת עם מקומות ישיבה לאורך גדותיו, מסלולי אופניים, גינות שעשועים ושבילי הליכה. השכונה גם תכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי: בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת, מרכז מסחרי לרווח דיירי השכונה ועוד.
3 צפייה בגלריה
גינות תלויות בפרויקט צרפתי בנאות הדרים
גינות תלויות בפרויקט צרפתי בנאות הדרים
גינות תלויות בפרויקט צרפתי בנאות הדרים
(צילום: 3dvision)
השכונה מציעה לתושביה חיי קהילה שוקקים, אוכלוסייה איכותית, מיקום אסטרטגי, סמיכות לפארק ועיר מתפתחת - סביבת מגורים אידאלית לכל משפחה שמחפשת איכות חיים אורבנית, שקטה וירוקה. השכונה נבנית בצמוד לשכונת נווה נוי האיכותית, ובסמוך למתחם הסינמה סיטי ו-yes planet.
“תושבי נאות הדרים ייהנו מחוויה אורבנית אמיתית, משולבת עם טבע מסביב וחיי קהילה”, אומר צרפתי. “בשכונה צפויים להיבנות בתי ספר וגני ילדים, מרכז קהילתי, בתי כנסת, מרכז מסחרי ומוסדות תרבות ופנאי. השכונה תתחבר לשכונה הסמוכה פארק הנחל, באמצעות טיילת שתיסלל לאורך נחל באר שבע ותסתיים בפארק רחב ידיים, הכולל כבר היום אגם פסטורלי, שבילי הליכה, מסלולי ריצה ואופניים, גני משחק לילדים וספורטק עם מתקני כושר”, לדבריו.
“אנו מאמינים מאוד בעיר באר שבע וסבורים כי הפוטנציאל שלה עצום. העיר עוברת בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח משמעותית ומבססת עצמה לקראת הפיכתה למטרופולין של הדרום. לצד הפרויקט בנאות הדרים בימים אלה יצאנו לשיווק של פרויקט גדול נוסף בעיר בשכונת הפארק ולהערכתי עוד נבנה בעיר בשנים הבאות”, אומר צרפתי לסיכום.
חברת הבנייה ויזמות הנדל”ן צרפתי שמעון היא חברה משפחתית, מחברות הנדל”ן הבולטות בישראל. את החברה הקים שמעון צרפתי לפני למעלה מ-40 שנה, ומאז היא פועלת בתחום הייזום והביצוע. החברה מיישמת את אסטרטגיית “הכל תחת קורת גג אחת” - מסורת משפחתית של מצוינות ושירות המבטיחה ללקוחותיה שמירה מוקפדת על מקצועיות וליווי בכל היבט ולאורך כל התהליך החל מרכישת הקרקע והתכנון ועד לסיום הפרויקט והמשך ליווי הלקוחות לאחר הרכישה. לאורך השנים בנתה החברה פרויקטים למגורים, מסחר ומשרדים, מלונאות והתחדשות עירונית ברחבי הארץ: ירושלים, בת-ים, באר שבע, גן יבנה ועוד. כיום החברה בונה ומתכננת למעלה מ-3,000 יח”ד בפרויקטים ברחבי הארץ.