כל מי ששיפץ את הבית מכיר את הסיטואציה - צריך לקום השכם בבוקר כדי להגיע לחנות הדלתות, משם להמשיך לאולם התצוגה למטבחים ולבסוף להספיק להגיע לחנות הרהיטים לפני הסגירה. הבעיה חמורה שבעתיים עבור אדריכלים ומעצבי פנים בעלי לקוחות רבים ולוח זמנים צפוף.
מיזם ה- one stop shop, שהוקם בדיזיין פלוס - מתחם החנויות הגדול בדרום לעיצוב הבית, הוקם במטרה לשים סוף להתרוצצויות המיותרות ולאחד תחת קורת גג את כל מה שתזדקקו לו עבור הבית שלכם.
5 צפייה בגלריה
דיזיין סנטר
דיזיין סנטר
דיזיין סנטר
(צילום: אביחי דרעי)
מדובר על המרכז הראשון בקונספט One Stop Shop בדרום, המציע את מיטב המותגים המובילים בתחומי עיצוב הבית, הריהוט, התאורה והטקסטיל. המתחם מספק לצרכן חוויית קנייה מודרנית הכוללת אולם תצוגה המתפרס על פני 500 מ"ר אשר מכיל ארבעה מותגים מובילים בתחום העיצוב. כיאה למתחם לעיצוב הבית, האווירה במקום נעימה במיוחד, כך שבשעות השיטוט שלכם כלל לא תרגישו את הזמן עובר.
המתחם ממוקם ברחוב אליהו נאוי בלב העיר באר שבע, במרחק חמש דקות נסיעה מהתחנה המרכזית ומבית משפט השלום. בשל מיקומו המרכזי, ההגעה למתחם נוחה במיוחד הן בתחבורה ציבורית והן ברכב פרטי. המתחם פתוח בימי ראשון עד חמישי בין השעות 10:00-21:00, ביום שישי בין השעות 09:00-14:00 ובמוצאי שבת בשעות 19:00-22:00.
אילו מותגים ניתן למצוא תחת קורת גג אחת?
מתחם דיזיין פלוס מציע לקהל הלקוחות לבחור בין מגוון מותגי ריהוט, מוצרי גמר לחדרי אמבטיה וריצוף, מטבחים, תאורה, פינות אוכל וחדרי ילדים. עם המותגים והרשתות במתחם ניתן למנות את נטוצי, אורבן, שומרת הזורע, מטבחי זיו, זאגה פינות אוכל, ניקולטי, סוויס סיסטם מערכות שינה, בית המעצבים, אידאל ארונות, דלקוב ארונות, שטיחי כרמל, מוצצים ועוד. נתמקד בשלושה מותגים יוקרתיים וחדשנים שבחרו לשווק את מוצריהם בקונספט של one stop shop.
5 צפייה בגלריה
דיזיין סנטר
דיזיין סנטר
דיזיין סנטר
(צילום: אביחי דרעי)
דלתות דרור
חברת דלתות דרור מתמחה מעל לחמש עשרה שנים בשיווק ועיצוב דלתות פנים יוקרתיות. במרכז התפישה העיצובית של המותג עומדת האמונה דלתות פנים הן חלק בלתי נפרד מכל חלל, בין אם ביתי ובין אם משרדי. לאור ההתפתחות המואצת בתחום דלתות הפנים, מציעה חברת דלתות דרור דלתות מעוצבות בהתאמה אישית ללקוח. תהליך הייצור הפרטני של דלתות דרור משלב בתוכו את פסגת הטכנולוגיה ואת המגע האישי שזוכה לו כל דלת ודלת, ויוצר תוצאה מושלמת העומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר בשוק. חברת דלתות דרור מציעה לצרכן דלתות פולימר, דלתות אקוסטיות ואף דלתות חסינות למים.
5 צפייה בגלריה
ארונות רד ווד
ארונות רד ווד
דלתות דרור
(צילום: אביחי דרעי)
שחר חדד, סמנכ"ל דלתות דרור, הציג לנו את יתרונותיו המרכזיים של המרכז. "ב- One stop shop...", הסביר לנו חדד, "שמנו דגש על העבודה המשותפת עם מעצבי הפנים והאדריכלים. על מנת שהמתחם יהיה להם לבית, הקמנו במקום מרכז ייעודי שבו הם יוכלו לנהל פגישות עם לקוחות".
יעד פרזול
לאחר למעלה מיובל של פעילות אשר התאפיינה בעיקר באספקת מוצרי פרזול וכימיקלים לתעשיית יצרני הרהיטים ובעקבות שינוי תמהיל המוצרים לתחום המוצרים הדקורטיביים לעיצוב הבית, ערכה לאחרונה חברת יעד פרזול מיתוג מחודש ומרענן שמנתב את הצלחתה ומקצועיותה ישירות אל הצרכן הסופי. כיום, מהווה חברת יעד פרזול אחת מיצרניות מוצרי הפרזול הגדולות והמוערכות בישראל. בנוסף, מציעה החברה אקססוריז לבית, אביזרי מטבח, מוצרי אמבטיה ועוד. לחברה הסכמי ייבוא בלעדיים עבור המותגים המובילים בתחומם, כגון Kessebohmer, Arti, Oece, Jowat, S.T.C ועוד רבים אחרים.
5 צפייה בגלריה
יעד פרזול
יעד פרזול
יעד פרזול
(צילום: אביחי דרעי)
שוחחנו עם שירי רוקח, סמנכ"לית חברת יעד פרזול, על מנת שתספר לנו על החוויה הקונספט של ה- one stop shop. "אחת מהלקוחות שנכנסה לחנות שמחה למצוא ארבעה מותגים מובילים תחת קורת גג אחת...", מסרה רוקח. "לדבריה זה פתרון נהדר עבור כל מי שבונה או משפץ. במקום להתרוצץ בין חנויות היא מקבלת מענה החל מרכישת דלתות וארונות לבית ולמטבח ועד הפריטים הקטנים שמשדרגים כל חלל".
רדווד
כפי ששמה מרמז, הרעיון להקמת חברת רדווד התפתח אי שם בטבע הפראי של הפארקים הלאומיים "רדווד" אשר שוכנים בקצה הדרום מערבי של אזור החוף בקליפורניה. מתוך התבוננות בעצי הסקויה האדירים אשר נישאים לגובה של כמאה מטר, נבטחה המחשבה להקים את חברת רדווד, המייצרת ומתמחה בארונות הזזה איכותיים העשויים מעץ בעבודת יד.
5 צפייה בגלריה
ארונות רד ווד
ארונות רד ווד
ארונות רד ווד
(צילום: אביחי דרעי)
כיום, נחשב מותג רדווד לאחד מיצרני ארונות ההזזה המובילים והיוקרתיים ביותר. כחלק ממאמצי החברה להרחיב את פעילותה, צמח מתוך מחלקת המטבחים של רדווד מותג רד קיטצ'ן, אשר מייצר מטבחים מורכבים ומיוחדים. על מנת לקלוע בדיוק לטעמכם, ניתן למצוא במתחם מעצבת המתמחה בעיצוב ותכנון מטבחים, שתסייע לכם לעצב את המטבח האידיאלי עבור המשפחה שלכם. חברת רדווד עובדת על כל חברות הפרזול בשוק, כך שתוכלו להשפיע על עיצובו של המטבח עד לפרטים הקטנים ביותר. מותג רדווד קיטצ'ן מנצל את נסיונה של חברת רדווד בתחום העיצוב על מנת להציע זמני ייצור ללא תחרות – עד 21 ימי עסקים. על מנת שהמטבח יגיע אליכם הכי מהר שרק אפשר, אנו ממליצים לכם להגיע עם תכניות מפורטות הכוללות את מידותיו של המטבח.
דלתות דרור- https://www.drordoors.co.il/
יעד פרזול- https://www.pirzul.co.il/
ארונות רד ווד- https://www.redwood.co.il/