קריירה במבחן הלב
אחרי שצברה ניסיון מאחורי הקלעים של 'אקס פקטור' ו'זגורי אימפריה', שיר אלון (27) נחתה באגף האירועים של 'כיוונים'. ואם תשאלו אותה, אשת קריירה לא אמורה להרתיע גבר שיודע לפרגן לבת זוגו
עיסוק: מפיקה באגף האירועים בחברת 'כיוונים'. סטטוס: רווקה. מוטו לחיים: "להצלחה יש ארבעה מפתחות: הצבת מטרה, אמונה, רצון והתמדה". הדרך לפסגה: "לאחר השחרור מהצבא למדתי הפקה ועריכת תוכן ב'רשת' אצל אברי גלעד. זמן קצר לאחר מכן התחלתי לעבוד בהפקות טלוויזיה שונות שהבולטות שבהן הן 'אקס פקטור' ו'זגורי אימפריה' וצברתי ניסיון מקצועי. לאחר הניסיון בעולם הטלוויזיה, החלטתי להתרכז בעשייה מקומית והתחלתי לעבוד באגף האירועים של חברת 'כיוונים'. בין ההפקות הגדולות שיצא לי לקחת בהן חלק היו שלוש האליפויות של הפועל באר־שבע, פסטיבל האור, ועוד".
9 צפייה בגלריה
שיר אלון. אהבה לא מוצאים במועדונים | צילום: דניאל כהן
שיר אלון. אהבה לא מוצאים במועדונים | צילום: דניאל כהן
שיר אלון. אהבה לא מוצאים במועדונים | צילום: דניאל כהן
צמחה מלמטה
שני אדרי (36), מנהלת מרכז רפואי בקופת חולים 'לאומית', פילסה את הדרך למעלה משירות לקוחות עד לתפקידי ניהול. מבחינתה, זו רק תחילת הדרך
עיסוק: מנהלת מרכז רפואי בקופת חולים 'לאומית'. סטטוס: רווקה. מוטו לחיים: "אני חושבת שמה שמאפיין אותי הוא משפט של אלברט איינשטיין 'עיקר מהותו וערכו של היחיד אינו בזכות היותו יצור מובדל, אלא בזכות היותו חלק מציבור אנושי גדול'. אני אדם של אנשים וחשוב לי להיות בגובה העיניים עם כולם. לא משנה מאיפה באנו ולאן פנינו מועדות. עיקר המהות שלנו כבני אדם היא בעשייה למען האחר, וזה מה שגורם לי להרגיש שיש משמעות בחיים האלה". הדרך לפסגה: "עבדתי 14 שנים בחברת YES - מתפקיד של נציגת שירות ועד לתפקידי ניהול בכירים יותר. לאחר לימודי תואר ראשון, התקדמתי והתפתחתי בתפקידים בחברה ורציתי לשנות כיוון ואווירה. אחרי חיפוש עצמי ופנימי הגעתי לתפקיד שלי היום. אני מרגישה שזה המקום המדוייק עבורי".
9 צפייה בגלריה
שני אדרי. לא יוצאת מהבית בלי אודם | צילום: חן אלזם
שני אדרי. לא יוצאת מהבית בלי אודם | צילום: חן אלזם
שני אדרי. לא יוצאת מהבית בלי אודם | צילום: חן אלזם
מהו היחס בין אופי ליופי מבחינת הצלחה בקריירה? "להיראות טוב זה יתרון שהרבה פעמים גם מהווה מעין 'כרטיס כניסה' למקומות מסוימים. שם אנחנו נמדדים כאנשים. אם בסוף היום אין בך שום דבר שהוא מעבר לפרצוף יפה, זה לא יחזיק מעמד. כריזמה, שהיא תכונה חשובה מאוד להצלחה לא קשורה ליופי". האם גברים חוששים מנשים בעלות קריירה מצליחה? "בעיניי, גברים חוששים מנשים חזקות שעושות חיל במקומות העבודה שלהן ומתקדמות. למרות שזה משהו שאני לא מבינה. מה יותר יפה ומיוחד מאישה עצמאית וחזקה?". איפה לעולם לא תכירי בן זוג? "זה ישמע קצת מצחיק אבל 'לונה־פארק', 'סופרלנד' ודומיהם. אני לא מתקרבת למקומות האלה. כבר מרחוק אני מרגישה רעידות בגוף". סגנון בילוי מועדף: "קשה לי להעיד על מקום או בילוי ספציפי שאני מעדיפה יותר. אם המקום משרה אווירה טובה והסביבה נעימה, אז אני אבלה שם". סגנון לבוש: "ביום יום לרוב זה ג'ינס וחולצה. לאירועים מיוחדים המראה יותר אלגנטי. מה שכן, אודם זה פריט חובה". תחביב שלא מוותרת עליו: "הימים שלי אינטנסיביים בעבודה. לכן שיש לי זמן פנוי אני מאוד אוהבת לאפות עוגות. עשיתי קורס בקונדיטוריה וזה מרגיע אותי". איפה תהיי בראש השנה הבאה? "בבית שלי, עם האנשים שיקרים לליבי".
תותחית על
הצפייה בעבודת הרופאים והפראמדיקים במהלך שירותה בחיל התותחנים גרמה לעידן מליחי (27) להגשים חלום ילדות וללמוד רפואה באוניברסיטת בן גוריון
עיסוק: סטודנטית לרפואה בשנה רביעית באוניברסיטת בן גוריון. סטטוס: רווקה. מוטו לחיים: "יש משפט של גנדי שמלווה אותי בשנים האחרונות שאומר 'היה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם'. המשמעות שלו עבורי הוא שהכל מתחיל ונגמר בנו, באיך שאנו רואים ותופסים את עצמנו ואת האחר. אם אתה שואף לעולם טוב יותר, קודם כל תהיה אתה טוב יותר". הדרך לפסגה: "מגיל קטן בער בי הנושא הזה של לתרום מעצמי למען הזולת. כילדה, אני זוכרת שתמיד אמרתי שאני רוצה להיות רופאה, אפילו שאתה לא באמת מבין במה זה כרוך. בתקופת חטיבת הביניים השתתפתי בפרויקט של קופת חולים 'מכבי' שבו היו מעבירים לילדים סדנאות בנושא רפואה, וגם התנדבתי במד"א. האהבה שלי לעולם הרפואה התעצמה דווקא בשירות הצבאי שלי, שלא היה קשור באופן ישיר לטיפול רפואי. הייתי קצינת קשר קרבית בחיל התותחנים ובמסגרת התפקיד יצא לי לא פעם להשתתף בפינוי פצועים בגבול הצפון תוך כדי שהם מקבלים טיפול רפואי. הצפייה בעבודת הרופאים והפרמדיקים בשטח, כשלנגד עיניהם עומדת רק הצלת חיי אדם זה משהו שקסם לי. החלטתי כעבור שלוש שנים להשתחרר מהצבא ולהגשים את החלום שלי - ללמוד רפואה".
9 צפייה בגלריה
עידן מליחי. "הכל מתחיל ונגמר בנו" | צילום: הרצל יוסף
עידן מליחי. "הכל מתחיל ונגמר בנו" | צילום: הרצל יוסף
עידן מליחי. "הכל מתחיל ונגמר בנו" | צילום: הרצל יוסף
מהו היחס בין אופי ליופי מבחינת הצלחה? "אני חושבת שהכל תלוי באופי. בסופו של דבר מי קובע אם אנחנו יפים או לא? אנחנו בעצמנו. יופי הוא אומנם מדד חברתי, אך ברגע שאתה תופס את עצמך כיפה ומשדר את זה כלפי חוץ, זה מה שהסביבה תקלוט ממך. לכן הכל תלוי באופי". האם גברים חוששים מנשים בעלות קריירה מצליחה? "בהחלט. אני חושבת שצריך למצוא את האיזון בין הרצון להיות אישה חזקה ומצליחה, ובמקביל לדעת לתת את המקום לבן הזוג שלך לבוא לידי ביטוי. מערכת יחסים בנויה על הדדיות, שותפות והעצמה". איפה לעולם לא תכירי בן זוג? "אפשר להכיר אנשים חדשים בכל מקום. אני לא חושבת שיש איזו דרך שהיא פחות ראויה". סגנון בילוי מועדף: "עם החברים הטובים שלי אני יכולה ליהנות בכל מקום. האנשים עושים את האווירה, לא האווירה עושה את האנשים". סגנון לבוש: "מאוד אוהבת שמלות. ביום יום עם נעליים שטוחות ואם זה אירועים מיוחדים, אז עקבים". תחביב שלא מוותרת עליו: "אני מאוד אוהבת לרקוד ומתחברת יותר לסגנונות של סלסה או בצ'אטה והיפ־הופ. בנוסף, מקפידה על אורח חיים בריא, אימוני כושר, ציור וקריאה". איפה תהיי בראש השנה הבאה? "ברמת הקריירה, זו התקופה שבה אני אמורה לסיים סבבים קליניים בבית החולים 'סורוקה' במסגרת הלימודים. ברמה האישית, אני מקווה למצוא זוגיות טובה ויציבה. בעיקר להיות מאושרת בכל מה שאעשה".
יופי זה לא הכל
בר אשכנזי (29), מבעלי 'בית הפול', סבור שיש להקפיד על מראה חיצוני אבל חשוב יותר להיות בעל ערכים ולדעת שאין תחליף לעבודה קשה. "יופי זה דבר רגעי שעם הזמן נעלם"
עיסוק: איש עסקים בתחום עסקי המזון בבאר־שבע והסביבה: 'בית הפול' ורשת המזון המהיר 'הדלפק' - פיתות שף במחיר רחוב. במקביל, עובד כדוגמן ופרזנטור של מותג הספורט KUDO. סטטוס: רווק. מוטו לחיים: "'איזהו העשיר השמח בחלקו'. זה משפט מתוך פרקי אבות, אותו אימצתי כדרך החיים שלי. מבחינתי, המשמעות שלו היא הרבה יותר עמוקה. בין אם זה מבחינת פרנסה, זוגיות, בריאות ובכלל תמיד להיות שמח בחלקך". הדרך לפסגה: "בעבר עסקתי באומנויות לחימה שונות כמו איגרוף תאילנדי, MMA, ועוד. את השירות הצבאי שלי העברתי כלוחם בדובדבן, ולקראת סוף השירות עמדתי בצומת דרכים של האם להמשיך בשירות צבאי או לצאת לאזרחות וללמוד. התחלתי מיונים לתפקיד שאיני יכול להרחיב עליו, ותוך כדי פתחתי את הסניף הראשון של 'בית הפול'. בגלל שהעבודה בעסק החדש דרשה ממני מחויבות ברמה גבוהה, העדפתי לוותר על שירות הקבע ויחד עם בני המשפחה שלי, שהם השותפים שלי, התחלנו בתהליך של בניית הרשת שייסדו סבי וסבתי. למרות שמדובר בבני משפחה, הדברים נעשים תמיד ברוח טובה ועושים הפרדה בין העולם העסקי לבין הקשר המשפחתי. מבחינת עולם הדוגמנות, למדתי משחק ב'ניסן נתיב' והשתתפתי בעבר בסצנה בסדרה 'אחת אפס אפס'. אולי עוד אחזור לעולם הזה בהמשך. היו עוד כמה הצעות על הפרק, אבל העדפתי לוותר מכיוון והצילומים נפלו על ימי שבת. הקושי עם הכשרות וימי הצילומים גרמו לי לחזור לארץ".
9 צפייה בגלריה
בר אשכנזי. שמח בחלקו | צילום: הרצל יוסף
בר אשכנזי. שמח בחלקו | צילום: הרצל יוסף
בר אשכנזי. שמח בחלקו | צילום: הרצל יוסף
מהו היחס בין אופי ליופי מבחינת הצלחה? "חשוב להקפיד על מראה חיצוני טוב, אבל אסור לשכוח שזה לא מתקרב להיות הכל בחיים. חשוב יותר להיות בעל ערכים, חרוץ, מוכשר ולדעת שאין תחליף לעבודה קשה. יופי זה דבר רגעי שעם הזמן נעלם. אם נתמקד בלהיות אנשים טובים ומוסריים וגם נשמור על חזות טובה אז נרוויח משני הכיוונים". האם גברים חוששים מנשים בעלות קריירה מצליחה? "אני לא חושב. אפילו להפך. אני מאחל לעצמי אישה מצליחנית שתעבור אותי בעשייה, ואני מבטיח שאפרגן לה מכל הלב. באופן כללי אני חושב שאישה מצליחה מהווה סוג של 'אתגר' לזוגיות במובן הטוב של המילה. לדעת להתמודד ולשים 'מפרקים' זה משהו שיכול לשפר גם את הזוגיות". איפה לעולם לא תכיר בת זוג? "אני לא שולל שום דבר. אי אפשר לדעת מאיפה זה מגיע". סגנון בילוי מועדף: "מסעדה טובה, אימון זוגי או טיסה לחו"ל". סגנון לבוש: "אני אוהב להתלבש יפה, אבל לא אגנוב יותר מדי את העיניים. אגב, יש משפט ביהדות שאומר 'אל תהיה עומד בין היושבים, ואל תהיה יושב בין העומדים'. כלומר אל תתבלט יותר מדי". תחביב שלא מוותר עליו: "אני מתאמן שש פעמים בשבוע, בין אם זה בחדר הכושר ובין אם זה באימוני איגרוף ואומנויות לחימה. בגלל שהימים שלי אינטנסיביים אני מקפיד על אימונים שמהווים עבורי זמן לניתוק ומחשבות על דברים אחרים". איפה תהיה בראש השנה הבאה? "מבחינת קריירה - מקווה מאוד לפתוח סניפים נוספים של בית הפול והדלפק. אולי משהו חדש לגמרי בתחום הקולינריה. מבחינה אישית, אני אדם מאמין ומקווה להתחזק קצת יותר בדת ובאמונה, ולעשות את מה שאני עושה כרגע בצורה מדוקדקת ונכונה יותר. הגישה שלי היא שדרך האמונה בה' אפשר להשיג המון דברים".
אהבה מעבר לפינה
מיטל אפללו (29), מנהלת המרכז לגיל הרך במועצת מרחבים, אוהבת לבשל, לבלות במסעדה עם החברות הטובות ולא שוכחת לשמור על הגזרה בחדר כושר. וגם מחפשת את האחד
עיסוק: מנהלת מרכז לגיל הרך במועצה אזורית מרחבים. סטטוס: רווקה. מוטו לחיים: "'המציאות מתגמשת'. זהו משפט שמלווה אותי תמיד בכל דבר איתו אני נדרשת להתמודד. תמיד אפשר ליפול לתירוצים כמו חוסר בזמן או ביכולת, אבל אף פעם לא מהווים תירוץ בכדי לא לעשות משהו שאני רוצה. רצון חזק וניהול זמן נכון יכולים לפתור את רוב הקשיים". הדרך לפסגה: "התחלתי כגננת במשרד החינוך מתוך אהבה מאוד גדולה לילדים, ובהרבה מובנים אני מרגישה שזה הבסיס להכל. במקביל לעבודה בגן המשכתי ללימודי תואר שני במנהל חינוכי באוניברסיטת בן גוריון ואותו סיימתי בהצטיינות. השאיפה תמיד הייתה להשפיע בצורה יותר מעמיקה על שינוי בתפיסת דרכי חינוך וטיפול. אתה נדרש לכלול מספר רב של גורמי טיפול בילדים, כאשר לנגד עיניך צריכה להיות טובת, קידום ומימוש מאה אחוזים מהפוטנציאל הטמון בכל ילד".
9 צפייה בגלריה
מיטל אפללו. "חשוב לי להיות מאושרת ומלאה בעשייה" | צילום: הרצל יוסף
מיטל אפללו. "חשוב לי להיות מאושרת ומלאה בעשייה" | צילום: הרצל יוסף
מיטל אפללו. "חשוב לי להיות מאושרת ומלאה בעשייה" | צילום: הרצל יוסף
מהו היחס בין אופי ליופי מבחינת הצלחה? "אם לומר בכנות, אני לא מאמינה שיש קשר בין הדברים. אין ספק שמראה חיצוני מסייע ביצירת רושם ראשוני טוב, אך זה לא מספיק. מיד לאחר מכן קיימת חובת ההוכחה המקצועית שדורשת אופי טוב ויחסי אנוש טובים. זה מה שבסופו של דבר הולך איתנו הלאה". האם גברים חוששים מנשים בעלות קריירה מצליחה? "אני מקווה ורוצה להאמין שגברים לא חוששים מנשים מצליחות. אנחנו בדור ששם דגש על העצמה נשית. ומה יותר מושך מאמביציה של מישהי להצליח?". איפה לעולם לא תכירי בן זוג? "בעבר אמרתי שאני מעדיפה לא להכיר דרך חברים, אלא מעדיפה שההיכרות תהיה ספונטנית. עם השנים אתה מבין שהדברים משתנים. לומדים לשחרר ולקבל את מה שהיקום מזמן בכל דרך". סגנון בילוי מועדף: "אני מעדיפה לשבת בפאב או מסעדה עם חברות. גם ערב ביתי נחמד ורגוע יכול לבוא בחשבון". סגנון לבוש: "לרוב זה יהיה ג'ינס וחולצה מעניינת. בתקופת החורף הצעיף הופך לפריט חובה. באירועים מיוחדים שמלה שחורה תמיד עושה את העבודה". תחביב שלא מוותרת עליו: "אני מאוד אוהבת מאוד לבשל. בישול היא מעין תרפיה עבורי. אני גם משתדלת למצוא זמן להתאמן כמה פעמים בשבוע בחדר הכושר". איפה תהיי בראש השנה הבאה? "מבחינת קריירה, אני מקווה להמשיך בניהול המרכז במרחבים בשאיפה להציב אותו באותה שורה עם המרכזים הטובים בארץ. מבחינה אישית, חשוב לי להיות מאושרת ומלאה בעשייה. זוגיות או לא? מה שהיקום מזמן לי".
מיטל אפללו. "חשוב לי להיות מאושרת ומלאה בעשייה" | צילום: הרצל יוסף
גם אופה וגם יפה
הילה זנא התחילה לאפות כדי לשכוח מהכאבים שתקפו אותה בגלל חיידק בקיבה. היום היא כבר בעלת קונדיטוריה ביתית המספקת שירותי קייטרינג
עיסוק: קונדיטורית. סטטוס: רווקה. מוטו לחיים: "המוטו שלי הוא ש'גשם בסוף נופל על כולם'. העולם הזה של הקונדיטורים תפס תאוצה גדולה מאוד בשנים האחרונות ומן הסתם זה יצר תחרות בין הרבה בעלי מקצוע טובים מאוד. למרות שהתחרות קשה, תמיד חשוב לדעת לפרגן לקולגות שלך, כי בסופו של דבר כולנו נקבל עבודה בשלב כזה או אחר". הדרך לפסגה: "התחלתי לעסוק באפייה בעקבות חיידק בקיבה שאין לו תרופה וכאשר היו תוקפים אותי כאבים הייתי נכנסת למטבח כדי להעסיק את עצמי במשהו אחר כדי לשכוח מהם. לאחר זמן מה התחלתי להשתפר ולהתמקצע ובשביל להרחיב את הידע שלי לקחתי קורס בנושא בצק סוכר. במסגרת הקורס העליתי כמה תמונות לאינסטגרם ואנשים התחילו לשאול אם העוגות שלי הן למכירה ושם הבנתי שהתחביב שלי הוא מקצוע לכל דבר ועניין. התחלתי ללמוד בבית ספר לקונדיטוריה גאיה בפתח תקווה והיום אני כבר חמש שנים בעלת קונדיטוריה ביתית שמספקת גם קייטרינג חלבי".
9 צפייה בגלריה
"לא רואה קשר בין מראה חיצוני להצלחה". הילא זנא | צילום: הרצל יוסף
"לא רואה קשר בין מראה חיצוני להצלחה". הילא זנא | צילום: הרצל יוסף
"לא רואה קשר בין מראה חיצוני להצלחה". הילא זנא | צילום: הרצל יוסף
מהו היחס בין אופי ליופי מבחינת הצלחה? "באופן אישי אני לא רואה קשר בין מראה חיצוני להצלחה. לדעתי, בעולם המודרני זה אפילו מעט שטחי לחשוב ככה. אני חושבת שכיום יותר מפעם אנשים נמדדים יותר על פי האיכות והכישורים שלהם ופחות על פי איך שהם נראים. כוח רצון הוא הרבה יותר חשוב להצלחה". האם גברים חוששים מנשים בעלות קריירה מצליחה? "אני מקווה מאוד שלא. אנחנו במאה ה־21 והשוויון היום בין נשים לגברים הוא בהמון תחומים. נשים כיום הן מנהלות, מנכ"ליות ומובילות עסקים מצליחים בהמון תחומים". איפה לעולם לא תכירי בן זוג? "אפליקציות ומועדונים. אני חושבת שהמשותף לשני המקומות האלה הוא שההיכרות מהירה מדי והרבה פעמים לא מתבססת על רצון אמיתי להכיר, אלא על דחף רגעי". סגנון בילוי מועדף: "אני חובבת סושי גדולה מאוד. סושי עם החברות הטובות שלי הוא משהו שאני לא מוותרת עליו". סגנון לבוש: "מאוד תלוי לאן אני יוצאת. יש פעמים ששמלה תהיה אופציה מועדפת ויש פעמים שמראה פשוט יותר של ג'ינס וטי־שירט יעשה את העבודה". תחביב שאני לא מוותרת עליו: "אני מאוד אוהבת לשיר מאז שאני צעירה. אגב, בשנתיים האחרונות אני לוקחת שיעורים בפיתוח קול אצל ג'וש פרץ. אין לי ספק שזאת ההחלטה הכי טובה שקיבלתי בחיים". איפה תהיי בראש השנה הבאה? "קודם כל בריאה, שלמה ומאושרת ועם אנרגיות ליצור ולעשות. בהיבט הקרייריסטי, מקווה שעד השנה הבאה אני אוציא הזמנות מהקונדיטוריה הקטנה שאפתח".
עושה לביתכם
בזמן שחבריו מחפשים את דרכם, יורם עטיה (23) כבר מנהל קריירה מצליחה בתחום הנדל"ן. "אם תיתן את המקסימום במה שתעשה - הסיכוי שלא תצליח הוא אפסי"
עיסוק: מתווך ויזם נדל"ן. סטטוס: רווק. מוטו לחיים: "אני מאמין גדול במשפט 'יגעת ומצאת, תאמין!'. אני רואה בהצבת מטרות והגשמת יעדים משהו בעל ערך עליון וכמובן שלעשות את המקסימום כדי להגיע לתוצאות המיטביות. אם תיתן את המקסימום במה שתעשה הסיכוי שלא תצליח הוא אפסי". הדרך לפסגה: "את דרכי בעולם הנדל"ן והתיווך התחלתי בגיל 18 במקביל לשירות הצבאי. התגייסתי לשירות קרבי ולאחר מכן המשכתי בשירות עורפי. השירות היה בבסיס פתוח, כך שהיה לי די הרבה זמן פנוי. את הזמן הזה ניצלתי ללמידה והתפתחות בעבודה במשרד המשפחתי שבזמנו נתן שירות בעיר אופקים בלבד, והיום נותן שירותים ברחבי הנגב, תוך שילוב תחומים נוספים. אני נחשב לאחד מהמתווכים שמוכר את מספר הדירות הגבוה ביותר באופקים".
9 צפייה בגלריה
אוהב לבלות בברים. יורם עטיה | צילום: הרצל יוסף
אוהב לבלות בברים. יורם עטיה | צילום: הרצל יוסף
אוהב לבלות בברים. יורם עטיה | צילום: הרצל יוסף
מה היחס בין אופי ליופי מבחינת הצלחה? "אני חושב שבתחילת הדרך של אדם בקריירה מראה חיצוני מטופח יכול בהחלט לעזור, אבל אני לא חושב שעל זה יקום או ייפול דבר. יופי יכול אולי לעזור בהתחלה בתחומים מסוימים, אך אני חושב שאם אין לך יכולות וכישורים, המראה לא יוכל לעזור בהמשך". האם גברים חוששים מנשים בעלות קריירה מצליחה? "ממש לא. להיפך, אני חושב שכוח נשי הוא דבר מבורך מאוד ופריצת תקרת הזכוכית של נשים בשנים האחרונות היא ראויה להערצה. אם פעם נשים היו הדמות הביתית, אז כיום יש גם בתים שבהם האישה היא המפרנסת העיקרית". איפה לעולם לא תכיר בת זוג? "אפשר להכיר בכל מקום בת זוג שתהפוך בבוא היום לשותפה לחיים. יש סיפורים על אנשים שהכירו במקומות הזויים ומוזרים, ככה שאני לא שולל". סגנון בילוי מועדף: "אני מעדיף ברים על פני סגנונות בילוי אחרים. יין טוב תמיד עושה את העבודה". סגנון לבוש: "אני מאוד מתחבר לסגנון אלגנט. בעבודה שלי סגנון הלבוש חשוב מאוד ותמיד צריך להיראות מוקפד".
תחביב שאני לא מוותר עליו: "אם יש משהו שאני אוהב יותר מהעיסוק בנדל"ן זה ספורט מוטורי בשטח. אחרי שבוע עבודה אינטנסיבי, לרדת עם רכב 4X4 או כל כלי שטח אחר ולהתלכלך בבוץ זו דרך מצוינת להשתחרר ולהחדיר אנרגיות חדשות לקראת שבוע עבודה חדש". איפה תהיה בראש השנה הבאה? "אני מאמין שאהיה באמצע לימודי משפטים, שזה תחום שאני שואף לשלב במשרד שלנו בעתיד. אני מקווה גם להגדיל את שירותי המשרד בתחומי היזמות וליזום שיתופי פעולה גדולים יותר".
משחק פשוט
אוראל אוזן (29) מתכונן בימים אלה לאליפות עולם במיני כדורגל ומקווה שבשנה הבאה הגביע יהיה בידי הקבוצה שלו
עיסוק: עובד חברת אינטל ושחקן בקבוצת המקסיקני במיני כדורגל. סטטוס: רווק. מוטו לחיים: "אני חושב שהמשפט שמאפיין אותי הוא 'כוח לא נמדד בכמה חזק אתה, אלא בכמה אמונה יש בך' מהסיבה הפשוטה שהרבה פעמים אנחנו מרגישים שאנחנו חזקים ומלאי עוצמה, אבל משב הרוח הכי קטן מצליח לשבור אותנו. ברגע שאתה חזק גם באמונה שלך, אתה יכול להגשים כל דבר שאליו תשאף". הדרך לפסגה: "מאז שאני ילד אני משחק כדורגל וכל הזמן ניסיתי להשתפר וללמוד יותר. עם הזמן הבנתי שהדבר הכי פשוט הוא להשתמש בכלים שיש לי מגיל צעיר שזה כוח פיזי, בגלל שעות אימונים רבות בחדר הכושר. השני זה להבין שהמשחק הוא פשוט. ככה הוא הופך ליפה וקל יותר, והדבר האחרון, ואולי הכי חשוב, הוא כוח רצון - ככל שנרצה יותר כך נגיע רחוק יותר. בעוד חודש בדיוק נבחרת המקסיקני שבה אני משחק תייצג את ישראל באליפות העולם שתיערך בלאס וגאס בטורניר כדורגל של חמישה נגד חמישה. במקביל לכדורגל אני משתדל לדאוג לעצמי לעתיד ולפתח קריירה מצליחה בעולם ההיי־טק".
9 צפייה בגלריה
חובב סרטים מושבע. אוראל אוזן | צילום: הרצל יוסף
חובב סרטים מושבע. אוראל אוזן | צילום: הרצל יוסף
חובב סרטים מושבע. אוראל אוזן | צילום: הרצל יוסף
מהו היחס בין אופי ליופי מבחינת הצלחה בקריירה? "אני חושב שתמיד יהיו סטריאוטיפיים על מראה חיצוני ביחס להצלחה. לא כולם יודעים ומצליחים לשפוט אדם בלי לשלב בין היחס הזה. לעיתים המראה החיצוני פותח דלת, אך היופי הפנימי הוא זה שיכניס אותך פנימה. אני חושב שהדבר הנכון ביותר הוא לשים את זה בצד ולהשתדל לעשות את המקסימום על הצד הטוב ביותר. להצלחה אין קיצורי דרך". האם גברים חוששים מנשים בעלות קריירה מצליחה? "בעולם המודרני זה לא אמור להיות כך ואוי ואבוי לנו אם במקום לתמוך ולהכיל אנחנו נפחד. אגב, זה לשני הכיוונים. גברים צריכים לדעת שהצלחה של אישה בנויה גם מיכולת ההכלה והתמיכה שלהם. אין דבר יפה כמו אישה עצמאית וקרייריסטית". איפה לעולם לא תכיר בת זוג? "אני חושב שבעולם המודרני הכל לגיטימי. אני חושב שאני אדם פתוח לסביבה ונוח לשיחה, לכן אני לא מגביל את עצמי בנושא הזה". סגנון בילוי מועדף: "סרטים. בלי להתלבט בכלל. אני חובב סרטים מושבע. אם אפשר גם להוסיף פופקורן פריך זה בכלל עושה את העבודה". סגנון לבוש: "אני מעדיף סגנון ספורט אלגנט. או ג'ינס וטי-שירט עם נעלי ספורט. כמה פשוט ככה יפה". תחביב שלא מוותר עליו: "מוזיקה. אחד התחביבים הגדולים שלי הוא לשיר, למרות שאני זייפן רציני מאוד. מעבר לזה, אני מנגן על כלי הקשה וזה גם משהו שאני מאוד אוהב ומשתדל לעשות באופן קבוע". איפה תהיה בראש השנה הבאה? "ליד שולחן החג, לבוש בלבן ועם בני המשפחה והאנשים היקרים לי. כמובן שיהיה גם כיסא לגביע מלאס וגאס".