רבים מאנשי האקדמיה, אנשי ציבור, בוגרים ופעילים חברתיים הגיעו למפגש הוקרה אמש (יום ב') לדב תמיר, מנכ"ל המכללה הטכנולוגית, שפרש לאחר יובל שנים.
1 צפייה בגלריה
מימין: יעקב דור, דב תמיר ומינה קלמן חדד
מימין: יעקב דור, דב תמיר ומינה קלמן חדד
מימין: יעקב דור, דב תמיר ומינה קלמן חדד
(צילום אפרת תמיר כהן)
תמיר, ממיסדי המכללה אשר הקדיש באהבה את חייו למענה, הוא אחד ממייסדיה ומתגאה בכך שהוציאה מתוכה 64 אלף תלמידים ותלמידות לאורך 60 שנות קיומה - רובם גם עובדים במקצועות שרכשו.
קראו גם:
תמיר לא ויתר על אף אחד מהם, סיפרו באירוע המרגש, וקידם אוכלוסיות מוחלשות רבות. גם את העובדים הוא ראה כמשפחה והם החזירו לו פרגון ואהבה.
רבים כיבדו אותו במפגש ב 'אולם הסייף' במכללה וביניהם: ראש מועצת עומר פיני בדש, מנכ"ל לשכת המסחר והתעשייה אריה קליימן, רפי שטרית לשעבר סגן וממלא מקום ראש עיריית באר-שבע, חברת מועצת העירייה עו"ד מינה קלמן חדד, פרופסורים מהאקדמיה וכמובן אשתו, שתי בנותיו ונכדיו.
"אירוע מרגש לכבוד אדם מרגש אשר הטביע חותם עמוק על ההשכלה הטכנולוגית במדינת ישראל", אמרו חבריו לעבודה והוסיפו: "הוא הקדיש את כל חייו לפיתוח מסלולים ייחודיים אשר הביאו כבוד לבאר-שבע גם מעבר לגבולות המדינה".
ממשיך דרכו בנאמנות הוא יעקב דור, הסגן של תמיר ב-12 השנים האחרונות, אשר נכנס לתפקיד מנכ"ל המכללה. דב תמיר ימשיך להיות בוועד המנהל של המכללה.