חברת הטכנולוגיות הביטחוניות "ראדא", הנסחרת בנאסד"ק ועוסקת בפיתוח ובייצור של מכ"מים טקטיים, חנכה אתמול (שלישי) מרכז פיתוח בפארק ההייטק "גבם ים נגב" בבאר שבע.
חברת "ראדא" מצטרפת בכך לחברות הייטק נוספות שכבר פועלות בפארק, בהן אי.בי.אם, איי.אקס, 'דאל', אלביט מערכות וחברות סטארט אפ כדוגמת חברת "מורפיסק" המעסיקה כבר 80 מפתחים ואנשי תוכנה והוקמה על בסיס פיתוח של מכבדות הסייבר באוניברסיטת בן גוריון, כמו גם הסטארט אפ "סיראג", המעסיק 20 מהנדסים ומפתחים מהחברה הבדואית במטרה לשלבם בתעשיית ההייטק.
1 צפייה בגלריה
טקס גזירת הסרט
טקס גזירת הסרט
טקס גזירת הסרט
(צילום: באדיבות פארק 'גב ים נגב')
ראו גם >>>
"הצמיחה המואצת ש'ראדא' מציגה בשנים האחרונות", אמר מנכ"ל 'ראדא', דב סלע, "באה לידי ביטוי גם בהקמת מרכז פיתוח חדש בפארק ההייטק 'גב ים נגב'. אנחנו שמחים להיכנס אל הפארק ולהפוך את העבודה ב'ראדא' לנגישה עבור כל תושבי הנגב והדרום. אנחנו שמחים גם ליהנות מהחיבור שמציע הפארק לאוניברסיטת בן גוריון ומאמינים שנייצר יחד שיתופי פעולה מעניינים".
מנכ"ל פארק ההייטק 'גב ים נגב', רועי צוובנר, ציין, כי "אנחנו שמחים שהחזון הענק של פארק ההייטק 'גב ים נגב' בבאר-שבע ממשיך לקרום עור וגידים גם בתקופה זו, עם הצטרפות של חברות מובילות כמו 'ראדא' לפארק. החיבור של החברה לא מסתיים בהצטרפות לאקוסיסטם טכנולוגי המתפתח כאן, אלא גם בעובדה ש'ראדא' מפתחת טכנולוגיות מתקדמות המגינות על תושבי עוטף עזה והדרום. כך נוצר בנוסף לפיתוח הטכנולוגי גם חיבור ערכי וגיאוגרפי, שיש לו ערך עצום בעינינו. עבורנו זו גאווה גדולה".
לכל העדכונים - חדשות באר שבע