בשורה לסועדים במסעדה הקהילתית באר-שובע: בימים אלו נמצאת המסעדה בהרצה לקראת פתיחתה החגיגית המחודשת ב-15 ביוני.
1 צפייה בגלריה
באר-שובע
באר-שובע
באר-שובע
(צילום: הרצל יוסף)
כזכור, המסעדה נסגרה בתחילת משבר הקורונה בשל הנחיות משרד הבריאות, ועתה עם החזרה ההדרגתית לשגרה תפתח המסעדה לרווחת הסועדים הרבים שמגיעים מידי יום לאכול ארוחת צהריים.
יש לציין, כי גם כשהמסעדה היתה סגורה לסועדים, הטבחים עבדו והכינו מאכלים שחולקו לבתי הנזקקים, או לחילופין; אנשים הגיעו בעצם למסעדה לקחת את המנות החמות.
צוות המסעדה, שסועדים בה מידי יום בין 100-150 איש ואישה, נרגש מאוד לחזור לשגרה, אם כי תחת מגבלות התו הסגול, וכבר בימים אלה הם עושים את ההכנות האחרונות לפני הפתיחה לקהל הרחב.
מנכ"ל עמותת באר-שובע, ארז נגאווקר, לא מסתיר את התרגשותו הרבה:" אנחנו נמצאים בהרצה" הוא אומר, "אני שמח לבשר שהמסעדה תפתח בתחילת החודש הבא, יש לזכור, שכל אותה עת שהמסעדה לא היתה פתוחה לסועדים, דאגנו להם למשלוחים עד הבתים.
המסעדה פתוחה לכל מי שיחפוץ לסעוד ונקבל אותו בברכה" אומר נגוואקר. קיבולת המסעדה היא של כמה עשרות בודדות של סועדים, ולכן תחת המגבלות החדשות, מספר האנשים בכל קבוצה שתהיה במסעדה, יהיה מצומצם כדי למנוע חיכוך והתקהלויות, אנשי העמותה אומרים, כי יקפידו מאוד על ההנחיות ויפעלו בהתאם להוראות משרד הבריאות על מנת להבטיח את בריאותם של הבאים בשערי המסעדה הקהילתית.