פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (ד') לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד צעיר תושב העיר, אשר תוך כדי הימלטות מהשוטרים על רקע אלימות כלפי בתו זוגו, דרס הולך רגל והפקירו בכביש.
הנאשם הודה כי נמלט מהשוטרים, אך הכחיש כי פגע בהולך הרגל והפקיר אותו.
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עמיחי חביביאן, בעקבות סכסוך בין הנאשם, נתנאל רחמילוב חנוכייב לבת זוגו, אשר גלש לעימות פיזי בין השניים, עזב הנאשם את הבית וסמוך לאחר מכן דיווחה בת הזוג למשטרה על אלימות של הנאשם כלפיה.
השוטרים עצרו את רכבו של הנאשם וכאשר ניגשו אליו וביקשו לדומם מנוע, נמלט הנאשם מהמקום. הוא לא שעה לקריאותיהם וסימוניהם של השוטרים שדלקו אחריו לעצור והמשיך בנסיעתו הפרועה ברחבי באר שבע, תוך שהוא מזגזג בין נתיבי התנועה, עובר צמתים ברמזור אדום, מבצע עקיפות מסוכנות ומסכן חיי אדם.
במהלך ההימלטות, עלה הנאשם עם רכבו על אי תנועה ופגע בהולך רגל באורח אנוש. הנאשם לא עצר במקום התאונה כדי לעמוד על תוצאותיה ולא הזעיק עזרה, אלא עקף מחסום משטרתי והמשיך בנהיגתו המסוכנת.
על פי כתב האישום, הנאשם הותיר את רכבו באמצע הכביש, ללא משיכת בלם היד, והחל במנוסה ברגל. לאחר מרדף קצר הוא נעצר. וכאילו כל זה עוד לא מספיק - ברכבו נמצא סם מסוג קוקאין.
הולך הרגל פונה ממקום התאונה לבית החולים סורוקה, ונכון למועד הגשת כתב האישום הוא עודנו מאושפז ומונשם במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים.
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סם.
יחד עם בקשת מעצר עד תום ההליכים הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לפסול את רשיון הנהיגה של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.