לא רבים יודעים כי מי שעומד מאחורי הפרויקטים החשובים של באר-שבע, בהם מיזמים חינוכיים להכשרת הדור הבא, הוא לא אחר מאשר הנדבן היהודי, הציוני הנלהב, לארי גודמן משיקגו, שהלך לעולמו לאחרונה בגיל 95.
בית הספר גודמן למשחק, קמע - בת דור למחול, הסיטי פארק, מרכז לילד ולמשפחה, תחנת רכבת צפון - אלו מקצת המיזמים שבתרומתו ובזכותו התאפשרו.
הרומן של לארי ואישתו ליליאן ז"ל עם בירת הנגב, החל לפני כשני עשורים, כשהבין כי חזונו של בן גוריון "בנגב ייבחן העם היהודי" היא לא רק הפרחת סיסמה לאוויר, אלא תוכן ממשי לחיזוק הנגב ומדינת ישראל.
עם כניסתו לתפקיד לפני כעשור, ביקר ראש העירייה, רוביק דנילוביץ', בביתו של לארי בשיקגו ארה"ב. בישיבת המועצה האחרונה סיפר דנילוביץ', כי במועדון החברים בו היה חבר לארי, האחרון אחז בידו והובילו משולחן לשולחן, תוך שלארי שואל: "איזו עיר מספר 2 בעולם?" התשובה היתה:"שיקגו".
ומיד המשיך לארי ושאל את הנוכחים:"ואיזו עיר מספר 1? כולם השיבו פה אחד:"באר-שבע!", אהבתו לבירת הנגב היתה ללא גבולות.
דנילוביץ' הבטיח להנציח את זכרו של לארי ורעייתו ליליאן בדרך ראויה:"למדתי מחוכמתו ותבונתו של לארי", סיפר דנילוביץ':"שמעתי את חזונו בשקיקה ונשבתי בקסמו ובאהבתו למדינה ולעיר שלנו. לארי היה בעל חוש הומור יוצא דופן ושמחת חיים".
לפני 8 שנים העניק דנילוביץ' ללארי גודמן את האות פרס מפעל חיים של העיר:"אנו מרכינים את ראשינו בצער עם לכתו של איש ענק, שהיה גם אדם פשוט, מלא אהבה. יהיה זכרו ברוך", ספד דנילוביץ' לידידו.