מרגישים שפספסתם כמה אייטמים חשובים? רוצים לדעת מה קורה בעיר הסמוכה? הנה הסיפורים החמים שפרסמנו השבוע ברשת מיינט.
מאות ליוו השבוע את קמיל שטוקפיש בת ה-22 מרעננה שנהרגה לפני כשבוע במהלך טרק בבוליביה. במיינט רעננה מספרים כי חברים וקרובי משפחה התאספו בבית העלמין כפר נחמן וליוו את קמיל בדרכה האחרונה, על רקע צלילי השיר videotape של להקת radiohead. "ילדה של אהבה, חזרת אלינו עטופה בהילת חייך, פורשת כנפיים מפוארות כל כך, כל כך רחוק וכל כך מוקדם", ספדה לה אמה מילי.
3 צפייה בגלריה
קמיל שטוקפיש ז"ל | צילום: באדיבות החברים
קמיל שטוקפיש ז"ל | צילום: באדיבות החברים
קמיל שטוקפיש ז"ל | צילום: באדיבות החברים
שתי נערות מבלות בגינה ציבורית באחת מהערים בנגב. בשלב מסוים הן מתווכחות ביניהן ולא מתארות לעצמן שהויכוח הזה יתגלגל לערב מסויט. במיינט באר שבע מדווחים על כתב אישום שהוגש כנגד גבר בן 30 תושב פזורת שגב שלום אשר היה עד לוויכוח של הנערות ובעקבותיו פנה לאחת מהן והציע לה להסיע אותה לביתה ברכבו. היא הסכימה ונכנסה לרכב. הנאשם נסע עם המתלוננת לשטח פתוח, עצר את הרכב, אנס את הנערה וביצע בה מעשים מגונים בכוח, תוך כדי שהתעלם מבכיה ותחנוניה שיחדל ממעשיו. כשניסתה הנערה להתנגד למעשיו של הנאשם הוא סטר לה על פניה. לאחר שביצע את זממו, החזיר הנאשם את המתלוננת לביתה בבאר שבע. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
תושבים רבים מאזורים שונים בהרצליה קיבלו מכתב מתאגיד מי הרצליה, לפיו נרשמה חריגה בצריכת המים. חלק מהתושבים גילו כי מדובר בחריגה שבין 200%-300% אחוז בצריכת המים. תושבת שכונת גני הרצליה סיפרה למיינט הרצליה: "קיבלתי חשבון מים על סך 2,000 שקלים ואילו בחודש הקודם החשבון היה 300 שקלים. בהתחלה חשבתי שזו רק אני, אבל פתאום אני רואה שכל התושבים באזור קיבלו מכתבים או חשבונות מנופחים, אז ברור שמשהו מוזר". תמר, תושבת הרצליה הירוקה, קיבלה גם היא מכתב חריגה בשימוש מים. "זה מטורף. המון תושבים קיבלו את המכתבים האלה, גם בבניינים וגם חשבונות פרטיים",היא מספרת. "בפייסבוק זועמים על זה. הצריכה הפרטית שלנו עלתה ב-243%. משהו פה ממש לא הגיוני. זה מעמיד אותנו בסיטואציה בעייתית". מתאגיד מי הרצליה נמסר: "לא מבחינים בעלייה בכמות המכתבים ומספרם די קבוע".
זה מספר שנים פונים תושבים המתגוררים ברחוב רמב"ם פינת סמילנסקי בחדרה אל חברת החשמל, בטענה שעמוד החשמל היושב ממש בפתח גינת בית ונמצא כ-3 מטרים מחדרי הילדים - מהווה סכנה לשלומם. אולם לא רק שהפניות לא עזרו, אלא חברת החשמל העמיסה לאחרונה עוד שנאי על העמוד לטובת מבנה מסחרי חדש שבאיזור. אשר, תושב הרחוב, סיפר למיינט חדרה: "למרות הניסיונות שלנו מול חברת החשמל להעתיק, להזיז או להוריד את המתח לא הצלחנו ובמקום להוריד את המתח, הכפילו את המתח על מנת לספק חשמל למבנה חדש שבו נפתחה חנות בגדים. כשביקשתי מעובדי חברת חשמל שהגיעו לפה שיבדקו אם יש אפשרות להטמין את העמוד באדמה, התשובה שקיבלתי היא שיש לך סיכוי כמו שאראלה תתקשר אלייך ממפעל הפיס, כי מדובר בעלות של 350 אלף שקל. אני שאלתי האם זה שווה את חיי הילדים שלי? הפקח מחברת החשמל שהגיע הציע לנו לא לשבת בגינה מעל עשר דקות, אז למה קניתי בית שיש בו גינה? זה היה החלום שלי".
בני זוג מאזור הקריות החליט לאחרונה להפריד כוחות ולסיים את הנישואין אחרי שהמאהב של האישה חשף את הקשר הסודי בפני בעלה וסיפק לו פרט אינטימי אשר לא הותיר ספק לקיום הרומן. "לאשתך קעקוע בצורת פרפר על הישבן"', הוא הטיח בו, ככל הנראה מתוך כוונה לנקום באישה. "היא סיפרה לי כי היא והמאהב קיימו קשר מיני שנמשך כחצי שנה", מספרת עו"ד זהר רון שמייצגת את האישה, למיינט קריות.
3 צפייה בגלריה
איך הוא ידע על הפרפר? | צילום המחשה: shutterstock
איך הוא ידע על הפרפר? | צילום המחשה: shutterstock
איך הוא ידע על הפרפר? | צילום המחשה: shutterstock
"הם הכירו בחדר הכושר בעיר מגוריהם ונרקם ביניהם רומן. כעבור מספר חודשים הם רבו והמאהב החליט לשתף את בעלה בסודם המשותף ולחשוף בפניו את מסכת הבגידות והשקרים. הוא רצה שהאישה תהיה רק שלו". מתברר כי למרות ניסיונותיו הנואשים לזכות בליבה, גורלו של המאהב לא שפר. "האישה אמרה לו שגם אם היא תהיה פנויה כל חייה, אין שום סיכוי שהיא תחזור לזרועותיו", מסכמת עו"ד רון, "מדובר במקרה מצער של חיי נישואין לא מספקים. השילוב בין בעל שנעדר הרבה מהבית, אישה מתוסכלת ומאהב שיצא למסע נקמה, הוביל לכך שכל הצדדים המעורבים בסיפור נפגעו ונמצאים כעת לבדם. אני מאחלת להם שיפנימו לקחים להבא".
3 צפייה בגלריה
מעודדות במשחק של הפועל ירושלים. בקרוב רק גברים. צילום: יוסי רוט
מעודדות במשחק של הפועל ירושלים. בקרוב רק גברים. צילום: יוסי רוט
מעודדות במשחק של הפועל ירושלים. בקרוב רק גברים. צילום: יוסי רוט
מחאה, הדתה או גיוון אומנותי? במיינט ירושלים מדווחים כי אוהדי הפועל ירושלים יצטרכו להתרגל למחזה חדש ולא שגרתי במשחקי הבית של הקבוצה – זאת לאחר שלהקת המעודדות הוחלפה במעודדים בנים. הנהלת הפועל החליטה לאחרונה להחליף את להקת המעודדות המסורתית ברקדנים בנים, שתהיה הראשונה מסוגה בליגת העל בכדורסל. בהפועל טענו שמדובר במהלך אומנותי שנועד לגוון את נושא העידוד. אלא שגורמים שונים אמרו השבוע כי ייתכן ומדובר בצעד מחאתי נגד מה שזכה לכינוי 'החפצת נשים' בהופעת להקות המעודדות במהלך משחקי כדורסל. אחרים אפילו רמזו כי ייתכן שמדובר בניסיון להתחשב בקהל של הפועל ירושלים, שחלקו הלא מבוטל מגיע מרקע דתי.