שתי נערות מבלות בגינה ציבורית באחת מהערים בנגב. בשלב מסוים הן מתווכחות ביניהן ולא מתארות לעצמן שהויכוח הזה יתגלגל לערב מסויט.
1 צפייה בגלריה
לנפגעים ולנפגעות אין מענה באיזור שלנו | צילום להמחשה: שאטרסטוק
לנפגעים ולנפגעות אין מענה באיזור שלנו | צילום להמחשה: שאטרסטוק
לנפגעים ולנפגעות אין מענה באיזור שלנו | צילום להמחשה: שאטרסטוק
המקרה אירע באחת מערי הנגב בחודש ספטמבר האחרון. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, ביום שבת 15.9.18, בסמוך לשעה 23:15, שהתה הנערה בפארק בבאר שבע, סמוך לביתה, יחד עם דודתה. בסמוך אליהן, ישב הנאשם עם חבריו והם שמעו מוסיקה רועשת.
בשלב כלשהו, החל ויכוח בין הנערה ודודתה לאחת הבנות שישבה לצידו של הנאשם, זאת לאחר שהן ביקשו ממנה להנמיך את המוסיקה, והוויכוח החל להתלהט. הנאשם, גבר כבן 30 תושב פזורת שגב שלום אשר היה עד לוויכוח, פנה אל הנערה והציע לה להסיע אותה לביתה ברכבו. היא הסכימה, נכנסה לרכב והתיישבה בכיסא הנוסע בסמוך לנאשם אשר נהג ברכב. באותו זמן ישב במושב האחורי אדם אחר שאינו מוכר לה.
מיד לאחר מכן, נעל הנאשם את דלתות הרכב ואמר לנערה כי ייסעו קודם יחד לשגב שלום להוריד את אותו אדם ולאחר מכן יחזיר אותה לביתה.
כשהגיעו לשגב שלום, ירד האדם שישב במושב האחורי מהרכב והנאשם נסע עם המתלוננת לשטח פתוח ומבודד סמוך לשגב שלום. אז הוא עצר את הרכב, יצא לשוחח בטלפון וכאשר חזר, אנס את הנערה וביצע בה מעשים מגונים בכוח, תוך כדי שהתעלם מבכיה ותחנוניה שיחדל ממעשיו. כשניסתה הנערה להתנגד למעשיו של הנאשם והיכתה בידה על חלון הרכב, הוא סטר לה על פניה.
לאחר שביצע את זממו, החזיר הנאשם את המתלוננת לביתה בבאר שבע, בסמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.