עבור לא מעט בעלי דירות בבאר שבע הקיץ הוא זמן לשיפוצים בין סיום חוזה אחד של שוכרים לחתימת הסכם עם שוכרים חדשים. בין השיפוצניקים המציעים את מרכולתם בלט השבוע פלייר המציע לא רק לשבור קירות, אלא גם "לשבור את השוק".
הסטודנטים ב"בן גוריון" דורשים אוכל טבעוני סטודנטים: שיגעו אותנו עם שינויי תאריכי הבחינות כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
השיפוצניקים החדשים בשוק הם, כך מסתבר, שלושה סטודנטים להנדסת בניין שהחליטו להשתמש בידע שלהם ולנצל את ימי החופש שלהם כדי לכלכל את עצמם מצד אחד ולהציע מחירים זולים, מצד שני.
יובל חן, סטודנט להנדסת בניין באוניברסיטת בן גוריון, הוא אחד מהם. חן סיפר כי "אנחנו שלושה חבר'ה מהמחלקה. עבדנו בשיפוצים בחיינו, בין סמסטרים לפני הלימודים. החלטנו לעשות קצת כסף. קשה להיות סטודנט, לא זול לחיות פה וצריכים להתפרנס. בדיוק עכשיו היתה תקופת מלחמה ונוצר ואקום, סוג של ריק, אז אמרנו שננצל את זה בצורה הטובה ביותר".
השלושה מספקים שירותים לסטודנטים, אבל לא רק. "זה משהו שמאוד נדרש באזור", הסביר חן. "אנשים צריכים שיפוצים, צריכים אנשים, ואנחנו יודעים לעשות את זה. אנחנו נוחים מבחינת מחירים, ובנוסף אנשים תמיד שמחים לתת עבודה לסטודנטים, רוצים שנעבוד אצלם".
בפלייר שחולק השבוע כתבו כי "לאור המחירים המופקעים בשוק, התאגדנו, שלושה סטודנטים להנדסת בניין לביצוע כל עבודות השיפוצים". חן אמר כי הם מנסים לתת מחירים נוחים ללקוחות. "יש כאלה שדופקים מחירים בלי שהם באמת צריכים", הסביר. "אנשים לא ממש מבינים ויודעים מה הם צריכים אז הם משלמים. אנחנו באים ונותנים מחירים אמיתיים, לא מנסים לדפוק אף אחד. מנסים להתפרנס, אבל גם להוריד את המחירים בשוק. אנחנו לא עובדים רק עבור סטודנטים, אבל נותנים מחירים סטודנטיאליים".
והאם הידע שצברו בלימודים עוזר? "הניסיון והידע הכימי שלנו, לדוגמא בעבודה עם חומרים, תורם הרבה באיך לעבוד עם החומרים בצורה יותר מעמיקה", הסבירו.