הופעותיה של להקת המחול של אוניברסיטת בן גוריון בנגב, שהיתה אמורה להשתתף בפסטיבל הפרינג' באדינבורו ב-9-12 באוגוסט, בוטלו. בעוד בארץ המופעים מבוטלים בהוראת פיקוד העורף, הופעותיה של להקת המחול בוטלו לנוכח כוונתם של גורמים אנטי-ישראלים לקיים במקום פעולות מחאה נגד מדינת ישראל בשל מבצע "צוק איתן".
החיים שלי כישראלית באמריקה העולים שבוחרים בישראל דווקא באמצע הלחימה כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
הלהקה הוזמנה על ידי הנהלת הפסטיבל לסדרת הופעות במקום לנוכח הישגיה האמנותיים. עם זאת, הסבירה נשיאת האוניברסיטה, פרופ' רבקה כרמי כי "הביטחון האישי של חברי הלהקה הינו פקטור ראשון במעלה ובוודאי שלא נתפשר עליו כהוא זה".
"קיבלנו התראות מהמארגנים בסקוטלנד כי להשתתפות הלהקה עלולות להיות השלכות קשות, לרבות סיכון ממשי של חבריה", הוסיפה כרמי. "לפיכך, בהתייעצות עם הגורמים הרלוונטיים, והמלצות של גורמים בהנהלת הפסטיבל, קיבלנו החלטה לא קלה, שלא לשלוח את הלהקה השבוע להופעות באדינבורו. מאחר שמדובר בלהקה איכותית ביותר, אי השתתפותה בפסטיבל הוא בבחינת הפסד לכל שוחרי התרבות באשר הם. צר לנו על כך".
על ביטול ההופעות הוחלט לאחר מספר אירועים בחו"ל בהם הופרעו אירועים בכיכוב ישראלים. ביניהם משחק כדורגל בו אוהדים רצו למגרש ופוצצו משחק אימון של מכבי חיפה והפרעה להצגה הראשונה של התיאטרון הישראלי "האינקובטור", שלאחריה בוטלו יתר המופעים המתוכננים של אותה הצגה במסגרת הפסטיבל.