נהגי המוניות בבאר שבע זועמים בעקבות מה שהם מכנים אכיפה נוקשה מצד העירייה. עיקר התלונות הן על ריבוי הדו"חות על העלאת והורדת נוסעים. היום (ראשון) הפגינו בשל כך מול בניין העירייה.
המחאה החלה ביום רביעי. בשעתו התפתחה מהומה בכניסה לבניין העירייה כשנהגי מוניות דרשו להיפגש עם ראש העיר, והתפנו מהמקום רק בהתערבות המשטרה.
יום לאחר מכן (חמישי) נציגי העירייה היו אמורים להיפגש עם הנהגים. לאחר שנמסר לנהגים שהגיעו למקום כי הפגישה תידחה - הם פנו לבית המשפט בבקשה לקיים הפגנה המונית ביום ראשון (היום) כדי למחות על המצב.
דודי הללי, נהג מונית ותיק ואחד מיוזמי המאבק, סיפר: "הגענו למצב שאין איפה להוריד ולהעלות נוסעים בבאר שבע. אם אני צריך לקחת מישהו מתחנת הרכבת - אין לי מאיפה לאסוף אותו. אם אני צריך להסיע אישה מבוגרת לבית החולים - אין לי איפה להוריד אותה. הפקחים נותנים לנו דו"חות מאחורה, ובורחים. אין לנו תמונה אחת שצילמו את הרכב מקדימה. אתה רק מוריד נוסע ומקבל דו"ח".
הבוקר הגיעו כמה עשרות נהגי המוניות אל רחבת עיריית באר שבע להפגין. במהלך ההפגנה, הנהגים הוזמנו לשיחה עם סגן ראש העיר, טל אל על.
"הייתה הפגנה מול העירייה. וסגן ראש העיר רצה לדבר איתנו. חבר המועצה יעקב אוחיון גם רצה להיכנס ואל על לא הסכים. הוא רצה שניפגש בלי יעקב אוחיון. אותו סיפור היה אחרי ההפגנה כששוב הוזמנו לשיחה אבל שוב ביקשו ללא נוכחות אוחיון. אני לא הסכמתי. הוא חבר מועצה ותומך במאבק. זכותו להיות בפגישה", סיפר הללי.
הללי מספר כי לקח את אוחיון בבוקר חמישי לנסיעת הדגמה בתחנה המרכזית: "נסענו, וברגע שאוחיון רק הוריד את הרגל צילמו אותי ונתנו לי דו"ח. יש לנו נהגי המוניות, 50 אלף שקל דו"חות בשנה וחצי. אנחנו לא יכולים להמשיך ככה".
לדברי הללי המאבק לא ייפסק, ויותר ויותר נהגי מוניות מעוניינים להצטרף אליו. לדבריו הם מחכים לתשובות שהובטחו מהעירייה ואז יחליטו כיצד לפעול.
תגובת העירייה טרם התקבלה.