מאות משתתפים, עשרות דגלי ישראל, צפירות הזדהות מכלי רכב ושירת עם ישראל חי. כך נראתה צעדת ההזדהות עם צה"ל שהתקיימה אמש (ג') בבאר שבע.
מאות אנשים הגיעו לצעוד, רובם ככולם מעולי חבר העמים, ביניהם גם כמה חברי מועצת באר שבע המזוהים עם מפלגת ישראל ביתנו: סגן ראש העיר, עו"ד יגאל אובשייביץ, זאב פריימן ויעקב דור. גם שמעון ביטון, עוזר מאמן הפועל באר שבע בכדורגל, הגיעו לתמוך. הצעדה יצאה מאזור בית החולים סורוקה, והמשיכה עד לקניון הנגב. חלק מרחובות העיר נסגרו לתנועה על ידי המשטרה בעת הצעידה. לא נרשמו תקריות אלימות או קריאות נגד הצועדים, רק קריאות עידוד מהעוברים ושבים, ובעיקר צפירות הזדהות מנהגים.
נוסעת ברכב צעקה לצועדים: "כל הכבוד לכם ולכל העדה הרוסית. אתם מראים שאתם פטריוטים יותר מישראלים אחרים שנולדו פה וצועקים נגד המדינה". פריימן דאג לעודד את התומכים עם קריאות "הידד צה"ל" ברוסית. חלק מהצועדים קראו קריאות נגד ממשלת וראש ממשלת טורקיה, ואף קראו להחרים מוצרים מטורקיה.
הצעדה הסתיימה באזור קניון הנגב שם עלו לנאום מארגני הצעדה. אובשייביץ הודה לכל המשתתפים, ואמר שלדעתו חיזקו את רוח צה"ל.
דור אמר כי "אני מקיימים את הצעדה למען חיילי צה"ל כאות הוקרה לפעילותם למען כל תושבי המדינה. אנחנו רוצים לחזק את ידיהם של החיילים ולהעביר מסר חריף למארגני משט הטרור שפעיליהם ניסו לבצע לינץ בחיילי צה"ל".
כבר בסיום הצעידה, החלו חלק מהפעילים לקרוא לנוכחים להגיע להפגנת מחאה נוספת שתתקיים ביום ו' ברחבת בית המשפט. לדבריהם הפגנה זו תתקיים כמחאה על התנהלותם של חברי הכנסת הערבים.