עידן חדש בענף אולמות השמחה וגני האירועים בבאר שבע. מעתה יהיה על בעלי האולמות וגני האירועים לדאוג לא רק לתקרובת שתוגש לחוגגים, אלא גם לטפל בתוצרים הסופיים של החגיגות.
תאגיד המים והביוב "מי שבע" הודיע בחודש שעבר על הגברת האכיפה מול בעלי העסקים בכל הקשור לטיפול בשפכי הביוב והזרמתם לרשת הביוב העירונית. לפיכך נועדו לאחרונה מנכ"ל התאגיד, אילן שומרת, ומהנדס התאגיד, ליאונל הייבלום, עם בעלי אולמות השמחה שפועלים ברחבי העיר במטרה להנחותם כיצד לטפל בשפכי הביוב ולמנוע סתימות ברשת העירונית.
במהלך הפגישה ניתנו לבעלי האולמות הנחיות בדבר אופן הטיפול ברשת הביוב של כל אולם ואולם, ביצוע בדיקות מעבדה תקופתיות לשפכים וכניסה לשגרת טיפולים ברשת הביוב. פעולות אלה נועדו כדי למנוע סתימות בקווי הביוב העירוניים באזורים בהם פועלים אולמות השמחה בפרט, ובשאר חלקי העיר בכלל.
בעלי האולמות, כך מתברר, מתאימים עצמם למצב החדש. "נפעל עתה בשקיפות בהתאם להנחיות התאגיד", אמר יורם אוחיון, מבעלי אולם 'נרניה', "אצלנו תמיד הקפידו לנקות את בורות מפרידי השומנים, אך כעת הדבר ייעשה ביתר שיתוף פעולה ותיאום מול התאגיד. אני שמח שמנהלי התאגיד דואגים לנושא איכות הסביבה".
מנכ"ל "מי שבע", אילן שומרת, ציין כי "מדובר בנושא חשוב ביותר, משום ששפכים אשר אינם עומדים בתקן יכולים לגרום לסתימות ברשת העירונית ובעקבותיהם ליתושים, לזיהומים ולתקלות רבות ומיותרות. יצאתי מעודד מהפגישה עם בעלי האולמות".