אלפי אנשים ביקרו ב"ביג" ב-8 למרץ עקב חגיגות לרגל יום האישה הבינלאומי שארגנה הוועדה למעמד האישה בעיריית באר שבע בשיתוף הנהלת "ביג". במתחם התקיימו פעילויות רבות: אוהלי תרבות בהם העבירו הרצאות וסדנאות, נקודות חיפוש עבודה, סדנאות יופי, שוק אמניות, סדנאות בריאות, טיפולים מפנקים ועוד.
האירוע התחיל במופע מרשים של תזמורת אקורדיוניסטים של תלמידי הקונסרבטוריון העירוני בניצוחו של ויקטור דרנבוים. אחר כך, להפתעת הציבור, הופיעו בנות "הדרפט" בריקודים ספורטיביים, וללא הפסקה במשך כל האירוע.
מנכ"ל "ביג" שלומי חג'ג', ארגן במקום סדנה של אוטו דיפו בהנחית מוטי אהרוני, בה נשים למדו להחליף גלגל. על ההדגמה: חברת מועצת העיר דליה אהוד.
בשוק האמניות, המשתתפים התוודעו לאמניות מהעיר וסביבתה: ציירות ופסליות, מעצבות תכשיטים, שוזרות פרחים, קדריות, מאפרות ומעצבות תסרוקות.
באוהל ההרצאות שפעל במשך שש שעות רצופות האזינו נשים להרצאות בנושאים כגון: אסטרולוגיה, נשים וקרירה, משפטים, גרפולוגיה ומיסטיקה.
אוהל התעסוקה פתח בפני נשים הזדמנות ללמוד לנסח קורות חיים לצורך מציאת עבודה, וכן אפשרות ליצור קשר עם חברת כוח האדם מנפאור.
נשים רבות, כמו גם גברים וילדים, קיבלו טיפולי שיאצו ורפלקסולוגיה באוהל קופת חולים "כללית".
ראש העיר, רוביק דנילוביץ', וד"ר חפצי זוהר מ"מ וסגניתו השתתפו באירוע. ראש העיר אף ביקר בכל דוכן ואוהל במתחם ביג, ושוחח עם האמניות והנשים שחגגו ב"ביג".
דנילוביץ' היה שבע רצון מארגון יום האישה הבינלאומי לתושבות העיר. בישיבת מועצת העיר שהתקיימה למחרת את הצלחתו של האירוע, ובירך את חברת המועצה אילנה גינזבורג וחברותיה בוועדה לקידום מעמד האישה על עבודתן הנאמנה.