עשרות תושבי היישוב כרמית שבמועצה המקומית מיתר הפגינו אמש (שני) בכיכר המרכזית על כביש 60, כנגד הפגיעה בביטחונם האישי. זאת בעקבות מקרים של ירי על בתים, נהיגה פרועה בכבישים ופגיעה ברכוש.
2 צפייה בגלריה
המחאה בכרמית
המחאה בכרמית
המחאה בכרמית
(צילום: יוסי נחמן)
קראו גם:
"התחושות שלנו שמה שקורה זה הפקרות", טענו המפגינים. "מזה חודשים שתושבים בכרמית וביישובי הסביבה מתלוננים על ירי מידי לילה מכיוון הישובים של הפזורה הבדואית. במוצאי שבת נורו יריות לעבר בית בכרמית, הקליעים חדרו לתוך החצר ובנס איש לא נפגע".
"לתושבים נמאס לשבת בבית ולחכות שהמשטרה תעשה את העבודה שלה כשידיה כבולות על ידי הממשלה", אמר יוסי נחמן, תושב כרמית וחבר ב"וועד להצלת הנגב", בהפגנה שאותה ארגן עם חבריו. תושבים ששוחחנו עימם לא מסתירים את דאגתם וחששותיהם פן המצב ילך ויחמיר, אפילו עד כדי אובדן שליטה. "אם המדינה תמשיך להתעלם ותפקיר את הנגב, נמצא את עצמנו בתוך מובלעת כמו בלבנון", מתריעה תושבת היישוב.
2 צפייה בגלריה
המחאה בכרמית
המחאה בכרמית
"לתושבים נמאס". יוסי נחמן
(צילום: יוסי נחמן)
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל, במטרה לעצור את המעורבים באירועים אלו, להביאם לדין ולשמור על שלומם וביטחונם של תושבי האזור. במסגרת פעילות התחנה, במהלך השבוע החולף נעצרו מספר חשודים תושבי חורה ולקיה, כשברשותם נשקים מסוגים שונים ואמצעי לחימה נוספים, שעפ"י החשד שימשו אותם בביצוע ירי ועבירות פליליות נוספות, ובכוונתנו לפעול למיצוי מלוא הדין עמם".
כל העדכונים - חדשות באר שבע