תושבת האזור נדהמה לאחרונה לגלות כי בזמן שבעלה מציג עצמו כעובד חיוני למשק בתקופת הקורונה ולכן מרבה להיעדר מהבית, הוא למעשה מבלה עם המאהבת שלו. האישה ההמומה גילתה את הסוד אחרי שדיברה עם המעסיק שלו, שסיפר לה כי איש מהם אינו עובד כבר שבועות. "אני רוצה להתגרש בדחיפות מבעלי השקרן והבוגדני", היא אמרה לפרקליטתה עו"ד זהר רון.
2 צפייה בגלריה
צילום המחשה: FREEPIC
צילום המחשה: FREEPIC
(צילום המחשה: FREEPIC)
הפרשה החלה כשהאיש, המועסק כשכיר בתור חשמלאי, הסביר לאשתו כי בעקבות התפשטות נגיף הקורונה עליו להמשיך לעבוד שלוש פעמים בשבוע במקום במשרה מלאה. "כמובן שהאמנתי לו ואפילו הכנתי לו לעבודה שקית אוכל עם פירות וירקות", אמרה האישה לעו"ד רון. "באחד הימים הייתה לנו הצפה של מים במטבח והתקשרתי אליו. אחרי שהוא לא ענה התקשרתי למנהל שלו. הוא הופתע מהשיחה ואמר לי שכבר שבועות הם לא מגיעים לעבודה".
האישה לא מיהרה לחשוף את השקר של בעלה וכשדיברה איתו לבסוף שאלה אותו: "הי, איפה אתה?". הוא ענה: "חוזר מהעבודה, בדרך הביתה". ואכן, כששב האיש הביתה אמרה לו האישה כי דיברה עם מנהלו ודרשה לדעת את האמת. בשלב זה נאלץ הבעל להודות: "יש לי מישהי אחרת. לא היה לי נעים ממך, אז לא גיליתי לך את האמת. זה לא סתם סטוץ אלא רומן שנמשך כבר כמה חודשים. אני אוהב אותה והיא אותי. אנחנו רוצים לחיות ביחד. אני מרגיש הקלה כי לא ידעתי איך לסיים את הקשר איתך. עכשיו כשאת יודעת את האמת יהיה הרבה יותר קל להפרד".
איך היא הגיבה?
עו"ד רון: "ציטטה לי את האימרה ש'תמיד הנבגד מגלה אחרון'. ברור שהיא נפגעה מאוד כי היא הייתה לו אישה טובה וזה לא הגיע לה. היא אמרה לי: 'אני לא מאמינה שהתחתנתי עם כזה טיפוס בוגדני ושקרן. הוא כל הזמן אמר לי שאני אהבת חייו והאישה מהחלומות. מתברר שאצלו אחד בפה ואחד בלב. בחיים לא אסלח לו על הרומן שניהל מאחורי גבי. הוא אפילו לא ביקש סליחה. זרק אותי כאילו אני חפץ. לא אשאר נשואה לשקרן בוגדני, מגיע לי הרבה יותר מזה. מזל שאין לנו ילדים, איך הייתי מספרת להם דבר כזה?'".
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון)
איפה זה עומד עכשיו?
עו"ד רון: "שהבעל נתפס בשני שקרים. האחד כשאמר שהוא ממשיך לעבוד בטענה כי הוא חיוני והשני שהוא בגד. למזלה של האישה היא גילתה את פרצופו האמיתי לפני שהצליחו להרחיב את המשפחה. כעת הבעל ישלם לה את מלוא הסכום שרשם בכתובה שהוא למעלה מחצי מיליון שקלים, והסכם הגירושין ייחתם בזמן הקרוב".