באחד מימי השבוע שעבר, בסמוך לשעה 21:30, צעדה תושבת באר-שבע (38) מאחד הקיוסקים שברחוב דרך מצדה בעיר לעבר ביתה. בשלב מסוים, כאשר היא חלפה על פני תושב תל שבע (24), שעמד אותה שעה ברחוב, הוא פנה אליה , ברך אותה ב'ערב טוב' והחל ללכת בעקבותיה.
1 צפייה בגלריה
מעצר חשוד
מעצר חשוד
מעצר חשוד
(צילום ארכיון: אלכס קולומויסקי - למצולמים אין קשר לידיעה)
חרף בקשותיה של האישה מהצעיר כי יחדל מללכת אחריה, הוא אמר לה "וואלה, אני בא אחריך" והמשיך ללכת אחריה. על פי כתב אישום שהוגש נגדו ביום שני לבית משפט השלום בבאר-שבע על ידי באת כוח הפרקליטות, עו"ד עינת בלנרו, עולה כי הצעיר מתל-שבע לא הסתפק במעקב אחרי האישה.
כאשר היא נכנסה לבניין מגוריה, כך על פי כתב האישום, והחלה לעלות בגרם המדרגות, מתוך רצון להתחמק מהנאשם, הוא נצמד אליה וביצע בה מעשים מגונים.
האישה החלה לזעוק לעזרה, דפקה על דלתות השכנים ובשלב זה, כאשר אחד השכנים שמע את זעקותיה ויצא מדירתו , הנאשם ברח מהמקום. למחרת נעצר החשוד במעשה ובחקירתו הוא קשר עצמו לאירוע, אך הכחיש את ביצוע עבירות המין באישה.
כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של מעשים מגונים. לכתב האישום צורפה בקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
"קיים חשש", נאמר בבקשת הפרקליטות, "שהמשיב (הנאשם) יסכן את ביטחון הציבור בכלל וביטחון המתלוננת בפרט. חשש זה נלמד מכך שהוא ביצע מעשים מגונים במתלוננת, אשר כל חטאה היה שצעדה ברחו בשעת לילה לא מאוחרת. המשיב נטפל אליה, עקב אחריה ולא הניח לה לנפשה, תוך שהוא שב ומבצע בה מעשים מגונים כשהיא מנסה להתחמק ולברוח ממנו".