בתום חודש וחצי של חקירה מורכבת הצליחו חוקרי המשטרה לפענח דיווח בדבר הירצחה של נבין אלעמרני מחורה, ולבסס תשתית ראייתית כנגד שלושה בני משפחתה החשודים בחשד לרצח, מבלי שעד כה נמצא גופתה של הקורבן.
ב-17.4 בשעות הלילה התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אירוע קטטה בשכונה 3 בחורה. שוטרים אשר הגיעו למקום פגשו במודיע שדיווח שבני משפחתו תוקפים אותו מאחר והם חוששים שיספר למשטרה על כך שרצחו את אחותו בת ה 21 נבין אלעמרני. המודיע נלקח לתחנת המשטרה להמשך בירור הנסיבות.
2 צפייה בגלריה
פיענוח הרצח בחורה
פיענוח הרצח בחורה
פיענוח הרצח בחורה
(צילום: דוברות המשטרה)
עם סיום קבלת הודעתו ובתם הערכת מצב, הטיל מפקד מרחב הנגב, תת ניצב יאיר חצרוני, את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב נגב.
בתאריך 18.4 נעצרו בחשד לרצח 5 חשודים, בני משפחתה של הנרצחת. עם התקדמות החקירה עלה החשד כי בעקבות סכסוך במשפחה החליטו בני המשפחה לרצוח את הקורבן בחצר הבית ולאחר מכן פעלו לטשטוש הראיות בפעולה ששיאה יציקת בטון חדש במקום בו עפ"י החשד נרצחה המנוחה ולאחר מכן העלימו את גופתה אשר לא נמצאה עד היום.
מהלך החקירה פעלו חוקרי היחידה המרכזית מרחב נגב לאיסוף ממצאים בשיטות מתקדמות ובנוסף הוקם חפ"ק חיפושים בו נטלו חלק עשרות שוטרים, מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ ערד, כלבנים, פרשים, המערך האווירי ומפעילי רחפנים.
2 צפייה בגלריה
פיענוח הרצח בחורה
פיענוח הרצח בחורה
פיענוח הרצח בחורה
(צילום: דוברות המשטרה)
מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ועם תם מלאכת החקירה והעברת חומר החקירה לידי פרקליטות מחוז דרום יובאו היום 3 חשודים, בני משפחתה של המנוחה, לבית המשפט.
"משטרת ישראל פעלה בכל המשאבים העומדים לרשותה על מנת להגיע לחקר האמת בחשד לרצח נבין אלעמרני ועד התברר תוצאותיו המצערות", נמסר מהמשטרה. "ניהול חקירה מורכבת זו משקפת את נחישותה של משטרת ישראל בחקירת חשד לפשיעה חמורה והרחקת חשודים מעורבים מהמרחב הציבורי למען בטחון ושלום הציבור".