ממצאי בדיקת הקורונה: המורים מבאר שבע לא נדבקו בנגיף. משרד הבריאות הודיע לפני שעה קלה לשני המורים מבית הספר "טוביהו" בבאר שבע, השוהים בבידוד, כי לא נדבקו בנגיף הקורונה. עם זאת, הם הונחו להמשיך ולהישאר בבידוד עד ליום חמישי, 27.2.20, ולדווח על כל שינוי במצבם.
1 צפייה בגלריה
נבדקו ונמצאו נקיים מהנגיף
נבדקו ונמצאו נקיים מהנגיף
נבדקו ונמצאו נקיים מהנגיף
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
כזכור, מאות תלמידי תיכון בית ספר "טוביהו" בבאר שבע – לא הגיעו היום ללימודים, זאת בעקבות המידע שפורסם אתמול על כך שכ-30 תלמידים מבית הספר באו במגע עם 9 התיירים הקוראנים שאובחנו מאוחר יותר כנשאי קורונה ובייחוד שני מורים שהיו איתם במגע.
יו"ר ועד ההורים תיכון טוביהו, אווה זילברשטיין, אמרה בשיחה עם מיינט באר-שבע עוד בטרם החל יום הלימודים כי "אנחנו מקבלים הנחיות ממשרדי החינוך והבריאות ופועלים על פי ההנחיות הללו, אין שום שינוי והלימודים יתקיימו כסדרם". כאמור, תלמידים רבים החליטו לא לבוא ליום הלימודים.
כאמור, כעת הודיע משרד הבריאות כי שני המורים שעלה החשש כי נדבקו בנגיף, לא נדבקו בסופו של דבר.
דוברות סורוקה בתיאום דוברות משרד הבריאות: "כל הדגימות שנלקחו אמש במלר״ד סורוקה, ממטופלים לגביהם היה חשד לחשיפה לנגיף הקורונה, ואשר נשלחו למעבדת משרד הבריאות, נמצאו שליליות לנגיף. המרכז הרפואי סורוקה ממשיך בהיערכות הגבוהה לטיפול בפונים ונמצא בקשר רציף עם האגף לשעת חירום במשרד הבריאות".
פורסם לראשונה: 20:06, 23.02.20