אירועי וטקסי יום העצמאות והזיכרון בבאר-שבע יבוטלו: לאור התפשטות נגיף הקורונה והנחיות משרד הבריאות, ובהתאם להחלטות הממשלה על ביטול אירועים, החליטה עיריית באר-שבע על ביטול כל האירועים עד להודעה חדשה.
1 צפייה בגלריה
(יום העצמאות. צילום: עידו ארז)
בתוך כך יבוטלו אירועי וטקסי יום העצמאות והזיכרון ולא יתקיימו מסיבות והפקות. גם מירוץ הלילה יבוטל וכל מי שנרשם יקבל החזר כספי מלא. בימים הקרובים תגבש העירייה חלופות לטקסי יום השואה, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. שיעמדו במסגרת ההנחיות וההגבלות.
באר-שבע לא לבד, גם שכנותיה מצטרפות לביטולים.
גם בעיריית אופקים הוחלט על ביטול אירועי יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות. מהעירייה נמסר, כי "על פי ההנחיות שהתקבלו הורינו כי אירועי יום השואה, יום הזיכרון ויום העצמאות יבוטלו. ככל שתשתנה ההנחייה, נפעל על פיה".
בעיריית ערד הוחלט על ביטול אירועי יום השואה ויום העצמאות. אירועי יום הזיכרון, כך נמסר מהעירייה, יתקיימו במתכונת מצומצמת, קרי ללא קהל ובניכחות של המשפחות השכולות בלבד. בעיריית ערד ציינו, כי הטקסים יועברו בשידור חי באתר הפייסבוק של העירייה.
מעיריית נתיבות נמסר כי, "נכון לעכשיו, כל האירועים מבוטלים. ככל שיהיו התפתחויות המאפשרות את קיומם של האירועים - נדון בזה".
מעיריית דימונה נמסר כי טרם התקבלה החלטה לגבי קיומם של האירועים.
פורסם לראשונה: 11:53, 17.03.20