תופעה קשה וכואבת ממשיכה לצבור תאוצה בבאר שבע: גופה במצב ריקבון נמצאה הבוקר (א') ברחוב וינגייט בשכונה ג' בעיר, כאשר זהו המקרה החמישי של מציאת גופה בתוך מספר ימים בבירת הנגב.
מהפרטים עולה כי סמוך לשעה 11:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב וינגייט בבאר שבע. שכנים דיווחו על ריח נוראי שעולה מהדירה ומיד הזעיקו את המשטרה. צוות זק"א הגיע גם כן למקום וטיפל באירוע תוך כדי נקיטת זהירות בכבוד המת.
1 צפייה בגלריה
מהאירוע מרחוב וינגייט
מהאירוע מרחוב וינגייט
מהאירוע מרחוב וינגייט
(צילום: דוברות זק״א)
בשעות הצהריים ניסו הגורמים הנמצאים בשטח לזהות את הגופה. הם נעזרים בצוותים של זק"א במקום. מהעירייה נמסר, כי גם לאישה שנמצאה הבוקר ללא רוח חיים לא הייתה מוכרת לאגף הרווחה.
שמעון זגורי ויניר ישי מתנדבי זק״א באר שבע שטיפלו בזירה: ״מדובר באישה בת 58 שגרה לבדה, ככה״נ סבלה מאירוע רפואי ונמצאה כשבוע לאחר מותה. היא הוגדרה כנעדרת מזה מספר ימים ונמצאה בדירתה במצב של איבוד צלם אנוש ע״י המשטרה שפרצה למקום. מתנדבי זק״א באר שבע טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה.״
מדובר כאמור במקרה ה-5 של מציאת גופה בתוך שבוע בבאר שבע. ביום חמישי האחרון אותרה גופתו של גבר בן 66 ברחוב שפרינצק בעיר, לאחר שנפטר ככל הנראה שלושה שבועות קודם לכן.
קודם לכן, ביום שלישי, אותרה גופתו של גבר בן 55 ברחוב משעול הנבטים, ושלוש שעות לפני כן אותרה גופה אחרת של גבר בן 70 ברחוב הרב עוזיאל. כל הגופות היו במצב ריקבון מתקדם, והדיווחים על מציאתן התקבלו ברגשות קשים בבאר שבע.