תושב סכנין (37) עמד בסוף השבוע שעבר בסמוך לצומת הרחובות קק"ל-דרך חברון בבאר שבע ויידה לעבר הכביש במשך דקות ארוכות לבנות בטון גדולות ואבנים בודדות, בעוד שבכביש עצמו זרמה תנועה ערה של כלי רכב.
1 צפייה בגלריה
מחסום משטרתי
מחסום משטרתי
מחסום משטרתי
(צילום המחשה: דוברות המשטרה)
מכתב אישום שהוגש נגדו היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר-שבע על ידי הפרקליטות, עולה כי גם לאחר שעוכב על המשטרה לחקירה ושוחרר בתנאים שב האיש לאותו צומת והמשיך ליידות לבנות בטון לעבר הכביש. בנס אף כלי רכב לא נפגע.
על פי עובדות כתב האישום, חלק מכלי הרכב אשר נסעו בדרך בה יידה הנאשם את הלבנות ואת האבנים, אשר הבחינו במעשי הנאשם, נאלצו לסטות ממסלול נסיעתם לדרך חלופית, על מנת להימנע מפגיעת האבנים. בשלב מסוים, כך נטען בכתב האישום, הניח הנאשם חלק מגדר שהקיפה אתר בנייה סמוך והניח גם אותו על הכביש ובכך חסם את תנועת כלי הרכב וכן המשיך להשליך אבנים אשר גרמו לחסימה מלאה של הכביש למעבר כלי רכב נוספים.
קראו גם:
שוטרים מתחנת משטרת באר-שבע שהוזעקו למקום עיכבו את האיש לחקירה, שלאחריה הוא שוחרר בתנאים. שעה חלפה מאז שהוא שוחרר והאיש שב לצומת והמשיך ליידות אבנים לעבר נתיב מסיעתם של כלי הרכב. כשהגיעו השוטרים פעם נוספת למקום כדי לעצור את האיש, הוא קילל אותם ואיים עליהם.
תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים אשר הגיעו לעצור אותו הצביע על כך שהנאשם הודה בפני השוטרים כי ביצע את המעשים המיוחסים לו. בחקירותיו במשטרה הוא כבר הודה רק באופן חלקי במיוחס לו.
כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ואיומים. לכתב האישום צירפה הפרקליטות גם בקשה לבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.