מזה 28 שנים שמפעל "דושוטק" בבאר שבע מייצר מקלחונים בהתאמה אישית עבור תושבי הנגב בעיקר, אך בשנים האחרונות צבר המפעל גם לקוחות מכל רחבי הארץ. וכמו בכל סיפור הצלחה, ההתחלה לא הייתה פשוטה...
המפעל הקטן בבאר שבע פתח לראשונה את דלתותיו ב- 1992 וכלל אז רק ארבעה עובדים שהתעסקו שהתעסקו בייצור מקלחוני זכוכית פשוטים בגדלים סטנדרטים ומכירתם ללקוחות שהגיעו דרך המלצות, שמועות או חיפושים בדפי זהב.
במרוצת השנים התחלפו בעלי המפעל וצוותי הניהול , עד אשר הוא נרכש ב 2017 על ידי שני וניר שורמן ועבר לניהולו של אלי טורי, בעל ניסיון וידע רב של מעל 25 שנה בייצור והתקנת מקלחונים וזכוכית בכלל.
2 צפייה בגלריה
דושוטק
דושוטק
דושוטק
(יח"צ)

2 צפייה בגלריה
דושוטק
דושוטק
דושוטק
(יח"צ)
כיום "דושוטק" הוא מפעל המייצר מקלחונים בעיצוב אישי ובגדלים מיוחדים בהתאם לצורכי הלקוח, זאת לצד מכירת מקלחוני איכות מיובאים, ארונות אמבטיה מעוצבים ממיטב המותגים, חיפויי זכוכית בהתאמה אישית, קירות טלוויזיה ומאות מוצרים משלימים לחוויית מקלחת בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
לפני שנתיים וחצי עבר המפעל הקטן למשכנו החדש ברחוב הרתך 10 במתחם דלויה פארק בעמק שרה ותוך החלפת הבעלות הוגדר השינוי על ידי הלקוחות כ”הצלחה מסחררת”.
מי שמכיר את שני וניר שורמן יודע שהלקוח אצלם תמיד במקום הראשון, עד שלא ייראו על פניו חיוך רחב , הם לא יתנו לאף אחד ללכת. את תודעת השירות הזאת הם משתדלים להעביר הלאה, לכל מחלקה וחוליה במפעל וכנראה שהם גם מצליחים, לכן רבים מהלקוחות של ״דושוטק״ היום מגיעים מהמלצות או לקוחות חוזרים שנהנו מעבודת המפעל וצוות העובדים.
"עשינו חיפוי למטבח ויצא מושלם, מומלץ בחום. יש מבחר ענק של חיפויים שאפשר לנו לבחור בדיוק את מה שרצינו, שירות אדיב וסבלני וברגע שקיבלו את ההזמנה שלנו עדכנו אותנו אחרי כל שלב, הגיעו בזמן, הרכיבו את החיפוי לשביעות רצוננו והשאירו מטבח נקי עם הוראות טיפול להמשך", מספרת משפחת יעקבי מהדרום שהגיע במיוחד ל"דושטק" כדי לשדרג את המטבח.
בסקר דעת קהל שנערך לפני קצת יותר משנה בקרב בונים ומשפצים בעיר באר שבע, גרף המותג "דושוטק" 73% מכלל הקולות וזכה לתואר "המקלחון האיכותי והמומלץ ביותר".
בעת האחרונה ובעקבות ההתפתחות העירונית של באר שבע ובניית השכונות החדשות, כדוגמת: כלניות, שכונת הפארק, סיגליות ורקפות העתידית, על שולחן משרד הקבלה ב"דושוטק" נאספו הזמנות רבות למקלחונים וחיפויים ממשפחות שבניית ביתם בדיוק הסתיימה והם מעוניינים לעצב את חדר האמבטיה שלהם ולעצב אותו בהתאם לצרכים שלהם ובהתאם להעדפה העיצובית. בעקבות זאת, צוות המפעל והמתקינים עובדים מסביבת לשעון, על מנת להגשים לכל משפחה את החלום הרטוב שלה.
אם גם אתם רוצים להכניס סטייל לחדר הרחצה שלכם, אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה של "דושוטק". לפרטים נוספים: 08-6209191.