רוחות חדשות מנשבות בעיר העתיקה של באר שבע, שנבנתה לפני 100 שנה בתקופת השלטון התורכי. בין בתי האבן הנושנים הניצבים ברחובות הבנויים כשתי וערב ניתן למצוא מוקדי תרבות ואמנות שהופכים את האזור ללב הפועם של העיר. גלריות ייחודיות כמו בית האמנים בנגב, מוזיאון הנגב לאמנות, מתחם הקטר 70414, מסעדות, בתי קפה, ברים, מלונות בוטיק וגם פסטיבלים שנערים לאורך השנה מייצרים קצב דינמי וחדש.
אם עד לפני כמה שנים נאלצתם להרחיק עד לתל אביב על מנת למצוא מתחמי אירועי בוטיק שיאפשרו לכם להפיק את האירוע שלכם בדיוק כמו שרציתם, היום כבר אפשר למצוא שפע של אפשרויות וסגנונות המתכתבים בין הבתים ההיסטוריים של מתחם העיר העתיקה בבאר שבע לבין נגיעות בינלאומיות על פי בחירתכם.
5 צפייה בגלריה
סמילנסקי בוטיק - בית לאירועים. יח"צ
סמילנסקי בוטיק - בית לאירועים. יח"צ
סמילנסקי בוטיק - בית לאירועים. יח"צ
סמילנסקי בוטיק – בית לאירועים השוכן בבית עתיק ברחוב סמילנסקי, מעוז חיי הבילוי והתרבות בעיר העתיקה, מציע לאורחיו קונספט שונה ממה שנראה עד כה בנוף הבאר שבעי. ההשארה נעה בין השימוש במבנה עתיק לבין תפיסה עיצובית המושפעת מטרנדים עולמיים, ונראה שלא צריך להרחיק עד ליפו או נווה צדק ובהחלט אפשר להישאר בבאר שבע על מנת לקיים אירוע שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומשלב בהצלחה בין נוף ואסתטיקה לאווירה. המתחם מתאים לחתונות, בר מצווה, בת מצווה, אירועים עסקיים של 80-180 איש ומצויד בכל הדרוש על מנת להפיק את האירוע המושלם. לצד העיצוב המוקפד הניחן ברמה אסתטית גבוהה ובדגש על כל האלמנטים הקטנים שהופכים את החלל למעוצב, ניתן למצוא גם הקפדה על הבחירה הקולינרית של המקום המאפשרת עולם שלם של אפשרויות, בניצוחו של דוד זיגדון מחברת 'זר מעדנים ואירועים' המובילה בתחומה בארץ.
גולת הנחלה בעתיקה 1918 מהווה אחד מאתרי השימור השוכנים בלב העיר העתיקה, המבנה, שהוקם בשנת 1918, שופץ ממש לאחרונה והפך למתחם אירועים ייחודי שמשלב בין הטבע לאותנטי. המקום מתאים לכל סוגי האירועים, החל מחתונות, חינות, בר או בת מצווה, כנסים ועוד. את המבקרים מקבל בנועם גן אינטימי ייחודי העוטף את המבנה המרהיב ומלווה את דרכם באמצעות עצי הדר, צמחי תבלין, עצי ארץ ישראל ומפלסי עץ. האירועים מתקיימים במקום רק בעונת הקיץ תחת כיפת השמיים ומייצרים חוויה מרגשת המחברת אל הטבע.
5 צפייה בגלריה
נחלה בעתיקה 1918. יח"צ
נחלה בעתיקה 1918. יח"צ
נחלה בעתיקה 1918. יח"צ
הבוסתן בית לשמחות הממוקם אף הוא ברחוב סמילנסקי, שוכן גם הוא במבנה עתיק מהתקופה התורכית ומציע אירועים אינטימיים המותאמים לעד 100 איש. קירות המקום חשופים באבן טבעית והקשתות העתיקות משמשות כרקע לעיצוב המוקפד. צמחייה ייחודית עוטפת את המקום ומייצרת תחושה של טבע בלב המדבר. גולת הכותרת של החלל הוא מתחם הבר שנבנה במיוחד למקום ועשוי מעץ טבעי. במקום נערכים לרוב אירועי שבת חתן, בר מצווה או בת מצווה, בריתות וגם אירועים עסקיים.
5 צפייה בגלריה
הבוסתן - בית לשמחות. יח"צ
הבוסתן - בית לשמחות. יח"צ
הבוסתן - בית לשמחות. יח"צ
לצד אלו, נפתח לאחרונה הסמילנסקי גארדן בר חלל אירועים בנוסח סטודיו ניו-יורקי רחב הידיים הכולל גג. המקום מותאם למסיבות פרטיות, ימי הולדת, אירועים עסקיים, במקביל אל ליין ההפקות של המקום. המבנה העתיק בו מצוי המתחם קיבל נגיעות עכשוויות בדמות אלמנטים תעשייתיים שמספקים לחלל עיצוב שטרם נראה עד כה בבאר שבע.
5 צפייה בגלריה
סמילנסקי גארדן בר. יח"צ
סמילנסקי גארדן בר. יח"צ
סמילנסקי גארדן בר. יח"צ
עוד מתחם ששווה להגיע אליו הוא עתיקה בר קוקטיילים ואירועים. החלל שמרגיש כאילו נחתנו בלב נווה צדק בתל אביב, מספק אווירה צעירה לחוגגים ומתאים לאירועים קטנים, מסיבות סיום או ימי הולדת.
5 צפייה בגלריה
עתיקה. יח"צ
עתיקה. יח"צ
עתיקה. יח"צ
אם אחרי כל האירועים והמסיבות, אם תזדקקו לכמה שעות של מנוחה ופינוק, או לחגיגה באווירה אינטימית, אתם מוזמנים לסור אל אחוזת אניליבץ'. "אחוזת אנילביץ'", השכונת במבנה עתיק משנת 1930, שופצה והותאמה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר למלון בוטיק המציע 7 סוויטות מעוצבת וספא. במלון הבוטיק ניתן לחוש בהקפדה על האסתטיקה, חדרי השינה מעוצבים בצבעים טבעיים של לבן ועץ ומתכתבים עם הרקע המדברי של באר שבע, הג'קוזי שמציע טבילה כחלחלה על רקע הצמחייה הירוקה ותחושת החופש והטבע שפשוט מספקת רוגע נפשי. אם חשקה נפשכם במסיבת רווקות מפנקת או כהפתעה לבן או בת הזוג, זה המקום להגיע אליו.