דיאנה שמיר סגל

דיאנה סגל, ממונה על משאבי אנוש, לוגיסטיקה ופרוייקטים מיוחדים.
8 צפייה בגלריה
דיאנה שמיר סגל
דיאנה שמיר סגל
דיאנה שמיר סגל
(צילום: רעיה בן לולו)
בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים, עורכת-דין במקצועה. במקור מהר אדר, ליד ירושלים. עובדת באוניברסיטה מזה 10 שנים. "עברתי לאילת בעקבות בעלי שמתגורר בה מילדות ונהנית מכל מה שיש לעיר להציע". במסגרת תפקידה, דיאנה, יד ימינו של רמ"ן הקמפוס, עמי לוי, אחראית לניהול, תפעול ופיתוח הלוגיסטיקה בקמפוס. כולל ניהול כלל המערכות והציוד, מערכות פיקוד ומוקד, סדרי בטיחות ובטחון. בנוסף היא אחראית על מערך שירותי משק בקמפוס, אחזקת מעונות הסטודנטים, ניהול תקציב וניהול צוות העובדים במחלקות שונות. "אני מאוד אוהבת את הקמפוס, מאמינה בחשיבותו לתושבי אילת ולכן מאמינה כי יש להשקיע בו את מירב המשאבים".

דנה נאדם

רכזת שיווק ורישום לתואר שני.
בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במנהל חברה ומדיניות החינוך באוניברסיטת בן-גוריון באילת. במקור מרמלה ומתגוררת באילת כבר 21 שנה. דנה עובדת באוניברסיטה כ-17 שנים, במגוון תפקידים, מזה עשור, במחלקת השיווק והרישום.
"עברתי לאילת, בעקבות אחותי. מאוד מהר התאהבתי בעיר הקסומה, החלטתי להישאר בה ולהתחיל ללמוד. לשמחתי, במהלך התואר הראשון, הכרתי את בעלי וידענו שאנחנו רוצים להקים את המשפחה שלנו כאן. הרוגע, השמש והאווירה, עושים לנו טוב בלב".
במסגרת תפקידה, דנה משווקת ומפרסמת את התואר השני, יוצרת קשר אישי עם כל מועמד, מייעצת לו על תחום הלימודים המתאים לו, מכוונת אותו ומלווה אותו בתחילת הדרך לתואר השני. "אני מאוד אוהבת את העבודה ונהנית מכל רגע."
8 צפייה בגלריה
הדר חג'אג' קול ודנה נאדם
הדר חג'אג' קול ודנה נאדם
הדר חג'אג' קול ודנה נאדם
(צילום: רעיה בן לולו)

הדר חג'אג' קול

ממונה על השיווק, רישום והייעוץ האקדמי.
בוגרת תואר ראשון (בהצטיינות) בפסיכולוגיה וניהול וסטודנטית לתואר שני בניהול ויישוב סכסוכים, באוניברסיטת בן-גוריון באילת.
"במקור אני מכפר יונה. בטיול הגדול במזרח הכרתי את בן זוגי שמתגורר באילת, בעקבותיו עברתי לגור בה. במהלך לימודי התואר הראשון, עבדתי במוקד הרישום האקדמי וכאשר התפנה תפקיד הממונה על הרישום והשיווק, נמצאתי מתאימה למלא אותו." מאז כניסתה לתפקיד, הביאה לשלל שינויים משמעותיים בקמפוס, החל מעלייה גבוהה במספר הנרשמים ועד לחיזוק הקשר האישי ושימור סטודנטים חדשים. "במסגרת תפקידי, עליי לגרום למתעניינים בלימודים אקדמיים מאילת ומחוצה לה, לבחור מכל מוסדות הלימוד באוניברסיטת בן-גוריון באילת. בעזרת מוקד המידע, אותו מאיישים סטודנטים ממגוון תכניות הלימוד, אנו מייעצים ומלווים את המתעניינים החדשים עד להיותם סטודנטים מן המניין. אני מכירה המון סטודנטים באופן אישי ומלווה אותם החל מהחשש הראשוני במעבר לאילת ועד לסיום התואר שלהם. זה מה שהופך את התפקיד שלי למשמעותי".

אילנה קריספל

אחראית על לימודים חוץ אקדמיים.
8 צפייה בגלריה
אילנה קריספל
אילנה קריספל
אילנה קריספל
(צילום: רעיה בן לולו)
סטודנטית לתואר ראשון במדעי הרוח והחברה, באוניברסיטת בן-גוריון באילת. במקור מרמת גן, עובדת באוניברסיטה מזה כשנתיים. "עברתי לאילת לפני 13 שנים והתאהבתי בקסם של העיר". במסגרת תפקידה אילנה, מאפשרת למעוניינים לרכוש מקצוע, ללמוד מגוון תחומים שיסייעו להם בקריירה, באמצעות תעודה מקצועית. בין הקורסים המוצעים: עיצוב גרפי, חשבי שכר, הנהלת חשבונות, כתיבת תוכן ועוד. מאז כניסתה לתפקיד, הרחיבה את מגוון המקצועות המוצעים בקמפוס ויצרה שיתופי פעולה עם רשויות כגון משרד העבודה, שירות התעסוקה, ביטוח לאומי , עיריית אילת, משרד הקליטה, וכן תוכניות עבור חיילים משוחררים. "כחלק מעבודתי, אני פוגשת אנשים רבים מהעיר אילת ומסייעת להם באופן משמעותי, בתהליך המקדם אותם לקראת אופק כלכלי טוב יותר."

עפרה עוזיאל

עפרה עוזיאל, ממונה על המחלקה להכשרה מקצועית.
8 צפייה בגלריה
עפרה עוזיאל
עפרה עוזיאל
עפרה עוזיאל
(צילום: רעיה בן לולו)
בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, כלכלה וניהול ובוגרת תואר שני במנהל עסקים. במקור מפתח תקווה. "את שני התארים למדתי באוניברסיטת בן-גוריון אילת. עברתי לאילת ממש לפני תחילת השירות הצבאי, אותו ביצעתי באיזור אילת ובעקבות ההיכרות עם בעלי, החלטתי להישאר בעיר. אני מודה שהקמפוס היווה שיקול משמעותי בהחלטתי. הוא איפשר לי ללמוד את התארים שלי לצד מגוון רחב של מקצועות, המספקים עבורי ארגז כלים אדיר שמשמש אותי בכל תחומי החיים".
במסגרת תפקידה, עפרה אחראית על בית הספר הבינלאומי למלונאות, תיירות וקולינריה. יחד עם הצוות שלה, הם מכשירים תלמידים בתחומי הקולינריה והתיירות באמצעות כלים מתקדמים. "מאוד מספק לראות את תהליך הלמידה של התלמידים ואת התוצרים היפיפיים והטעימים שהם מצליחים להוציא מידיהם. תחום הדאגה לפרט ולרווחת העובדים תמיד בליבי ולכן נבחרתי גם לכהן כיו"ר ועד העובדים של הקמפוס".

לינור איטח

עוזרת רמ"ן בתחום האקדמי.
בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בניהול ויישוב סכסוכים.
את שני התארים למדה באוניברסיטת בן-גוריון באילת. עובדת בקמפוס מזה כ-12 שנים. "אני אילתית במקור וגאה בכך מאוד. במהלך שנותיי כסטודנטית בקמפוס, הכרתי את בעלי. אפשר לומר שהקמפוס היה הבסיס למשפחה שלנו כיום". במסגרת תפקידה הנוכחי, היא אמונה על התחום האקדמי בקמפוס ומנהלת את צוות הרכזות ויחידת הבחינות. "המחלקה מטפלת בסטודנטים במשך תקופה לא מבוטלת, החל מקליטתם ועד קבלת התואר ולכן הופכת למשפחתם השנייה, כמעט לכל דבר ועניין".

אליזבט סימיון

רכזת אקדמית לענייני סטודנטים.
בוגרת תואר ראשון במדעי התנהגות בשילוב מנהל עסקים ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בן גוריון באילת. במקור מקרית גת. "את השירות הצבאי שלי ביצעתי בחיל הים באילת ופשוט התאהבתי בעיר. לראייה, נשארתי לגור בה כבר למעלה מעשרים ושלוש שנים". אליזבט עובדת באוניברסיטה למעלה מ-12 שנים. "רכזת לענייני סטודנטים, תפקידה הוא טיפול בכל המערך האקדמי של הסטודנטים והמרצים. הטיפול בסטודנטים כולל ליווי אישי במשך שלוש השנים שלהם בקמפוס. מעבר לתפקידי המקצועי אני מרגישה שאני אוזן קשבת לסטודנטים בקמפוס."

עדי ברן-חבה

רכזת אקדמית לענייני סטודנטים.
בוגרת תואר ראשון במדעי החברה מאוניברסיטת בן גוריון באילת. במקור מכפר ורדים. "הגעתי לאילת לאחר טיולים ארוכים מסביב לעולם. כאשר האוניברסיטה נפתחה פה, החלטתי שזה המקום שבו אני רוצה ללמוד. במקביל, הכרתי את בעלי, אילתי במקור, התאהבתי בו ובעיר ולכן נשארתי כבר למעלה מ-20 שנה. אני חלק ממשפחת קמפוס אילת כבר 10 שנים". כחלק מתפקידה, עדי נותנת מענה לסטודנטים ומרצים בתכניות הלימוד בהנדסה ועבודה סוציאלית ואמונה על בניית מערכות שעות, לוחות מבחנים ועוד. "אף על פי שהמחלקה להנדסה היא מהגדולות בקמפוס, אני יכולה להגיד שאני מכירה כמעט את כולם באופן אישי ומסייעת להם בכל מה שניתן".
8 צפייה בגלריה
נבחרת הרכזות: אליזבת, עדי, לינור, עדינה ושיר
נבחרת הרכזות: אליזבת, עדי, לינור, עדינה ושיר
נבחרת הרכזות: אליזבת, עדי, לינור, עדינה ושיר
(צילום: רעיה בן לולו)
שיר בר-דרור
רכזת אקדמית לענייני סטודנטים.
בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה בשילוב פילוסופיה ותקשורת מאוניברסיטת בן-גוריון באילת. "אני אילתית במקור וגאה מאוד להיות אילתית. זו עיר קטנה, הכל קרוב, זמין ונגיש. כמו אחרים, פעמים רבות חשבתי לעזוב את העיר, אך נשארתי בזכות המשפחה, התמיכה והאקדמיה שאפשרה לי ללמוד לתואר בלי לנסוע רחוק". שיר עובדת בקמפוס כמעט שנה. במסגרת תפקידה, אחראית על הסטודנטים במחלקות ניהול, ניהול מלונאות ותיירות, תעודת הוראה וביולוגיה ימית.
"התפקיד שלנו הוא מאוד עמוס ותובעני, אך לצד זאת אני מוצאת את הזמן והמקום לסייע לכל סטודנט וסטודנט, לעיתים גם מחוץ לשעות העבודה המוגדרות".

ינינה ויינר

רכזת בחינות, הסעות ושיבוץ כיתות.
הנדסאית תעשיה וניהול , מטעם אוניברסיטת אריאל.
"במקור אני מנצרת עלית, שנקראת כיום נוף הגליל. עברתי לאילת בשנת 2003, כי התחשק לי לשנות את אווירת הצפון לאווירת החופש, השמש והים של אילת".
ינינה עובדת בקמפוס כ- 11 שנים. "במסגרת תפקידי אני מרכזת את כל מערך הבחינות בקמפוס, מתאמת בין גורמים שונים ומוודאת שהכל מתנהל כשורה, על מנת שלא יהיו תקלות למרצים לסטודנטים".

בלי בן-אבו

מתאמת מנהל הקמפוס.
8 צפייה בגלריה
בלי בן אבו
בלי בן אבו
בלי בן אבו
(צילום: רעיה בן לולו)
"אני בוגרת תארים של החיים. במקור מבאר שבע, עברתי לאילת לפני כ-32 שנים בעקבות בעלי האילתי, ומרגישה אילתית לכל דבר. התחלתי את עבודתי ב"מכללת אילת" בשנת 1990, ובשנת 2002 עברתי יחד עם המכללה להיות חלק מאוניברסיטת בן-גוריון. אני עובדת כאן כבר למעלה מ-30 שנים ומרגישה כי זהו ביתי הראשון".
בלי, מנהלת את לשכת הרמ"ן, עמי לוי, מתאמת אירועים, טיסות, לינות וקבלת קהל. היא הדמות הראשונה בה נתקל כל סטודנט, מרצה או אורח "הפנים של הקמפוס". "אחרי שיחה קצרה איתי, כל אחד מבין את היתרונות של הלימודים באוניברסיטת בן-גוריון באילת- החל מהרמה האקדמית הגבוהה ועד ליחס האישי שמקבל כל סטודנט מהצוות והמרצים עצמם. ממש חממה להצלחה!
בשנת 2018 תרומתי המשמעותית קיבלה הכרה, כאשר קיבלתי את תעודת "זרקור למצטיין" מטעם עיריית אילת, ומצטיינת סגן הנשיאה ומנכ"ל אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. מעבר לכך אני עוד יותר גאה בבתי, שמסיימת השנה את התואר הראשון שלה כאן בקמפוס".

רונית כהן

רל"שית המנהל האקדמי, פרופ' יניב פוריה, ודיקנאט הסטודנטים.
8 צפייה בגלריה
רונית כהן
רונית כהן
רונית כהן
(צילום: רעיה בן לולו)
בוגרת תואר ראשון בגיאוגרפיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב, ובוגרת תואר שני במנהל ומדיניות החינוך מאוניברסיטת בן-גוריון באילת. "הגעתי לאילת בילדותי, משדה בוקר, יחד עם משפחתי. לאחר הצבא עברתי לגור בתל אביב, אך חזרתי לאילת בעקבות נישואיי". רונית עובדת באוניברסיטה מזה 10 שנים. "אני "מש"קית ת"ש" של הסטודנטים, משתדלת לתת מענה ותמיכה למכלול בעיות וסוגיות שהסטודנטים נתקלים בהן. אני תמיד מתחילה בשיחה אישית על מנת למקד את הבעיה ולמצוא פתרון אופטימלי מארגז הכלים העומד לרשות הסטודנטים בקמפוס, כגון : ייעוץ פסיכולוגי, חונכים אישיים, פנייה אישית למרצים בבקשה לסיוע מצידם ועוד". מכיוון שקמפוס אילת הוא חלק בלתי נפרד מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, עומדת לרשות הסטודנטים מעטפת רחבה ועם זאת בקמפוס אילת, היחס הוא אישי יותר. "אני מכירה את הסטודנטים באופן אישי ועבודתי מאפשרת להם לסיים את לימודיהם בהצלחה, ובמקרים רבים אפילו מונעת את נשירתם מהלימודים".
ללא ספק, הכוח הנשי מוביל את אוניברסיטת בן-גוריון באילת בגאווה לאורך שנים רבות.
אל תטעו! עובדים בו גם גברים רבים, אבל אוניברסיטת בן-גוריון באילת מהווה עדות לכך כי נשים בתפקידי מפתח מביאות עמן ערך מוסף ויציבות ארוכת שנים שמובילה להצלחה.
טלפון 08-6304518
eilat@bgu.ac.il
חפשו אנחנו גם בפייסבוק