עוד כשהייתה צעירה, ידעה שבסופו של דבר תעסוק בעריכת דין. "היו כל הזמן טפטופי חיזוקים ואמירות בבית, אודות התאמתי לתחום", מספרת עינב. לאחר שחרורה הצבאי למדה תואר ראשון באוניברסיטת בן גוריון בתחום מדעי הרוח והחברה, "בתקופה זו למידה בפקולטה למשפטים באזור המרכז נראתה מורכבת ומאחר והתכנון היה להינשא ולהקים משפחה הסתפקתי בלימודים אלה בשלב זה של החיים וחשוב להוסיף שאינני מצטערת לרגע, כל דבר בחיי קרה בזמנו". היא מספרת על עצמה.
2 צפייה בגלריה
עינב דהן
עינב דהן
עינב דהן
(צילום: ענת קזולה // סטיילינג: לורה פלדמן // בגדים: Studio 35 - private collection, בוטיק מירי'ס)
מיד ובסמוך לאחר לידת ילדיה הבוגרים, החלה את לימודי המשפטים וסיימה את התואר בהצטיינות יתרה. את התמחותה עשתה בסניגוריה הציבורית בבאר שבע ואף עסקה בתחום הפלילי בשנתיים הראשונות. לאחר מכן, בעקבות פניות שהחלו כמזדמנות למשרדה לטיפול בתיקי תאונות דרכים וכן לאור זיקתה לתחום בעקבות משרד שמאות הרכב והרכוש אשר בבעלות אריק, בעלה, נשאבה לתחום ובכך הפך לעיקרי במשרדה. "ההתמקצעות בתחום הנזיקי החלה בטפטופי תיקים שהגיעו מהתחום ולשמחתי עד מהרה התפתח לממדים עצומים הן בניהול תיקים פרטיים והן כמשרד יועץ לעשרות סוכנים ומוסכים במחוז דרום", היא מסבירה. אך בזאת לא תמה עבודתה, לפני שלוש שנים רצה דהן למועצת העיר באר שבע, כיום היא חברה בשתי ועדות בעירייה – ועדת החינוך וועדת הביטחון, כמו כן היא משמשת מ"מ יו"ר ועדת הנזיקין בלשכת עורכי הדין מחוז דרום, ונראה כי מדובר באישה עסוקה במיוחד. "אין ספק כי השילוב של קריירה, פעילות חברתית והיותי אם לשלושה ילדים הינה מאתגרת, אך שיתוף הפעולה המלא של בעלי בניהול חיי המשפחה בהחלט מקלים והופכים כל רצון לאפשרי להשגה", היא אומרת בסיפוק.
אנשים יכולים למצוא אותה בכל זמן נתון בעשייה, בין אם בבית המשפט, (כן, גם בסגר) או במשרד, והלקוחות שלה יודעים היטב שהמשרד עוסק בתחום אחד בלבד ומתמחה בו כבר שנים. "הייחודיות במשרדי הוא התמחותו בתחום אחד, תחום הנזיקין בלבד. זהו תחום רחב בפני עצמו העוסק גם בנזקי גוף וגם בנזקי רכוש לרבות, נזקי רכב לאחר תאונת דרכים. המשרד שלי עובד בשיתוף פעולה עם מומחים רבים מתחום הרכב, כשהמומחה המועדף עלי הוא כמובן, בעלי אריק דהן, שאני נעזרת במקצועיותו באופן כמעט יומיומי, בתחום התמחותו. אין לי ספק שאלמלא העזרה שלו והפרגון בחיי המקצועיים והאישיים כאחד הייתי מתקשה יותר להגיע למקום הנפלא בו אני נמצאת היום", היא מספרת בחיוך ובסיפוק.
2 צפייה בגלריה
עו"ד עינב דהן. כבר בצעירותה ידעה שתעסוק בתחום
עו"ד עינב דהן. כבר בצעירותה ידעה שתעסוק בתחום
עו"ד עינב דהן. כבר בצעירותה ידעה שתעסוק בתחום
(צילום: ענת קזולה. סטיילינג: לורה פלדמן. בגדים: Studio 35 - private collection, בוטיק מירי'ס)
לאורך העשור האחרון המשרד של עו"ד דהן, על אף ואולי בזכות שהוא משרד בוטיק, הפך לכתובת העיקרית לפונים בנושאי נזיקין ותאונות דרכים. העובדה שהיא שותפה בלשכת עורכי הדין בוועדת הנזיקין, והעובדה שמוסכים וסוכני ביטוח מעדיפים לעבוד איתה, וכן היותה גם מגשרת בתחומה, הופכים אותה לשחקנית מרכזית בתחום בכל אזור הדרום.
עו"ד דהן נהנית במיוחד להופיע בבתי משפט, לדבריה, תקרת הזכוכית בבתי המשפט נפרצה מזמן, "אם בעבר בתפקיד המייצג המרתיע עמד גבר חסון עם אגו ולשון חלקלקה כיום, דמות האישה הלוחמנית והאסרטיבית מרתיעה לא פחות. ישנן עורכות דין רבות מעולות בכל תחום המשפט, והן בהחלט חלק מהנוף הטבעי בבתי המשפט", היא מציינת.
לאתר של עו"ד עינב דהן: einavlaw.co.il