כבר בגיל צעיר יחסית זוכרת את עצמה שיר חלילי מגיעה למשרדי חברת הבנייה 'אופק שלי' ומסייעת לאביה במחלקת הנה"ח . כיום, בגיל 27, היא מחזיקה באחד מתפקידי המפתח בחברה כסמנכ"לית השיווק והפרסום. "עיקר העשייה שלי בעבודה הוא מול מרכזי המכירה". מסבירה שיר על התפקיד המורכב. "התפקיד כולל בתוכו ניהול מערכות מחשוב, גיוס אנשי מכירות, ריכוז גורמי המקצוע השונים, ביקורים במרכזי המכירה, תכנון וקיום ימי מכירה בזמן קמפיין, השתתפות בישיבות הנהלה וזה על קצה המזלג", היא אומרת בחיוך.
2 צפייה בגלריה
שיר חלילי. לקחה על עצמה את תחום השיווק והפרסום
שיר חלילי. לקחה על עצמה את תחום השיווק והפרסום
שיר חלילי. לקחה על עצמה את תחום השיווק והפרסום
(צילום: ענת קזולה. סטיילינג: לורה פלדמן . בגדים: אסף פלג, בוטיק מיכל זכאי, אורוקא תכשיטים)
חברת אופק שלי הוקמה בשנת 2000 ונמצאת בבעלותם של רענן חלילי ודודו בן זקן. כאשר החלה החברה לגדול ולהתפתח, והפכה לשחקן במגרש של הגדולים, הבינו השותפים שנדרשים תפקידים נוספים בחברה. את הבת, שיר, זה פגש במהלך לימודיה. "באותם ימים הייתי סטודנטית בשנה השניה בלימודי אדריכלות ועיצוב פנים במכללת ספיר. לא הייתה לי שום נגיעה לתחום השיווק", היא נזכרת. "מכיוון שאני בחשיבה ובראייה שלי יותר הומאנית מאשר ריאלית לקחתי על עצמי את תפקיד השיווק והפרסום. זה דורש ממני יצירתיות, הגדלת ראש וחשיבה מחוץ לקופסה. אלו שלושה דברים שאני גם אוהבת וגם מוצאת בהם את האתגר", היא מסבירה.
ל'אופק שלי' קיימות למעלה מ-6000 יחידות דיור בסטנדרטים הגבוהים בארץ, הכוללים מרכזים מסחריים, בנייני מגורים, קניונים ועוד. "בזכות מרכז לוגיסטי ייחודי, ציוד הנדסי כבד לבניית מגדלים, צי מנופים חדשים ובעיקר הון אנושי איכותי שנבחר בקפידה, נחשבת 'אופק שלי' לשחקן מרכזי בזירת הקבלנים והיזמים", אומרת שיר. "כיום בחברה מועסקים למעלה מ-400 עובדים בהם: מהנדסים, מנהלי פרויקטים, עובדי בניין מקצועיים ועוד. כאשר המדיניות של החברה מוטמעת באופן טבעי בכל עובד ועובד, אין דרך אחרת מלבד להצליח".
"חברתנו דוגלת ברמת ביצוע ואיכות גבוהה, מתוך תודעת שירות גבוהה ועם הפנים לרוכש הדירה ב'אופק שלי'", אומרת סמנכ"לית השיווק והפרסום. "חשובה לי הדרך והיכולת להביא את האג'נדה האישית שלי לתוך החברה ולשמחתי מצאתי שותפים לדרך, כך שברגע שהדברים משתלבים בצורה נכונה זה הופך להיות מקצועי הרבה יותר".
במקביל לעבודתה בשיווק והפרסום, סיימה חלילי בהצלחה גם את לימודי האדריכלות ועיצוב הפנים שהחלה, וכיום היא מצליחה לשלב היטב בין התחומים. "אני מעצבת הפנים של הדירות לדוגמה בפרויקטים", היא מספרת. "במקביל אני גם מעורבת בכל שלבי התכנון, הכנת ההדמיות, הפרוספקטים והקטלוגים. אני מצליחה להביא ליום העבודה שלי את מגוון עולמות התוכן שלי ".
2 צפייה בגלריה
שיר חלילי. כל יום מבחינתה הוא יום עם תובנות
שיר חלילי. כל יום מבחינתה הוא יום עם תובנות
שיר חלילי. כל יום מבחינתה הוא יום עם תובנות
(צילום: ענת קזולה. סטיילינג: לורה פלדמן . בגדים: אסף פלג, בוטיק מיכל זכאי, אורוקא תכשיטים)
לרוב, הנטייה הטבעית היא לחשוב כי בתחום הנדל"ן והבנייה היחס האישי ללקוחות משתנה לאחר מסירת הדירה. אך לדבריה של שיר, חלק גדול מהמאמצים של החברה מרוכז גם בשמירה על יחסים טובים וקרובים גם לאחר שהעסקה הסתיימה באופן טכני. "באחד מימי החורף, דיירת, שגרה כבר זמן מה באחד הפרויקטים שלנו, פנתה למחלקת בדק הבית של החברה וטענה שהחשמל בבית קפץ. היא ניסתה לבדוק בכמה דרכים אחרות ומשלא קיבלה מענה פנתה לחברה כמוצא אחרון ושאלה האם ניתן לסייע לה. " אני אחרי לידה עם תינוק בבית", היא אמרה לנציגה ששוחחה עימה. הבעיה הופנתה אליי אחרי שעות העבודה, אבל לא יכולתי להישאר אדישה לכך. שלחתי נציג באופן מידי לטפל בבעיה וצירפנו גם מתנה בשם החברה", אומרת שיר והחיוך מתפרש על פניה. "כשאתה עושה טוב לאחר ומגדיל ראש מעבר למצופה, אתה תקבל בחזרה טוב. בזה אני מאמינה ואני רואה את זה קורה הלכה למעשה.
"דרך עבודה קשה ניתן להגיע להישגים גם בגיל צעיר", מסכמת חלילי. "חשובה לי מאוד מפת הדרך והאסטרטגיה שאליה אכוון את היעדים, שבה מוצבים יעדים ברורים להשגת המטרות שקבעתי לעצמי. אני שואפת למצוינות בכל תחום בו אני עוסקת. אני מעשירה את הידע שלי בכל יום עבודה, לומדת ומפיקה לקחים, משדרגת את העשייה שלי בהתנהלות היומית ומשתדלת מאוד לשמור על דרך ארץ, צניעות ותכונות טובות אחרות".
ליצירת קשר: www.ofekshely.co.il
פורסם לראשונה: 11:50, 04.03.21