קשה מאוד שלא להתרשם מהיזמית העסקית ימית סולומון, אחת מנשות העסקים שהביאה הרבה יופי ואסתטיקה לאזור הדרום. שיחה איתה מעצימה, דיבורה מהיר, ממוקד, ויחד עם זאת מלוא רוך. היא קצרה בזמן, גם במילים. עולמה העסקי מתפתח במהירות שיא בזכות נחישותה הרבה ואין לה הרבה פנאי להתעסק בשיחות רקע: לקוחותיה הם אלו שחשובים עבורה יותר מהכול.
2 צפייה בגלריה
ימית סולומון. במרפאה מבצעים את כל הטיפולים האסתטים
ימית סולומון. במרפאה מבצעים את כל הטיפולים האסתטים
ימית סולומון. במרפאה מבצעים את כל הטיפולים האסתטים
(צילום: לירן מור. איפור וצילום: רינת נגיד)
היא נולדה באופקים למשפחה ממוצעת מהפריפריה, וכבר מגיל צעיר ניכרה בה מחד התשוקה לטיפוח ואסתטיקה ומאידך יזמות והנהגה יוצאות הדופן. עם גיוסה לצה"ל היא שירתה במרפאות שיניים צבאיות והתאהבה בתחום: "יש משהו בחיוך מושלם", היא אומרת, "שמאוד משך אותי.החיוך של האדם הוא הראי לפנימיות שלו וגם ליופי שלו. הוא חלון הראווה, והבנתי שלפני כל דבר שעושים בחיים, מזוגיות ועד לקריירה, צריך להפגין את חלון הראווה הזה מבלי להיות נבוכים".
עם שחרורה מצה"ל , החלה לחפש עבודה בתחום ובמקביל התנדבה במרפאות שיניים של עמותות רווחה ("עניין הנתינה הוא מאוד חזק אצלי", היא תרחיב בהמשך ). היא החלה לעבוד במכון לרפואת שיניים בבאר שבע ותוך זמן קצר הפכה למנהלת המקום שם הכירה את בעלה לשעבר שעבד כרופא במרפאה.
לאחר שהתחתנו הקימו ביחד מרפאה, לדבריה "הוא עסק בתחום המקצועי גרידא ואני בתחום האדמניסטרטיבי, חשבתי כל הזמן כיצד אני מפתחת את העסק ואת מאגר הלקוחות".
במשך עשרים שנה ניהלה ימית סולומון בצורה מעוררת השתאות את "מרפאת סולומון שבינתיים הפך למרכז מומחים מפורסם בכל אזור הדרום המעסיק רופאי שיניים בתחומי התמחות שונים ואלפי לקוחות מרוצים.
"למרפאה הזו יש סגנון ייחודי, המעניק ללקוחות אווירה אחרת. היה חשוב לי שיבינו שגם במרפאת שיניים אפשר להיכנס למקום שכולו חמימות, ניחוחות מבושמים, יופי ואסתטיקה, עם תחושה ביתית. זה ממש כמו לצאת מהבית ולהרגיש בתוכו. אני מציבה סטנדרטים גבוהים לצוות שמלווה אותי כבר שנים. אני מאמינה בניהול מקדם לטובת הלקוח, מקצועית ותומכת חדשנות, פעילה ומעורבת בתחום רפואת השיניים למעלה מעשרים שנה. אני חושבת שההדגשה שלי, מעבר למקצועיות חסרת פשרות, היא לתת נוחות לכל מי שמגיע למרפאה שבאופן טבעי חש אי נוחות לפני טיפול. אומנם המרפאה היא שלי, אך זה גם הבית של הלקוחות".
במרפאה אנחנו מעסיקים את בכירי הרופאים בישראל המתמחים בכירורגיית פה ולסת, מומחי פריודונטיה המטפלים במחלות חניכיים ושתלים, מומחים לטיפולי שורש שמבצעים טיפולים תחת מיקרוסקופ המאפשר טיפול שיניים זעיר, לא פולשני עם דיוק חסר תקדים, שינניות ועוד. במרכז מבצעים את הצילומים במקום. סי.טי פנורמי, ומבצעים טיפולים כירורגים מורכבים, משתלים, הרמות סינוס ועד הרמות אף למחוסרי עצם.
2 צפייה בגלריה
ימית סולומון. "אנחנו מעסיקים את בכירי הרופאים בישראל"
ימית סולומון. "אנחנו מעסיקים את בכירי הרופאים בישראל"
ימית סולומון. "אנחנו מעסיקים את בכירי הרופאים בישראל"
(צילום: לירן מור. איפור וצילום: רינת נגיד)
הצלחותיה בתחום הדנטאליה, ותפעול מערך "מתוקתק" ומקצועי ברמה כזו הביא את ימית סלומון בשנה האחרונה להחלטה שהיא בשלה לצעד הבא ומכאן קיבלה את ההחלטה לפתוח מרכז לטיפולים אסתטיים ייחודי - הנושא את שמה שכבר הפך למותג. מאז שנפתחה הקליניקה היא כבר הספיקה לצבור קהל לקוחות רחב מכל איזור הדרום וכל המגזרים וכמו במרפאת השיניים מצליחה הקליניקה לסמן את הובלת התחום בדרום.
מה עמד מאחורי ההחלטה לפתוח את הקליניקה?
"החלטתי להקים את מרכז היופי של הדרום, מתוך הבנה שמאז ומתמיד קיים בקרב בני האדם רצון לשמר את היופי הצעיר וללגום לגימה ממעיין הנעורים", היא אומרת, "במרוצת השנים גילית שייעודי האמיתי טמון בעולם היופי והחלטתי למנף את הידע והניסיון לטובת הקמת המרכז הגדול ביותר לאסתטיקה ויופי באזור הדרום, בעיר בה נולדתי והתפתחתי - בבאר שבע.
היה חשוב לי להביא את הרופאים הכי טובים לצד החידושים בענף והטכנולוגיה המתקדמת לעיר כדי שאנשים כמוני, שאוהבים אסתטיקה וטיפוח לא יצטרכו לנסוע רחוק ויהנו ממרכז איכותי בדרום "
"מראשית דרכי, זיהיתי את הצורך של נשים וגברים כאחד, לקבל מענה איכותי, מקצועי ומגוון לטיפולים אסתטיים ולכן החלטתי להקים קליניקה שתאחד את מירב האפשרויות, במקום אחד רתמתי לשורות המרכז את מיטב המומחים בתחום, על מנת שהמענה יהיה איכותי, מקצועי וללא פשרות, כדי שכל לקוח יקבל את הפתרון המתאים לצורך שלו, ברמה האופטימלית ביותר. שמתי לנגד עיניי מטרה אחת עיקרית - לתת לכל אחת את האפשרות להרגיש הכי טוב שהיא יכולה עם עצמה".
במרכז מבצעים את כל סוגי הטיפולים האסתטיים, מהזרקות, ועיצובי אף, ועד מילוי שקעי עיניים שפתייםובוטוטקוס, גם בתהליכים מורכבים ביותר, שדורשים מומחיות יותצאת דופן: "עבורי לראות אישה שעוברת מהפך עמוק ושורשי נותן סיפוק אדיר. זה משהו בלי מוסבר. אימצתי בחום את דבריו של אריסטו שאמר : 'אהבה ליופי, כמו אהבה לטוב, לא צריכה הסבר'".
לצד כל פעילותה העסקית העניפה והצלחותיה הרבות בתחום הזה המפרשות על שני עשורים ימית סולומון ידועה גם כאחת שמרבה מאוד בנתינה בעיקר בסתר. היא לא תאהב לדבר על זה אך קיימים עשרות לקוחות המעידים על כך שהיא מעניקה טיפולים, מהם מורכבים ויקרים, ללא עלות, לנשים מוחלשות בחברה: "כל אישה צריכה להראות טוב, עוצמה נשית מתחילה בטיפוח ויופי, כשזה ישנו אז מפתחים את התעוזה והיצירתיות ויכולים לפרוץ כל תקרת זכוכית".
ליצירת קשר עם מרפאת סולומון
ליצירת קשר על ימית סולומון קליניק - מרכז הטיפוח של הדרום: https://www.facebook.com/yamitsolomonclinique
סולומון מרפאת מומחים 08-9200901
ימית סולומון קליניק 08-6142020
מלון לאונארדו מול הקשתות הנרייטה סולד 4-1.