בשנים האחרונות פורסמו מספר מחקרים אשר מוכיחים מעל לכל צל של ספק כי טיפול בתא לחץ משקם פגיעות מוחיות כתוצאה ממחלות שונות, מפציעות ראש ומאירוע מוחי. ידוע כי לאחר אירוע מוחי ישנן פגיעות קוגניטיביות רבות שעלולות לגרום לנכויות שונות עם השלכות קשות על חיי המטופל ועל בריאותו הכללית. אם עד היום היה מקובל לטפל באנשים שסובלים מנכויות ופגיעות כתוצאה מאירוע מוחי באמצעות שיקום בלבד, הרי שכיום מוכח כי חשיפה לחמצן בתאי לחץ משפרת את מצבם הרפואי, הקוגניטיבי והפיזי של המטופלים גם שנים לאחר הפגיעה המוחית.
משפרים את הקוגניטיביות
על פי המחקרים שנעשו בשנים האחרונות טיפול בתא לחץ בחמצן השיב למטופלים תפקודים רבים, לעיתים לאחר שנים רבות של תלות ונכות. הטיפול מסייע למטופלים לחזור ולהתמצא במרחב, להתרכז ולעבד מידע ואף לחזור לזכור דברים כמו בעבר.
1 צפייה בגלריה
טיפול בתא לחץ
טיפול בתא לחץ
טיפול בתא לחץ
(צילום: בטר לייף )
גם במוח שנפגע כתוצאה מאירוע מוחי ישנם תאים רדומים חיים שלא מקבלים את האנרגיה הדרושה להם כדי לשוב לתפקוד מלא. כאשר המוח מקבל במסגרת הטיפול בתא הלחץ חמצן בשיעור גבוה, אספקת החמצן מגיעה גם לאותם תאים רדומים שהגוף מתעלם מהם במצב רגיל כדי לספק אנרגיה וחמצן לתאים פעילים. הטיפול בחמצן מעיר תאי עצב רדומים, מקדם תהליכי ריפוי ומספק למוח את החמצן הדרוש לו כדי לתקן את הנזקים באזורים הפגועים כתוצאה מהאירוע המוחי.
תאי הלחץ של בטרלייף
תושבי באר שבע והסביבה יכולים כעת ליהנות מטיפול בתאי לחץ בחמצן במרכז הרפואי של בטרלייף. הטיפול מתחיל הפגישה ראשונה עם רופא מוסמך בתחום, אשר מכין תוכנית לסדרת טיפולים בתא הלחץ, כל טיפול במסגרת סדרת הטיפולים נמשך כשעתיים. תאי הלחץ במרכז הרפואי בטרלייף הנם תחת נהלי ה – FDA, משרד הבריאות האמריקאי ומשרד הבריאות בישראל וישנם החזרים מביטוחים פרטיים בכפוף להתוויות במסגרת הפוליסה, הייעוץ אצל ד"ר משה קוליקובסקי הנו בהשתתפות הקופות באמצעות הביטוחים המשלימים.
מרפאת תאי לחץ בטרלייף – באר שבע
טלפון: 08-6333020 אתר: www.betterlife.co.il