בגיל 27 החיים של עוז דניב מחולון התהפכו ללא היכר. בדיקת דם שגרתית חשפה כי הוא סובל ממחלת כליות סופנית שגרמה להרס קשה ובלתי הפיך לשתי הכליות שבגופו. הרופאים לא אופטימיים אבל כשדניב הבין כי הדרך היחידה שלו להבריא היא מציאת תורם כליה מתאים ובריא או גיוס כסף להשתלה פרטית, הוא החליט לצאת למאבק על חייו.
"לא קל לי לבקש עזרה אבל הבנתי שאני חייב", הסביר דניב, "זה תפס אותי בשיא החיים, אני סטודנט לתואר ראשון בהנדסת חשמל וכבר התחלתי קורסים לתואר השני, יש לי בת זוג ויש לנו חלומות על משפחה וילדים, אבל עכשיו הכל בהמתנה, אפילו את העבודה כשופט כדורגל נאלצתי לעזוב כי הפעילות הגופנית לא טובה לי. פתאום הרופאים אומרים שיש לי עוד כמה חודשים לפני שאני צריך דיאליזה, שתפגע עוד יותר בבריאות שלי, ואני מבין שאני חייב לפעול. כמובן שבשלב הראשון חיפשתי התאמה בקרב החברים, כי לא מומלץ לקבל תרומה מבן משפחה, אבל כשזה לא הצליח החלטתי לצאת בקמפיין. מאוד התרגשתי מההיענות של אנשים, חברים שלא דיברתי איתם שנים פתאום יצרו קשר וביקשו לעזור, זה מחמם את הלב".
1 צפייה בגלריה
עוז וחברתו. צילום: באדיבות המצולם
עוז וחברתו. צילום: באדיבות המצולם
עוז וחברתו. צילום: באדיבות המצולם
את הבקשה לעזרה פרסמו דניב ובני משפחתו בכל מקום ואפשרי, ואכן תוך זמן קצר הצליחו לאסוף למעלה מ-100 אלף שקל, אך הדרך עוד ארוכה. נכון לעכשיו, גוייסו 21% אחוזים מהסכום ומצבו של דניב מתדרדר מיום ליום.
"במידה ולא אמצא תורם בארץ אני רוצה לפנות לחברה בחו"ל שמסייעת למצוא תורם דרך מתנדבים מכל העולם. אני יודע שזאת אפשרות סבירה כי בארץ מדברים על המתנה של 7 שנים, זה זמן שאין לי. עלות ביצוע ההשתלה בחו"ל גבוהה מאוד. אחרי שאספתי את כל החסכונות שלי ושל משפחתי, עדיין חסרים לי 750 אלף שקל לביצוע ההשתלה וזה היעד שלנו. המצב הרפואי שלי מדרדר ככל שעובר הזמן ולכן כל יום קריטי עבורי".
לתרומה לפרויקט באמצעות קמפיין הגיוס- לחצו כאן או דרך PayBox או דרך העברה בנקאית: פרטי חשבון הבנק: עוז דניב, מס' חשבון - 33060, הבנק הבינלאומי, סניף 134.
במידה ואתם מתעניינים לתרום כליה צרו קשר דרך הטופס הבא.