פיברומיאלגיה הנה תסמונת אשר גורמת לתסמינים רבים של כאב בעצמות, בשרירים ובמפרקים. הסובלים ממנה מתלוננים על תשישות תמידית ועל קשיים בהתנהלות היום יומית ולמרות שמדובר על תסמונת שהרפואה הצליחה להסביר רק לפני כמה שנים, עדיין רב הנסתר על הגלוי בכל הנוגע אליה. אנשים רבים, ובעיקר נשים, סובלים מכל התסמינים של פיברומיאלגיה אך רבים מהם לא מאובחנים וחיים עם כאבים ותשישות.
במשך שנים מי שסבל מפיברומיאלגיה נחשב בעיני רבים כמי שמתלונן ללא סיבה, אך כיום ידוע כי מדובר על בעיה רפואית מאובחנת. לא פשוט לטפל בפיברומיאלגיה כיוון שעדיין לא הובנו המנגנונים אשר גורמים לכאבים ולתשישות, אך אין זה אומר שלרפואה אין מה להציע לחולים.
1 צפייה בגלריה
המרכז הרפואי בטר לייף - תא לחץ
המרכז הרפואי בטר לייף - תא לחץ
המרכז הרפואי בטר לייף - תא לחץ
(צילום: בטר לייף)
טיפול בתא לחץ בחמצן לשיפור הסימפטומים
הבשורה הגדולה של החולים בפיברומיאלגיה בעשור האחרון הנה טיפול בתא לחץ בחמצן. מחקרים כבר הוכיחו כי טיפול בתא לחץ בחמצן מסייע להתמודד עם מגוון נרחב של בעיות רפואיות בזכות ספיגה מוגברת של חמצן. הטיפול הוכח כמסייע לסובלים מפציעות, מחלות, מצבים נוירולוגים שונים, ובשנים האחרונות גם בטיפול יעיל שמפחית משמעותית את תסמיני הכאב והתשישות אצל הסובלים מפיברומיאלגיה.

כיצד זה עובד בפועל?

מגיעים למרכז הרפואי בטרלייף בבאר שבע, נפגשים עם רופא מוסמך בתחום, אשר מכין תוכנית לסדרת טיפולים בתא הלחץ בהתאמה אישית. כל טיפול בתא הלחץ נמשך כשעתיים, ניתן לשבת או לשכב בתוך התא ואפילו לנמנם. תאי הלחץ במרכז הרפואי בטרלייף הנם תחת נהלי ה – FDA, משרד הבריאות האמריקאי ומשרד הבריאות בישראל.
למרות שמנגנוני הסימפטומים הגורמים לפיברומיאלגיה אינם ברורים עדיין, אין כל ספק כי טיפול בתאי לחץ בחמצן מסייע להפחית אותם באופן משמעותי ואף להעלימם. ספיגת החמצן המוגברת מאיצה תהליכי ריפוי ובתאי הלחץ היא מתאפשרת על ידי חשיפה מבוקרת וגבוהה.
החזרים מביטוחים פרטיים בכפוף להתוויות במסגרת הפוליסה
מרפאת תאי לחץ בטרלייף – באר שבע
טלפון: 08-6333020 אתר: www.betterlife.co.il