בימים שבהם נגיף הקורונה מעורר חשש בבאר שבע והמצב הבטחוני בדרום מעורער, תמיד כיף לשמוע חדשות טובות. הפעם מדובר במעצב השיער ניר זוארי מבאר שבע, שזכה אתמול (שני) במקום השני בתחרות עיצוב השיער הבינלאומית שהתקיימה במוסקבה.
זוארי המריא לרוסיה יחד עם החבר ניסו מלכה, ששימש כפרזנטור שלו בתחרות. "בשנה שעברה זכינו במקום השלישי בתחרות בארץ וזה נתן לנו את הזכות להשתתף באליפות אירופה ולייצג את המדינה יחד עם עוד 8 מעצבי שיער נוספים" סיפר זוארי ל"מיינט באר שבע". "התחרינו במעצבים ממדינות שונות כמו: רוסיה, תוניסיה, איטליה, איראן ועוד. הייתה לנו חוויה מטורפת והאירוח היה מדהים. בהחלט אפשר לומר שהרגשנו בבית".
1 צפייה בגלריה
ניסו מלכה (משמאל) עם ניר זוארי. הביאו כבוד לבאר שבע
ניסו מלכה (משמאל) עם ניר זוארי. הביאו כבוד לבאר שבע
ניסו מלכה (משמאל) עם ניר זוארי. הביאו כבוד לבאר שבע
(צילום: פרטי)
למרות מה שניתן היה לחשוב על היחסים שבין המשלחת הישראלית לאיראנית, דווקא אחת החוויות הזכורות מהתחרות נרשמה עם הנציג מאיראן. "כשהם הגיעו לאולם התחרויות הנציג שלהם התיידד עם האנשים" מספר מלכה בהתרגשות. "כשהוא שמע שאנחנו מישראל הוא חיבק ונישק אותנו ואמר לנו 'הפוליטיקה לא משקפת את מה שיש לאזרחים בלב'. זה באמת רגע מכונן ומרגש עבורי".
לדברי השניים, התחושות איתם הם חוזרים מרוסיה ילוו אותם עוד זמן רב, ולמרות שמדובר בתחרות הרגישו חיבור לכל המשלחות. "שמענו שמאוד אוהבים את ישראל ומכירים את הערים כאן. כישראלי, כיף לשמוע שאנשים אוהבים את המדינה שלנו ולא קונים את השטויות שהתקשורת בחו"ל מראה להם הרבה פעמים באופן מגמתי", אומר זוארי.
גם ניסו מלכה היה מאוד נרגש מההשתתפות: "אנחנו מאושרים על הזכות שנפלה בחלקנו לייצג את המדינה בכלל ואת הדרום בפרט, בימים אלו בהם המצב הבטחוני לא שקט. כבר קיבלנו כרטיס לתחרות הבאה ואנחנו בהחלט נשמח לייצג שוב את העיר שלנו".
פורסם לראשונה: 11:44, 25.02.20