מסעדת ערביקה בבאר שבע זכתה בסוף השבוע לכבוד גדול כשנבחרה בפעם השלישית ברציפות למסעדה המובילה בעיר על פי דירוג אתר רסט.
הדירוג, שהתקיים לכל אורך שנת 2019, בוצע על ידי גולשי האתר שהתבקשו לבחור את המסעדות המצטיינות ביותר ברחבי הארץ לפי אזורים וקטגוריות שונות.
1 צפייה בגלריה
מסעדת 'ערביקה'. כבוד גדול. צילום: יח"צ ZAP
מסעדת 'ערביקה'. כבוד גדול. צילום: יח"צ ZAP
מסעדת 'ערביקה'. כבוד גדול. צילום: יח"צ ZAP
בסוף ההצבעה, עשרת המסעדות שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר זכו בתעודת הוקרה וכן מדבקה לשימוש לעיני המבקרים כ"מסעדה מומלצת רסט".
הבחירה במסעדות המומלצות נעשתה באמצעות אלגוריתם המשקלל את חוות הדעת וזאת לצד כלים נוספים של חוכמת ההמונים. כניסות לאתרים, שיתוף של גולש שאכל במסעדה, גולש שמעוניין לאכול במסעדה ומעוניין לשתף את זה עם החברים בפייסבוק ועוד.
עשרת המסעדות שנבחרו בבירת הנגב הן: ערביקה, טרומפלדור 69, אווז הזהב, כרמים, גומבה, פסטינה, מסעדת הפרה, אגאדיר, קמפאי והשיפודיה של שופן.
עידן בידוסה, בעלי מסעדת "ערביקה" אמר בתגובה: "זה לא מובן מאליו ובהזדמנות זו אני רוצה לומר תודה ללקוחות שלנו, שבוחרים בנו ומביעים את אמונם במסעדה. בעידן הנוכחי, נושא השירות אצלנו הוא חשוב מאוד ואני שמח שנושא זה מוערך בקרב אורחי המסעדה. מעבר לכך, תמיד נשתדל להביא את המוצרים הטובים ביותר ללקוח שלנו".
ענת נטיב, סמנכ"ל השיווק בקבוצת 'zap': "באתר רסט לקחו את חוכמת ההמונים בשתי ידיים, והפכו אותה לחלק אינטגרלי מהאתר, באמצעות מנגנון TOP10. הגולשים יכולים לדרג את המסעדה שבה ביקרו, לסמן באלו מסעדות היו רוצים לאכול, וגם להעלות חוות דעת נרחבות במספר פרמטרים. חלוקת התעודות בכל עיר מרגשת אותנו בכל פעם מחדש ואנו מברכים את כל הזוכים ושמחים להעניק להם את תעודות ההצטיינות".