1 צפייה בגלריה
לוטם ברטוב. צילום פרטי
לוטם ברטוב. צילום פרטי
לוטם ברטוב. צילום פרטי
מה התספורת הכי גרועה שהייתה לך אי פעם? "בבית הספר היסודי הייתה אז אופנה של תספורת פוני וכמו כל ילדה ממוצעת גם אני רציתי שיהיה לי, אז החלטתי שאני גוזרת לעצמי את השיער. אמא שלי שראתה שאני הולכת לעשות טעות נוראית, החליטה להציל את המצב ולגזור לי את הפוני בעצמה. אבל מה? היא גזרה אותו יותר עקום. היא הוסיפה חטא על פשע בכך שנתנה לי להסתובב ככה עד שהוא התארך בחזרה. אני גם זוכרת שהייתי משתדלת לישון עם הראש ישר כדי שהפוני לא יזוז".
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "סוריקטה. באחת המשמרות במנצ'ילה התווכחנו איזו חיה זאת טימון ממלך האריות ומסתבר שלחיה הזו קוראים סוריקטה. כל יום לומדים משהו חדש".
מה הדבר הכי יקר שקנית אי פעם מלבד רכב או בית? "קניתי פעם ג'ינס שעלה לי ממש יקר במידה שהייתה קטנה עליי. קניתי אותו בכוונה כדי להכריח את עצמי לרדת במשקל ולהגיע למידה שלו. אני אתן טיפ קטן לקוראים - זה לא ממש עזר לדיאטה. עד היום לא הצלחתי להיכנס אליו".
את מי היית מזמינה לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "הייתי רוצה להיפגש עם אחד היוצרים של דיסני. קודם כל אני מאוד אוהבת את הסרטים שלהם ועשיתי בעבר גם קורס בדיבוב והעולם הזה מעניין אותי מאוד. מעבר לזה, הם יצירתיים ברמה היסטרית וכנראה שיהיה לי מאוד מעניין להיפגש איתם".
View this post on InstagramA post shared by lotembartov (@lotembartov) on Jul 11, 2018 at 5:27am PDT
View this post on InstagramA post shared by lotembartov (@lotembartov) on Dec 3, 2017 at 6:52am PST
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית חוזרת? "הייתי רוצה לחזור לתקופת השואה ולהביט מהצד בחיים של היהודים שהיו שם ולהבין מתי הם הבינו שהם הולכים לטבח. בנוסף לזה, לבחון גם את הצד של הגרמנים שהלכו בעיוורון מוחלט אחרי היטלר והדעות המטורפות שלו. אחת מהתכונות הבולטות שלי היא שהצד החשיבתי אצלי חזק מאוד ובימים האלה שלפני יום הזיכרון לשואה ולגבורה זה מתעצם אפילו יותר".
איזה שיר גורם לך להיכנס לאנרגיות? "יש שיר שנקרא Under My Skin שבמקור הוא של פרנק סינטרה, אבל בגירסה של להקה צרפתית בשם Ben I'Oncle Soul שעשו לו חידוש יפייפה. זה שיר רומנטי עם מילים מאוד חזקות ומשמעות גבוהה. אני מאוד מתחברת לשירים עם מילים מעוררות השראה".
מה הריח האהוב עלייך? "ריח האוכל של סבתא שלי ז"ל. היה לבית ולאוכל שלה ריח מאוד ייחודי. מעבר לזה, היא הייתה אישה גדולה ולמדתי ממנה המון על הגשמת חלומות. היא מייצגת בעיניי דור שידע להסתפק במה שיש לו מבלי להתלונן. מאחלת לכולנו שנהיה כאלה - גם במטבח וגם בחיים".
מה הבגד המועדף עליך ליציאה? "בדרך כלל זה יהיה בגד שחור כלשהו. כדאי גם שיהיה נוח, יפה ומחמיא".
רגע מביך שקרה לך? "יש משהו אחד שאני בחיים לא אשכח. למדתי בבית הספר היסודי שבו אמא שלי הייתה מורה ובסיום יום הלימודים חיכיתי איתה בחדר המורים עד שהיא תסיים לעבוד ובזמן הזה שיחקתי לה בשיער. אחרי כמה דקות היא הסתובבה ופתאום שמתי לב שהאישה הזאת בכלל לא הייתה אמא שלי. מהבושות פשוט ברחתי מחדר המורים".
מה גורם לך לבכות? "אני רגשנית בקטע מיוחד ובוכה מזה. אחד הדברים שהכי כואב לי לראות זה בדידות. להרגיש בודדה או לראות אדם אחר שנראה עליו שהוא סובל מבדידות יכול לגרום לי לבכות. לפעמים מגיעים למסעדה שלנו אנשים כאלה ואני יכולה להזיל דמעה".
View this post on InstagramA post shared by lotembartov (@lotembartov) on Apr 22, 2016 at 12:15pm PDT
View this post on InstagramA post shared by lotembartov (@lotembartov) on Aug 5, 2014 at 10:59pm PDT
מה אנשים לא יודעים עליך? "לפעמים כשאני לבד בבית, אני יכולה לבלות שעות בחדר מול המראה ולשחק דמות מסרט. יותר מזה, אם בא לי להשקיע אני ממש נכנסת לזה ויכולה להתלבש ולהפוך לדרמטית בטירוף. הוליווד ומעלה כן?"
איזה כישרון או יכולת היית רוצה שיהיה לך? "הייתי רוצה שתהיה לי יכולת לדבר עם כלבים. בתור ילדה הייתי בטוחה שיש לי יכולת לתקשר עם כלבים. הייתי יושבת מול הכלב שלי ואומרת לו 'אני יודעת שאתה יכול לדבר אז תגיד לי משהו שאתה יודע'. בשלב מסויים הבנתי שזה לא עובד ככה וכנראה שבגלל שהייתי נחמדה אליהם הם היו נחמדים אליי בחזרה".
אמונה טפלה שאת מאמינה בה? "יש לי ולחבר שלי אמונה שאם משנים את השם של מישהו באנשי הקשר זה עלול לגרום לריבים. פעם שיניתי לו את השם ואחרי זה רבנו. מאז אני לא מתעסקת יותר עם 'אייל השמן' והוא לא מתעסק עם 'לוטםםםם' ב4 מ"מים בסוף".
View this post on InstagramA post shared by lotembartov (@lotembartov) on Oct 14, 2017 at 4:47am PDT
View this post on InstagramA post shared by lotembartov (@lotembartov) on Jul 6, 2018 at 4:08am PDT
לאיזו סדנה או טיפול היית נרשמת? "הייתי ממש רוצה להירשם לסנדת NLP שמדברת על מוטיבציה ואנרגיות לעשות כל מיני דברים ולדעת לשנות אורח חיים של אנשים שרוצים בכך. נשמע מעניין מאוד".
מה ישראלי בעינייך? "אני חושבת שהמודעות של הישראלים היא הכי גבוהה בעולם. אנחנו תמיד מחפשים את הקאצ' והאותיות הקטנות בכל דבר או בכל מבצע. אנחנו גם אלופים בלנתח למה מקום מסויים עושה מבצע מסויים ומה הרווחים וההפסדים שלו. אי אפשר לעבוד עלינו".
מה החלום הכי גדול שלך? "לעשות מחזות זמר בברודווי על הבמה הכי גדולה בעולם. אני מאמינה שאם מכוונים לדברים גדולים אפשר להגשים אותם, אז הנה אני מספרת את זה בראיון. תמסור להם שאם הם רוצים יש לי קצת זמן בין המשמרות להגיע לאודישנים".