1 צפייה בגלריה
די.ג'יי מורן נגר. צילום: בן גבאי (גיליון 22.03.19)
די.ג'יי מורן נגר. צילום: בן גבאי (גיליון 22.03.19)
די.ג'יי מורן נגר. צילום: בן גבאי (גיליון 22.03.19)
מי אני: די.ג'יי מורן נגר (29), תושב נתיבות. נגר הוא מהאנשים הכי נחמדים בתחום וכמעט שאין אדם בסצנה שלא מפרגן לבחור המוכשר שחי את המוזיקה יותר ממחצית מחייו.
"אני זוכר את עצמי כנער בן 13 מקליט שירים ברדיו לתוך קלטת ושומע אותם ללא הפסקה במערכת סטריאו שהיתה לי", מספר נגר. "אני זוכר שבאירועים משפחתיים, בזמן שכולם ברחבה, אני הייתי מתגנב ליד עמדת הדי.ג'יי ומתפעל מהדרך בה היו מחליפים בין שיר לשיר. אפשר לומר שכבר אז חלמתי להיות יום אחד אותו די.ג'יי שמרקיד אנשים. לשמחתי, הגשמתי את החלום שלי", הוא אומר בגאווה.
את תחילת הדרך חייב נגר לשני אנשים - אבא ואמא שלו. "הם ראו שאני כל כך נהנה מזה וממש חולם על זה. באחד מימי ההולדת שלי קיבלתי במתנה שני רמקולים ומיקסר וככה בעצם התחלתי ליצור מוזיקה בעצמי".
איפה תמצאו אותי מתקלט: "העבודה שלי מתחלקת בין סצנת חיי הלילה לחברת האירועים שלי. בחיי הלילה, אני מנגן כבר מספר שנים בעיקר במועדון ה'ברקה', ובנוסף לזה בחתונות, בכל מקום שיזמינו אותי".
משקה אלכוהולי מועדף: "וודקה עם חמוציות. טעם מתקתק שגם טעים וגם נותן לי אפשרות להמשיך לנגן אחר כך בכיף".
דברים שאני אוהב לנגן: "בעיקרון אין סגנון מוזיקלי שאני לא מנגן, אבל אני יותר מתחבר למוזיקה אלקטרונית ואומנים כמו גרגור סלטו וארמין ואן ביורן. באופן כללי, מוזיקה שמכניסה אנרגיות טובות למסיבה היא בעיניי מוזיקה טובה. רגאטון נכלל באותה קטגוריה".
קטע שלעולם לא אשכח ממסיבה: "לפני זמן מה ניגנתי בחתונה באילת שהיו בה 1,500 אנשים. בשעה ארבע לפנות בוקר מוזיקת טכנו והרחבה מלאה באנשים כאילו רק עכשיו התחיל הערב. זה מחזה שילווה אותי עד סוף הקריירה המוזיקלית שלי לפחות".