1 צפייה בגלריה
רינת בן כליפא. צילום פרטי (גיליון 08.03.19)
רינת בן כליפא. צילום פרטי (גיליון 08.03.19)
רינת בן כליפא. צילום פרטי (גיליון 08.03.19)
מה הג'וב הכי גרוע שהיה לך? "לאחר שהשתחררתי מהצבא עבדתי באתר בנייה במסגרת פרוייקט קוריאני שהניח צינורות גז. תדמיין מלא קוריאנים קטנים כאלה מסתובבים באתר בנייה ופתאום באה מישהי בגובה 1.77 שעוברת אותם בראש וחצי, ועוד באתר בנייה. נראה לי שבשביל לדבר איתי, לכמה מהם נתפס לא פעם הצוואר".
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "rice paper apple pie. מתכון לעוגת פאי תפוחים מדפי אורז. אני מחפשת מתכונים לדברים שאני אוהבת ומחליפה רכיבים בשביל להפוך את המאכלים לבריאים יותר. רוב החיפושים שלי קשורים למתכונים, זה מקל את החיים על המתאמנים שלי, ובעיקר עליי".
מה הדבר הכי יקר שקנית אי פעם מלבד רכב או בית? "חדר במלון בקוסמוי שבכלל לא הגעתי אליו. לפני כמה חודשים טסתי עם חברה לתאילנד ובמהלך הטיול להגיע לקוסמוי. בגלל מזג האוויר הרע שהיה שם העדפנו לנסוע לקופנגן, אז פשוט סגרתי מלון אחר ולא טרחתי לבטל את המלון הראשון".
View this post on InstagramA post shared by RINAT BEN-KALIFA💕 (@rinat_benkalifa) on Jan 29, 2019 at 12:19am PST
View this post on InstagramA post shared by RINAT BEN-KALIFA💕 (@rinat_benkalifa) on Dec 20, 2018 at 1:55am PST
את מי היית מזמינה לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "אדם סינק. הוא מנטור שמדבר על המון נושאים שנוגעים אליי באופן אישי כמו 'העולם החדש', איך קיימים מקומות עבודה שלא מעצימים את העובדים שלהם ועוד דברים שאני מתחברת אליהם. הייתי שמחה לדבר איתו ולספר לו שאני לוקחת המון דברים מההרצאות שלו ומשתדלת ליישם אותם בחיים האישיים שלי".
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית עוברת? "הייתי רוצה מכונה שתקפיץ אותי עוד 8-10 שנים קדימה בזמן. אני לא בעד להתרפק על העבר אלא לחיות את העתיד. מסקרן אותי לראות היכן אהיה בהמשך".
איזה שיר גורם לך להיכנס לאנרגיות? "fade של קניה ווסט בעיקר בגלל הקליפ שלו. הוא תמיד מכניס אותי לוייב טוב בעיקר לפני שאני מתחילה אימון. אם הייתי יודעת גם לרקוד כמו בקליפ אז בכלל הייתי מתרגשת".
מה הריח האהוב עלייך? "באופן כללי ריחות של דברים נקיים. זה יכול להיות בית שטוף או כביסה שעכשיו יצאה מהמכונה, שזה הריח הכי ממכר בעולם. אם זה בגד שאמא שלי כיבסה עם המון אהבה, יש לזה גם ריח פי עשר יותר טוב מאשר אני הפעלתי מכונה".
מה הבגד המועדף עליך ליציאה? "קודם כל זה יהיה תמיד בגד קצר. לא משנה אם זה קיץ או חורף. שמלה עם סניקרס זה לדעתי השילוב הכי טוב יפה".
רגע מביך שקרה לך? "באופן כללי יש לי לא מעט פדיחות שקשורות באנשים. מה שהכי זכור לי זה מהשירות הצבאי שלי בחיל האוויר. הייתי אמורה להעביר ציוד ממקום אחד בבסיס למקום אחר על ידי נהגי אגד שעבדו איתנו. פניתי לאחד מהנהגים שעישן בבקשה להזדרז עם הסיגריה כדי לסיים עם העבודה ובאתי אליו בשיא האטרף עם הבקשה הזו. תוך כדי שאני מתחממת עליו, אני קולטת שכולם מסביבי נבוכים ואז הסתבר לי שאני צועקת על לא פחות ממפקד חיל האוויר לשעבר. לא מבינה מה יש לו לבוא לבסיס בפנסיה".
View this post on InstagramA post shared by RINAT BEN-KALIFA💕 (@rinat_benkalifa) on Jan 17, 2019 at 2:37am PST
View this post on InstagramA post shared by RINAT BEN-KALIFA💕 (@rinat_benkalifa) on Dec 31, 2018 at 1:25am PST
מה גורם לך לבכות? "אני לא בוכה כמעט מעצב, אלא יותר מחוסר צדק וחוסר הגינות כלפי אנשים טובים. משהו שיכול להוציא אותי מדעתי עד דמעות זה הליכים בירוקרטיים שברור שיכולים לקחת דקה, אבל הם לוקחים הרבה יותר כי סתם רוצים לטרטר אנשים. זה יכול להוציא אותי מדעתי".
מה אנשים לא יודעים עליך? "אני אדם עדין מאוד. לא מעט מהעוקבים שלי חושבים שבגלל חדרי הכושר, האימונים והמראה המוחצן שלי אני סנובית. אבל באמת שמי שמכיר אותי באופן אישי יודע שאני אדם מאוד נחמד שאפשר לעשות איתו שיחות נפש במשך שעות".
איזה טיפ רינת בת ה-28 הייתה נותנת לרינת בת ה-16? "הייתי אומרת לה שתשחרר ממה שהסביבה חושבת עליה ותעשה מה שעושה לה טוב. יש אנשים שחיים ככה חיים שלמים בתחושה של 'מה אנשים יגידו עליי' ו'איך יקבלו אותי בסביבה' וזה אבסורד".
דבר אחד שהיית לוקחת איתך לאי בודד? "גומיית התנגדות של חדר כושר. אפשר לעשות איתה עולם".
לאיזו סדנה או טיפול היית נרשמת? "סדנה שתגרום לי ללמוד לשחרר. אני אדם שמאוד חושב ו'פריק קונטרול' בכל מה שהוא עושה בחיים. הייתי רוצה להיות בסדנה שתגרום לי ללמוד איך לא תמיד להיות במאה אחוז שליטה".
מה החלום הכי גדול שלך? "להיות מאושרת. תמיד להיות בעשייה שתגרום לי להרגיש טוב. מבחינתי, כל זמן שאני בעשייה ואני מאושרת, אני חיה את החלום".
View this post on InstagramA post shared by RINAT BEN-KALIFA💕 (@rinat_benkalifa) on Feb 21, 2019 at 2:57am PST
View this post on InstagramA post shared by RINAT BEN-KALIFA💕 (@rinat_benkalifa) on Feb 13, 2019 at 2:46am PST
מה ישראלי בעינייך? "כמובן שהחוצפה הישראלית במקום הראשון. לעקוף בתור, להידחף, להתקמבן ולהרגיש בכל מקום בעולם בבית".
מה הדבר הראשון שאת מסתכלת עליו בגבר? "אני לא חושבת שיש משהו פיזי שאני בוחנת בפעם הראשונה. משהו בנוכחות של הגבר שעומד מולי מאוד ישכנע אותי אם לדבר איתו או לא. חשוב רק לרשום שגובה זה חשוב מאוד כי אני די גבוהה. 1.77 אם אתם חייבים לדעת".
בסרט על חייך, מי היה משחק בתפקיד הראשי? "פנלופה קרוז. יש משהו בסקסיות שלה שמאוד מדבר אליי. הדמויות שהיא משחקת כל הזמן הן מאוד חופשיות וצבעוניות וזה מאוד מדבר אליי".
מה יהיה כתוב על המצבה שלך? "'כאן קבורה בחורה שחיה אורח חיים בריא ועשתה מה שהיא אוהבת'".