1 צפייה בגלריה
עידן דמרי. צילום: משה עמר, 'מומנט' צילום אירועים (גיליון 04.01.19)
עידן דמרי. צילום: משה עמר, 'מומנט' צילום אירועים (גיליון 04.01.19)
עידן דמרי. צילום: משה עמר, 'מומנט' צילום אירועים (גיליון 04.01.19)
מי אני: די.ג'יי עידן דמרי (24) הוא שם עולה בסצנת חיי הלילה בדרום. "כבר בגיל ממש קטן נדבקתי בחיידק המוזיקה, אך התחלתי בדרך יותר מקצועית כדי.ג'יי רק לאחר השחרור מהצבא". כמו די.ג'ייז אחרים בתחום, את הקריירה שלו, מרגיש דמרי, שהוא חייב לחבר טוב. "הכרתי את די.ג'יי מורן נגר והוא לקח ובנה אותי כדי.ג'יי. הוא עיצב אותי גם בדרך המקצועית וגם כאישיות והשקיע בי המון", מספר דמרי.
לאחר שדמרי קיבל כלים ו'התבשל' אצל נגר, החלו השניים לנגן ביחד ולעבוד בשיתוף פעולה. "הוא עשה המון בשבילי כדי שאוכל להגשים את החלומות שלי", מודה דמרי.
איפה תמצאו אותי מתקלט: "בתקופה האחרונה אני משלב את סצנת החתונות וסצנת חיי הלילה. אני מנגן במועדון הברקה ואין לי ספק שאני מאוד נהנה מהאווירה של הקהל הבלייני. אני גם מנגן בכל מיני ברים במרכז הארץ. בנוסף לכך, אני מלווה את קבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע/בני שמעון כדי.ג'יי במשחקי הבית של הקבוצה".
משקה אלכוהולי מועדף: "למרות שאני עדיין צעיר בגיל, מבחינת האלכוהול אני די 'אולד סקול'. אני מהאנשים שעדיין שותים וודקה רדבול. כוס או שתיים וזה מספיק בהחלט".
דברים שאני אוהב לנגן: "מאוד אוהב לנגן דברים שאני שומע. אני חושב שעופר ניסים עושה עבודה מדהימה לאורך השנים. בנוסף לזה גם ינון יהל ו־Luis Erre. אין כמעט מסיבה שאני לא שם משהו שלהם. אני חושב שאם זה בא בטיימינג נכון מבחינת האיוונט, זה משהו שיכול להרים בכיף את המסיבה כמה רמות למעלה".
קטע שלעולם לא אשכח ממסיבה: "בגיל צעיר יחסית הלכתי לנגן במועדון מסוים במטרה להיבחן שם ולראות אם אני מתאים להשתלב באופן קבוע. אחד המפיקים במקום קרא לי ואמר לי דברים שהיו מאוד פוגעים ומעליבים. באותו הערב, אבא שלי החזיר אותי הביתה ופשוט שתקתי. נפגעתי מאותו מפיק מאוד. כעבור כמה שנים, ואחרי שלמדתי והשתפרתי, הלכתי לנגן באותו מועדון וקיוויתי לפגוש את אותו מפיק. לאחר זמן מה במסיבה נתקלתי בו והזכרתי לו את הסיפור שהיה והוא התנצל בפניי על מה שאמר. זה רק מסר שחשוב להעביר שגם אם מנסים להוריד אותך ממשהו - אם אתה מאמין בעצמך, הכל אפשרי".