1 צפייה בגלריה
די.ג'יי יחיאל אמור. צילום: בן גבאי (גיליון 30.11.18)
די.ג'יי יחיאל אמור. צילום: בן גבאי (גיליון 30.11.18)
די.ג'יי יחיאל אמור. צילום: בן גבאי (גיליון 30.11.18)
מי אני: די.ג'יי יחיאל אמור (23) מבאר שבע, מנגן במועדונים ברחבי בירת הנגב מזה כחמש שנים. את דרכו החל אמור במועדון ה'ברקה' במסיבות סוף השבוע. "מגיל צעיר התלהבתי ממוזיקה ותאורה באירועים משפחתיים. די.ג'יי גיא פילו, שניגן בחתונה של אחי, לימד אותי ובמקביל התחלתי לעבוד עם גיל בן דוד. את הקריירה שלי אני חייב לגיא".
בהמשך התחבר אמור לדי.ג'יי שלומי כהן והחל לנגן במועדון 'הברקה', ועם הזמן החל לתקלט גם ב'מנצ'ילה' וב'סמילנסקי' ובמקביל מתקלט עם גיא פילו באירועים. לפני כחצי שנה סיים ללמוד במכללת 'סלע־סקול' בתל אביב לימודי מוזיקה, ובימים אלה עובד על הפרויקט הראשון שלו כיוצר".
איפה תמצאו אותי מתקלט: "כיום אני מנגן עדיין בהרבה מועדונים ופאבים ברחבי העיר. בין המקומות הבולטים אפשר למצוא את ה'ברקה', 'הבלנדר', 'מנצ'ילה' ו'רוזה'".
משקה אלכוהולי מועדף: "וויסקי על כל סוגיו. אין משהו שאני יכול להצביע עליו ספציפית, אבל או שאני שותה וויסקי נקי או עם קולה. הטעם של הוויסקי הוא נרכש ואחרי שאתה מתרגל אליו, די קשה לשתות לדברים אחרים".
דברים שאני אוהב לנגן: "אני לא מעביר מסיבה בלי יצירות של Avicii. אני לא חושב שיש מישהו שהצליח לפצח את המתכון שהופך את הקטעים שלו לכל כך מוצלחים. בנוסף, אני מאוד אוהב להכניס 'יציאות' שלא בהכרח קשורות לז'אנר המוזיקלי שניגנתי שנייה לפני כן. זה משהו שתמיד עושה אווירה טובה ומכניס אנרגיות חדשות למסיבה. הקהל כאן אוהב את הלא צפוי".
קטע שלעולם לא אשכח במסיבה: "לפני כשנה ניגנתי בבת מצווה באחד האולמות בבאר שבע, ולקראת סוף האירוע בא אליי ילד ממש חמוד וביקש ממני לשים את השיר Perfect אבל בגרסה האקוסטית של אד שירן וביונסה, כדי שהוא יוכל לרקוד סלואו עם כלת הבת מצווה. האמת, הם ממש ריגשו אותי. אני מקווה שאם בעתיד הם יתחתנו, הם יזמינו אותי לאירוע שלהם".
ת'כלס, זה אחלה סלואו: