1 צפייה בגלריה
אלדד בן סימון. צילום: דולב איטח (גיליון 09.11.18)
אלדד בן סימון. צילום: דולב איטח (גיליון 09.11.18)
אלדד בן סימון. צילום: דולב איטח (גיליון 09.11.18)
מי אני: אלדד בן סימון (35), נשוי למורן, מבאר שבע. בן סימון נחשב לאחד הדי.ג'ייז הותיקים ומנגן כ־20 שנים במועדונים ואירועים. החל את דרכו כרזידנט במועדון '69' ובפאב 'שנאפס' בעיר העתיקה בבאר שבע שעברו מהעולם. מגיל צעיר החל לנגן על קלידים, אך האהבה למוזיקה הגיעה כאשר רכש קומפקט דיסק. "קניתי המון דיסקים איתו, הייתי אוהב לשמוע בעצמי ולהשמיע לאחרים ואני זוכר ששם היתה הפעם הראשונה שאמרתי לעצמי 'זה מה שאני רוצה לעשות'".
במקביל להתפתחותו בסצנת חיי הלילה, ניגן בן סימון באירועים. "התחלתי לנגן באירועים משפחתיים, בריתות ואירועים קטנים, ועם הזמן התפתחתי לאירועים גדולים ופתחתי חברה שנקראת 'אלדד בן סימון' שקיימת עד היום ואני משתדל להעסיק די.ג'ייז צעירים בתחילת דרכם, שאני מזהה אצלם את הרעב להצלחה והם מזכירים לי את עצמי".
איפה תמצאו אותי מתקלט: "כיום אני מנגן בעיקר באירועים, במסיבות פרטיות ובמסיבות ברחבי הארץ במקומות שבעבר הייתי מנגן בהם יותר. יש משהו מאוד כיף באירועים, ולשמח חתנים וכלות זה תמיד מרגש, גם אחרי לא מעט שנים בתחום. יחד עם זאת, קשה להתנתק מהאנרגיות שיש במסיבות וזה משהו שלאחרונה חזרתי לעשות ואני נהנה ממנו מאוד".
משקה אלכוהולי מועדף: "'ואן גוך' על כל טעמיו. יש משהו קליל וכיפי ב'ואן גוך' שמכניס אותי לאנרגיות טובות, אבל בלי תופעות לוואי לא רצויות".
דברים שאני אוהב לנגן: "מנגן בעיקר רמיקסים שאני יוצר בעצמי ללהיטים העכשוויים. לשמחתי, צברתי מספיק ניסיון בתחום כדי לדעת מה הקהל אוהב יותר ואיזה סגנונות מוזיקליים נכונים יותר לזמן מסוים. מסיבות טכנו זה גם משהו שאני מתחבר אליו, ובסגנון הזה אני מרגיש בבית ושולט בתחום".
קטע שלעולם לא אשכח ממסיבה: "כמה חודשים אחרי שהתחלתי לנגן במועדונים, הגעתי לאחד המועדונים בבאר שבע למסיבה. באותה תקופה הייתי משתמש במיקרופון 'מדונה' ומדי פעם הייתי זורק משפט לקהל כדי להרים את האווירה. תוך כדי שאחד השירים מתנגן, קראתי למישהו מהעמדה למטה ממש בצעקה, ואז אני קולט שהמיקרופון היה פתוח וכולם שמעו אותי והסתכלו עליי. בושות של החיים. מאז זרקתי את המדונה והתחלתי להשתמש במיקרופון רגיל. יש לא מעט רגעים כאלה במהלך הקריירה שמעלים לך חיוך".