1 צפייה בגלריה
רוני ברקוביץ'. צילום פרטי
רוני ברקוביץ'. צילום פרטי
רוני ברקוביץ'. צילום פרטי
השבוע אנחנו מכירים לכם את רוני ברקוביץ', בת 26 מלהבים, שבימים אלה עובדת במחלקה לסיוע משפטי בבית המשפט בבאר שבע ובשאר הזמן היא מפנקת את עצמה בריצה ארוכה או בטיסה ספונטנית לזנזיבר.
מה הדבר האחרון שחיפשת בגוגל? "'שיר בהמתנה'. חיפשתי להחליף את השיר בהמתנה שהיה לי, 'כל החלומות תפוסים' של דודי בר דוד, והחזרתי את 'השעות הקטנות' של ניב דמירל. אולי בגלל שכשכל החלומות תפוסים אני מעדיפה להישאר ערה".
את מי היית מזמינה לארוחת החלומות שלך (לא כולל משפחה)? "אנריקה איגלסיאס. הייתי בהופעה שלו בארץ בזמן ששירתתי בצבא וכבר אז הוא היה כוכב גדול. הייתי שואלת אותו 'איך העלית מישהי אחרת לבמה ולא אותי אחרי כל המאמצים שעשיתי?' מקווה בשבילו שהוא לא יהיה באמצע ביס כדי שלא ייחנק".
אם הייתה לך מכונת זמן, לאן היית חוזרת? "יש הרבה מקרים שאני מתחרטת על החלטות שקיבלתי ומילים שאמרתי, אז נראה לי שהייתי לוקחת את המכונה הזאת איתי לכל מקום".
View this post on InstagramA post shared by Karma🌸 (@roniberkovichh) on Jun 29, 2018 at 9:52am PDT
איזה שיר עושה לך טוב על הנשמה? "'ארבע עונות' של אביב גפן. משהו במנגינה של השיר הספציפי הזה של אביב הוא מאוד שמח ואופטימי, בניגוד לסגנון הכללי שלו שהוא קצת פחות".
מה הריח האהוב עלייך? "ריח של דלק. הריח הזה כל כך ממכר שכשאני הולכת לתדלק אני נשארת ליד המשאבה. גם אם יהיה ממש קר אני אשאר שם".
אחרי מי היית ממליצה לנו לעקוב ברשתות החברתיות? "אביגיל אוקנין. היא אמא של חבר טוב שלי. היא בן אדם מאוד רוחני והיא מעלה לפייסבוק משפטי מוטיבציה טובים. אני תמיד מוצאת חיבור למשפטים וסיפורים שהיא מעלה".
מה הבגד המועדף עלייך ליציאה? "שמלה. כמעט כל יציאה שלי זה עם שמלה ונעלי עקב".
View this post on InstagramA post shared by Karma🌸 (@roniberkovichh) on Apr 15, 2018 at 6:27am PDT
View this post on InstagramA post shared by Karma🌸 (@roniberkovichh) on May 15, 2018 at 6:43am PDT
View this post on InstagramA post shared by Karma🌸 (@roniberkovichh) on Jun 16, 2017 at 11:10am PDT
מה הרגע הכי מביך שהיה לך? "אתה חייב לכתוב שיש לי רגעים מביכים לפחות פעמיים ביום ואני חסרת טקט ברמות אחרות. אבל יש משהו אחד שאני ממש זוכרת - בימים שהתחלתי לעבוד בבית משפט אחד השופטים ביקש ממני שאעביר לו מהדק. יצא שאת המהדק העפתי עליו ובשביל להציל את עצמי מהפדיחה ניסיתי לתפוס אותו במהירות ואז הפלתי עוד כל מיני דברים בדרך. זה היה כל כך מביך כי בקושי ידעו איך קוראים לי, אבל כבר אז גילו שאני קלמזית ממש".
איך את מפנקת את עצמך "אני מאוד אוהבת לרוץ ומבחינתי לצאת לריצה אחרי יום עבודה זה משחרר ומרגיע. מוזיקה בפול ווליום באוזניות, טלפון על שקט ורק אני והמחשבות שלי. מבחינתי זה סיום יום מושלם".
מה החלום הכי גדול שלך? "שתהיה לי בית עמותה לכלבים שננטשו על ידי הבעלים שלהם. יש לי כלבה, אבל עד שהיא הגיעה אלינו ממש פחדתי מכלבים. אני מאוד קשורה אליה ודרכה התחלתי להתוודע לעולם הזה של בעלי החיים ואני עושה הכל בכדי למצוא בעלים חדשים ברגע שאני שומעת על כלבים שננטשים. בעיניי כלב זה כמו ילד".
View this post on InstagramA post shared by Karma🌸 (@roniberkovichh) on Sep 13, 2016 at 5:08am PDT
מה הדבר הכי ספונטני שעשית בחיים? "אני בכללי בן אדם מאוד ספונטני. לפני שנה הייתי בזנזיבר ואת ההחלטה לנסוע קיבלנו אני וחברה שבאה אליי. אחרי שעה כבר סגרנו טיסה, מלונות והכל".
איזה כישרון או יכולת היית רוצה שיהיה לך? "אני מאחרת כרונית ונדיר מאוד שאני מגיעה בזמן למקום כלשהו. הייתי רוצה יכולת לשנות את השעה של הבן אדם שקבעתי איתו כדי שלא ידע את השעה האמיתית שהגעתי".
דבר אחד שהיית לוקחת איתך לאי בודד? "בקבוק מים שלא ייגמר לעולם. אבא שלי וחברים שלי כל הזמן צוחקים עליי שאני אוהבת מים ותמיד יש לי בתיק ובאוטו בקבוק איתי. נראה שזה גם מה שאצטרך במקום כזה".
מתי בכית בפעם האחרונה? "אתמול בלילה, כשראיתי את הסדרה 'אמא'. בכלל, אני די בכיינית. לא משנה אם זה שמח או עצוב - אני בוכה מזה".
מה התכונה הראשונה שאת מסתכלת עליה בגבר? "גובה. יש משהו בגברים גבוהים שבאופן אישי מושך אותי וגברי בעיניי יותר מתכונות אחרות".
אמונה טפלה שאת מאמינה בה? "לא להעביר סכין מיד ליד. אוי ואבוי אם זה יקרה. אבל אם זה כבר קרה, אני נותנת מכה על היד כי זה מבטל את הכוח של העברת הסכין".
לאיזו סדנה או טיפול היית נרשמת? "סדנה שתעזור לי להשתחרר מלחשוב יותר מידי. הראש שלי כל הזמן עובד ואין לו מנוחה, אז נראה לי שסדנה כזאת תפורה עליי בול".