1 צפייה בגלריה
ליאור אקרמן. צילום: יוגב שוורץ (מדור יוצאים 24.08.18)
ליאור אקרמן. צילום: יוגב שוורץ (מדור יוצאים 24.08.18)
ליאור אקרמן. צילום: יוגב שוורץ (מדור יוצאים 24.08.18)
מי אני: ליאור אקרמן (35) מבאר שבע נחשב כבר שנים לאחד הדי.ג'ייז הבולטים באזור הדרום ובסצנת חיי הלילה. את דרכו החל אקרמן לפני 20 שנה, בגיל 15, כאשר למד בקורס תקליטנים ברדיו 103 FM. את ניסיונו המקצועי צבר כדי.ג'יי באירועי בריתות, חינות ומסיבות פרטיות, ומשנת 2006 הקים את חברת 'אקרמן מיוזיק' לאירועים. במועדון הפורום החל אקרמן בכלל כיחצ"ן תחת אדיר דנילוביץ' (האח של), וכאשר קיבל את ההזדמנות לעלות ולנגן, לקח אותה בשתי ידיים.
איפה תמצאו אותי מתקלט: "כיום אני רזידנט הפורום במסיבות הגדולות ובליין ימי שישי. אם אני לא מנגן באופן ישיר, אז אני חלק מצוות ההפקה של האירוע. בנוסף, במסגרת החברה שלנו 'אקרמן מיוזיק' אני מתקלט בחתונות ואירועים גדולים".
משקה אלכוהולי מועדף: "וויסקי בלאק לייבל. מאוד אוהב את הטעם והאווירה שהוא מוסיף לבילוי עם חברים".
דברים שאני אוהב לנגן: "אני מאוד מתחבר למוזיקת טכנו ודיפ־האוס. בייחוד הלהיטים הגדולים של Black Coffie, Eric Prydz שהקהל כבר מכיר, ואני יודע שהשירים של שני האומנים האלו נותנים טוויסט לאווירה במועדון ומרימים את האנרגיות".
קטע שלעולם לא אשכח ממסיבה: "בגיל 17 בערך הופעתי במועדון ה'ציפי' האגדי. היה שיר של 'לינקין פארק' שבדיוק התנגן, ורגע לפני הפזמון פלטת הדי.ג'יי כבתה לי. הקהל חשב שהנמכתי את המוזיקה ושר את הפזמון לבד תוך כדי שאני מדליק את המערכת מחדש. באותה תקופה היינו עוד מנגנים מדיסקים, ובמזל משמיים תפסתי בדיסק בדיוק את הרגע שהקהל מסיים לשיר והמשכתי לנגן כאילו כלום לא קרה".