שעות לאחר זכייתה של הזמרת בגמר האח הגדול וזכייה של מיליון שקלים, מנצל בונדק המגדיר עצמו כ"חבר נפש" של זהבה בן, מי שהייתה אחת הדמויות האהובות ביותר לאורך כל העונה בתוכנית הריאליטי, לעלות להתקפה.
2 צפייה בגלריה
ישראל בונדק וזהבה בן. "איפה כולם היו?"
ישראל בונדק וזהבה בן. "איפה כולם היו?"
ישראל בונדק וזהבה בן. "איפה כולם היו?"
(צילום: עומר מסינגר, ריאן)
למה אתה כל כך כועס?
"אני מתרגש עבור זהבה וזה יישאר איתי עוד הרבה זמן כי זהבה בשבילי היא בתוך הווריד. אבל מכעיס אותי שכל הזמרים והזמרות שאף פעם לא חשבו לדבר אתה לפני התוכנית פתאום מרימים לה טלפונים כדי להיות חברים שלה. איפה הייתם עד עכשיו חבורה של תעשיה מזובלת.
למה לא שאלתם אותה עד היום מה קורה אתה ולמה לא התעניינו בה? כל אחד חושב רק על התחת שלו ועל הכיס שלו, מגיע להם שאני אירק להם במרכז הפנים. פתאום כולם כמו דבורים מסתובבים סביבה, אני רק מקווה שהיא תדע לנהל את עצמה הפעם כמו שצריך".
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
ישראל בונדק. עולה להתקפה
ישראל בונדק. עולה להתקפה
ישראל בונדק. "דווקא האשכנזים הם אלה שהעלו חזרה את זהבה"
(צילום: עומר מסינגר)
אמרת לה את זה?
היא מבינה את זה טוב מאוד. יש דברים שאני אומר לה באופן אישי ומעדיף להשאיר את זה ביני לבינה. אותי יותר מכל מכעיסה כל התעשייה הזו כפוית טובה. זמרים מהז'אנר הים תיכוני שגדלו על זוהר ארגוב אבל כששאלו אותם את מי הם שמעו בילדות אז הם אמרו שלמה ארצי. דווקא האשכנזים הם אלה שהעלו חזרה את זהבה בן. איכסה עליהם, כל מה שמעניין אותם זה רק הכיס. אני מייחל ליום שהם יימחקו מהמפה, ויחזרו אלו הזמרים שמצליחים מתוך כישרון, ולא מתוך פרוטקציה בתחנות רדיו".
זהבה בן (52) הצליחה לגבור על חמשת הפיינליסטים האחרים בגמר. למקום השני הגיע ג'וזי זירה, למקום השלישי הגיע תום חיימוב, למקום הרביעי הגיעה קארין עליה, למקום החמישי הגיע אורן אסידו ולמקום השישי הגיעה אלמוג חדד.