כל סטודנט בעבר ובהווה יודע שאחד המקומות החשובים ביותר בתקופת המבחנים הן ספריות הלימוד באוניברסיטה. שעות על גבי שעות שבהם הסטודנטים והסטודנטיות לא עוזבים את הספרים והסיכומים ומשקיעים את מירב המאמצים לצלוח את התקופה המאיימת.
1 צפייה בגלריה
איתי שלום. סטודנט ביום, די.ג'יי בלילה
איתי שלום. סטודנט ביום, די.ג'יי בלילה
איתי שלום. סטודנט ביום, די.ג'יי בלילה
(צילום: שחר אור)
השנה, בעקבות נגיף הקורונה, נסגרו מוסדות הלימוד האקדמאיים כמעט מתחילת סמסטר האביב ויחד איתן גם הספריות המבוקשות. באגודה הסטודנטיאלית של בן גוריון החליטו לעשות מעשה, וסיכמו עם חלק מהברים השכונתיים בסביבת המוסד האקדמי על הפיכתם ל"ספריות" בשעות הבוקר, מה שיביא בסופו של דבר הכנסות לברים המקומיים מצד אחד, ומצד שני יאפשר לסטודנטים להתפרק מהתקופה העמוסה.
"לדעתי מדובר בצעד מבורך של האגודה" מספר איתי שלום, סטודנט לתואר שני להנדסה בבן גוריון, שגם מכיר את הפאבים מעמדת הדי.ג'יי. "זה אומנם נשמע קל ונוח לשבת וללמוד מהבית, אבל זה לא שמישהו הקל עלינו בתקופה הזו ואפילו להפך. לבצע מטלות דרך מחשב, לשבת המון זמן מול המסך וללמוד זה לא דבר של מה בכך" הוא אומר. "נכון שבהתחלה זה נחמד ושובר שגרה ללמוד במקום שנוח לך, אבל די מהר מרגישים את הקשיים המלווים".
ברמה האישית, מספר די.ג'יי 'טאי', הוא חש אמפתיה רבה כלפי החברים שלו מסצנת חיי הלילה. "אני מכיר באופן אישי כמעט את כל בעלי המקומות, ואני מבין לליבם וכמובן שהמצוקה שלהם צריכה לקבל מענה. אבל אני חייב להודות שיהיה מצחיק להגיע אליהם כסטודנט עם ספרי לימוד ולא עם האוזניות ופלטת הדי.ג'יי".
רישום לברים ניתן לבצע בקישור הבא: https://bit.ly/2ZKexVE